Kalbi korkuyla atan her zaman babasına sığınan 10 yaşındaki Sadem değildim ben artık 10 yaşımdan sonra birdaha çocuk olamamıştım benim adım şehit çocuğu olarak kalmıştı.
Babaannemle birlikte Muğla'ya taşınmıştık ben hem yetim hem öksüz olan Sadem Acar babasının kıyamadığı annesinin sevmediği Sadem
Hayatım Muğla'nın bir köyünde devam etti okumaya aşık bir insandım tek hayalim olan sınıf öğretmenliğini kazanmıştım.
4 yıl babaannemden uzakta tam 4 yıl bu meslek için çabaladım sonunda oldu.
Ben öğretmen oldum ilk yıllımda da atandım Kars Akyaka ilçesi ilk görev yerim hayalim gerçek olmuştu.
Şimdi orya gidebilmem için babaannemin gönlünü yapmam gerekiyordu.
~~~
"Sadem hadi kızım gel kahvaltı hazır."
"Oy benim tontuşum sen niye hazırlıyorsun burada torunun dururken"
"Meleğim benim sende hazırlarsın"
"Ya babaanne hep böyle beni kandırıyorsun"
Beni takmayarak çayları doldurmaya başladı.
Şimdi tam zamanı diye aklımdakini nasıl söyleyebilirim diye düşünmeye başladım.
Boğazımı temizleyip babaanneme döndüm çayımı önüme koyuyordu.
"Afiyet olsun meleğim"
"Şey babaanne sana söylemem gereken birşey var."
"Yoksa atandığın yermi açıklandı?"
"Yaa babaanne nasıl bildin?"
"Bu kadar kıvranmandan belliydi."
"Neresi diye sormayacak mısın?"
"Neresi?"
"Kars Akyaka ilçesi"
"Kızım orası sınıra çok yakın nasıl yaparsın orada kimseyi tanımıyoruz etmiyoruz"
"Benim güzel babaannem biliyorum zor ama oradaki çocuklarında bize ihtiyacı var. Ağlama lütfen."
"Kızım babanı o topraklarda şehit verdik senide kaybetmek istemiyorum"
"Babaannem babam yanımda olsaydı. O da bu habere sevinirdi. Sen üzülüyorsun diye sanada kızardı."
Gülümsemeye başladı dediğimle yerimden kalkarak babaanneme arkadan sarıldım yanaklarına sulu öpücükleri mi bıraktım.
O benim hiçbir zaman olmayan annemdi.
Muğla hem acılarıma hemde kahkahalarıma şahit olmuştu şimdi gideceğim yeni şehir hayatımı nasıl etkileyecek hiç bilmiyorum.
~~~
MUSA ÜSTEĞMEN'DEN
2 YIL ÖNCE
Bizim hayatımız bu dağlarda geçiyordu.
Ateş timi herşeyden korkusuz askerlerim
Bu dağlar bizden az çekmedi her yerde bir imzamız vardı.
Kars Akyaka ilçesinde kidemli üsteğmen Musa Sancar Ateş timinin komutanı askerlerine yeri geldiğinde babası, abisi, arkadaşı, herşeyi olan Musa Sancar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YARALI KUŞ
Teen Fictionşehit üsteğmen Emre Acar'ın gözbebeği canından çok sevdiği kızı Sadem Acar. sınıf öğretmeni Sadem atandığı doğu bölgesinde yaşayacaklarından bir haber heyecanla o günü sabırsızlıkla bekliyordu. Kıdemli üsteğmen Musa Sancar teröristlerin korkulu rüya...