~16~

272 19 0
                                    

3 gün sonra

Ben sadece gerçekten sevildiğim biri tarafından bu kadar ilgiyi görmek isterdim.

Bugün benim nişanım vardı.

Musa görevden bugün dönüyordu akşamda nişana katılacaktı hayatımız boyunca bu böyle olucaktı biliyorum babamdan dolayı o da benim hiç özel günlerimde yanımda olmazdı olamazdı asker eşi, kızı olmak gerçektende çok zordu onların istediğimiz zaman yanımızda olamaması ah neyse bunları düşünmenin zamanı değildi.

Sabah saatlerinde Suna bize gelicekti birlikte kuaföre kıyafete zaman ayıracaktık mutfakta babaannem tek başına kahvaltı yapıyordu beni görünce ayağa kalkarak çay doldurmaya başladı.

"Babaanne ne yapıyorsun? Ben doldururdum."

"Olsun kuzum bugün senin en mutlu günün zaten akşama kadar yorulacaksınız?"

"Babaanne sana birşey sorucam?"

"Sor bakalım?"

"Ben bugün annemi görmeye gitmek istiyorum onunla son kez konuşup tamamen hayatımdan çıkarmak istiyorum."

"Seda seni görmek istemeyecektir."

"Olsun babaanne bu günleri çok bekledim ona bu haberi verip yüzünün halini görmek istiyorum babamın hayatını mafetti ama benimkini mafedemezdi bunu ona göstermek istiyorum."

"Sen bilirsin ama önce kahvaltını yap"

Hemen önüme domates, peynir falan koyup yemeye başladım.

Biten kahvaltıyla babaanneme yardım edip odama geçtim.

Dolabımdan beyaz badi ve siyah tulumu çıkarıp üzerime geçirdim saçlarımı salık bırakıp hafif makyaj yapıp beyaz spor ayakkabıları ayağıma geçirip sırt çantasını alıp evden çıktım.

Yan dairenin de kapısı açıldı.

"Yenge nereye gidiyorsun?"

"Küçük bir işim var sen bize geç 1 saate kadar gidip gelicem."

"Peki geç kalma"

Suna'nın bizim eve geçtiğini gördükten sonra binadan çıktım taksi çağırıp gelen taksiye binip hapishanenin adresini verip arkama yaslandım.

İlk defa onunla yüzleşmek bu kadar çok istiyorum.

Taksiden indiğimde hapishaneye girdim görüşme salonuna aldıklarında Seda Acar'ı getirmeye gittiler.

Gardiyanın kolunu tuttuğu kadına kaydı gözlerim önce bir şaşkınlık içerisinde bakıyordu sonrada yerini sinsi bir gülüş.

"Ooo ziyaretime kimler gelmiş güzel kızım annenimi merak ettin sen?"

"Sen benim annem olamazsın."

"Ama annenim bu gerçeği ne sen nede ben değiştirebiliriz."

Karşıma oturmasıyla bakışlarını parmağımdaki yüzük aldı.

"Sen-"

"Evleniyorum bu akşam nişanım var."

"Kiminle?"

"Kıdemli üsteğmen Musa Sancar ile!"

Sinirle gülmeye başladı.

"Buraya neden geldin?"

"Seninle son kez yüzleşmeye geldim benden çocukluğumu çalan kadından sonsuza kadar kurtulmaya keşke senin kızın olmasaydım utanıyorum senden"

YARALI KUŞ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin