-Milyen kutya és ló volt az amiről beszéltél?-Kérdezte gondolom téma terelésként
-A ló szürke volt de a fajtáját nem tudom, a kutyus pedig egy szürke kék szemű Cane Corso volt.-Feleltem a múltba tekintve
-Gyönyörű állatok lehettek!
-Azok voltak! Sokáig magamat hibáztattam ez miatt, de már elfogadtam a hibámat!-Mosolyogtam de nem boldogságból
-Ne gondolj erre! Az a véletlen műve volt, senkinek se a hibája!-Emelte meg a hangját
Egy pillanatra elengedett én pedig direkt a víz alá buktam, hogy végre megmártozzak a medencében. Ő is így tett. A haját hátra simította és folyt le az arcáról a víz.
-Gyönyörű vagy Nina!-Mondta
Válaszólni próbáltam de nem tudtam. Közel hajolt és megcsókolt. A nyelvünk táncot járt. Ennyire jó csókom Aressal sose volt. Minden percét élveztem. A nyakár árkaroltam és a tarkóját kimogattam ő pedig a nyakamra fogott. Végül a levegő hiánya miatt elváltunk egymástól. Majd csak egymás szemébe nézve lihegtünk.
-Szeretnél folytatást?-Nézett mélyen a szemembe
-Szeretnék!
Feleltem tömören és azonnal ki is tett a medence széllére majd ő is utánam jött. Hosszan csókólóztunk és az ágyra fektetett. A hátamon feküdtem ő pedig fölém jött. Addigra már melltartó nem takarta a testemet. Nyakamra tapasztotta az ajkait. Szívta, majd lejebb ment. Végül a mellemhez ért. Rászorított mind a kettőre, de úgy, hogy ne fájjon nekem.
A keze úgy siklott a testemen mintha versenyt futna az idővel. Amikor a bugyimhoz ért a szemembe nézett. Várta a visszaigazolásomat. Szó nélkül bólogattam. Több se kellett neki a keze célba ért. Csiklómat kezdte maszírozni amire hallkan felnyögtem ő pedig az ajkaival betapasztotta azt. A keze lejebb csúszott. A Szent bejárathoz ért. Megcsókólta a mellemet. És magamban éreztem az ujját, váratlanul ért és kissé meg is ijedtem. A kezéhez kaptam.-Fáj? Abbahagyjam?-Pillantott rám
-Ne! Csak óvatosan!-Mondtam
Kihúzta az ujját majd vissza dugta. A gyönyör elöntötte a testemet. Újr az ajkamra tapadt és gyorsított a tempón. Amikor már majdnem elmentem kivette az ujját. Kérdően pillantottam rá. Lerántotta rólam az utolsó ruhadarabot ami takarta a testemet. Lábaimat széttette és közéjük feküdt!
-Anton! Nem helyes amit teszünk!-Pillantottam le
-Te itt meg tudnál állni?-Nézett fel
-Nem hiszem!-Vörösödtem el
-Én meg sem próbálom!-Jelentette ki
Lábaimat átkarolta és megszívta a csiklómat. Erre már hangosabban felnyögtem. Nyelvével végigsimította kétszer-háromszor. Majd a nyelve bejutást kért a hüvelyembe. Megkapta. A nyelve pont úgy ahogy az ujja, táncot járt bennem. Minden egyes zeg-zugot felfedezett ami létezett. Visszatért a csiklómra. Egyik kezét elvéve a combomról az ujja újra bennem volt. Én csak nyögtem és nyögtem, már nem tudtam magamat kontrolálni. A hajába túrtam és néha megszorítottam. Annyira élveztem. És tudta, tudatában volt. Annak is, mekkora hibát követünk el. Én előző este még Aresnál aludtam, ő pedig a létezésemről se tudott. Most pedig a lábam között fekszik. Sokáig nem gondolkozhattam mert éreztem hogy a csúcson vagyok. A nyelve gyorsabban folytatta a táncot. Az ujja pedig villámgyorsan járkált ki-be. Egy hangos nyögés után el is élveztem. Még soha sem történt velem ilyen. De az biztos, hogy ennél jobb nem is lehetett volna. Felemelte a fejét, feljött és megcsókólt. Éreztem keményedő férfiasságát a lábam között de nem tudtam rá reagálni. Csak kapaszkodtam a nyakába mintna az életem múlna rajta.
-Itt kell megállnunk!-Mondta
-Itt már biztosan!-Folytattam
-Szűz vagy igaz?-Kérdezte
-Igen!-Feleltem
-Nem vagyok szűzoltó és nem akarlak kihasználni, ezért nem fogunk most szexelni!-Magyarázta meg
-Kihasználnál?-Pillantottam fel rá a csókból
-Nem! Soha se tennék ilyet! De még Arest szereted, ha ez változik akkor már lesz ennél több is. Rendben?-Mosolygott
-Feleltem!-Feleltem
Valahogy jó érzés volt, hogy nem a megfektetésemre megy. Ares már 3x megtette volna még ha nem is akartam volna. Ez az éjszaka csodálatos volt. Túl szép, hogy igaz legyen.
KAMU SEDANG MEMBACA
A szerelmen is túl...|Az ablakomon át|
Romansa-Nina egy átlagos 16 éves lány aki a tanulással próbálja feldolgozni szőrnyű családi hátterét. Ebben a barátnője és az öccse is segít. Toxic kapcsolatból ugrik a másikba majd egy jó nagy pofon keretében elege lesz az egészből...Az élet adta neki a p...