ix/sparks fly🎆

477 35 58
                                    




hazelleyn için yazdım bu bölümü 🫶🏻🫶🏻😽





Dean arkasından geldiğimi ona seslenince anca fark etti"DEAN!"  vücudunu çevirmeden sadece kafasını çevirip cevap verdi:"Efendim?""Göründüğü gibi değil tamam mı? Sadece oda çok dar olduğu için öyleydik yanlış anladıysan diye söylüyorum yani

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.









Dean arkasından geldiğimi ona seslenince anca fark etti
"DEAN!" vücudunu çevirmeden sadece kafasını çevirip cevap verdi:
"Efendim?"
"Göründüğü gibi değil tamam mı? Sadece oda çok dar olduğu için öyleydik yanlış anladıysan diye söylüyorum yani..."
"Bana bir açıklama yapmak zorunda değilsin Aurora?!"
İngiliz aksanı ile Dean'in kızgın bir şekilde konuşmasını dinlemek çok eğlenceliydi onunla gerçekten arkadaş kalmak istiyordum ve burada işe başlayana kadar öyleydik arada sosyal medyadan birbirimizin fotoğraflarına yorum yapar ya da birbirimize komik videolar falan atardık ya da ne bileyim birbirimize hayat dersleri falan verirdik yani ne oldu da her şey bir anda değişti anlam veremiyordum.

"Bak. Dean lütfen neler olduğunu anlatır mısın? Burada kaşılaşana kadar çok güzel bir arkadaşlığımız vardı ne oldu da şimdi bana böyle davranıyorsun?"

"Ne oldu biliyor musun Aurora? Burada tekrar karşılaşana kadar hiç farkına varmamıştım ama seni o gün karşımda görünce sana hala aşık olduğumu fark ettim ve kaç gündür o Fransız pilot bozuntusuyla birbirinizi bakışlarınızla bile yiyişinize tanık oluyorum-"

"Ben Fransız değilim gerizekalı, Monako'da doğdum."
Kafamı hızlıca çevirip arkama baktım Charles o kadar yakınımdaydı ki döndüğüm an tekrar nefesini hissettim sonra tekrar Dean'e doğru dönüp ortamı yumuşatmaya çalıştım

"Dean lütfen... Seninle ilişkimiz bitmiş olmasına rağmen sana olan saygım her geçen gün artmaya devam etmişti ve şu an hepsini tüketmek üzeresin lütfen biraz sakinleş sonra tekrar konuşalım."

Sözlerim ona da mantıklı gelmiş olacak ki sessizce özür dileyip koridorda yoluna devam etti ve benim de artık işe dönmem gerektiği için yaşanan tatsızlıktan dolayı ben de Charles'tan özür dileyip departmana geri döndüm.

Haftanın geri kalanında beni işe almaktan vazgeçmesinler diye neredeyse bayılana kadar çalıştım.

Joe zaten beni bayağı sevmişti. Lindsey ile çalışma partneri yapmıştı bizi. İkimiz de genç ve tecrübesiz sayılırdık ama yaptığımız ince dokunuşların çok yararlı olduğunu düşünüyordu tüm takım. Joe sezon arasından sonra Vasseur'un da iznini alarak bizim fikirlerimizi motora eklemeyi düşünüyordu.

___________

Cuma günü çıkışta hava iyice bozmuştu ve ben de salak gibi sabah havayı iyi görünce hemen bisiklete atlamıştım artık Luka'yı arayıp beni almasını isteyecektim en kötü.

...

"Luka... Fabrikada mahsur kaldım çok feci yağmur yağıyor gelip beni alsana hemen."

"Ya ben evde değilim ki Carlos'a filan söyle bıraksın seni offf"

the lakes//leclercHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin