~14~

311 20 1
                                    

Saklı Kalan aşk hikayesi gibiydi bizimkisi masum ve temiz;

Yüreğim yangın yeriydi sanki içimdeki şeyi söküp atmak istiyorum ama yapamıyorum.

Musa'nın annesi hafif dolmuş gözlerle bana döndü işte o zaman içinden birşeyler koptu kötü birşey vardı.

Hissediyorum

"Sadem kızım Musa vurulmuş ama omuzundan şimdi sınıra yakın bir hastanede tedavi altında iyi olduğunda buraya gelicekmiş bana seni sordu? İyimi nasıl diye?"

"Biz iyiyiz ona birşey olmasın ben kötü olsam bile o iyi olsun."

Aşk buydu işte masum ve temiz olan benim ona karşı duyduğum sevgi.

Kars'a gelmiştik eşyaları Musa üsteğmenin yan dairesine taşınmıştık onunla birlikte aynı evde olmasa bile karşı komşusu olmam bile heyecanlandırıyor.

Elim istemsizce kalbime gitti.

Onu hissedebiliyorum iyi olduğunu biliyorum ama yinede korkuyorum çocukluğumda babamı kaybetme korkusunu bu sefer Musa üsteğmene karşı hissediyorum.

Kolinin içinde babamla olan resmimizi elime aldım.

"Canım babam seni çok özledim biliyorum yanımdasın kalbimdeki sesini duyuyorum ama ben seni yanımda elimi sıkarak buradayım kızım ne yaşarsan yaşa hep arkanda koca çınar gibi bir baban var demeni o kadar çok isterdim ki sen benim her zaman kahramanım olarak kalıcaksın."

Resmi duvara asıp eşyaları dolaba yerleştirmeye başladım.

~~~

"Komutanım nasıl oldunuz?"

"İyiyim Murat ne zaman çıkarız buradan?"

"Komutanım daha yeni kurşunu çıkarıp diktiler en azından bir gece müşahede altında kalmanız gerekiyor."

"Annemlerin haberi varmı?"

"Var komutanım"

Sadem acaba o da biliyormu?

Yattığımda hafif ağrılarım oluyordu.

Akrep'in peşinde olan pislikler bitmiyordu yeni bir saldırı yapmışlardı.

İstedikleri kişi akrep örgütün herşeyini biliyor.

Üstlerine konuşmamak için söz vermiş karşılığında onu o delikten çıkarmalarını istemiş çıkarsa ilk peşine düşeceği kişi Sadem olucaktı.

Birde bizim nişanlandığımızı öğrenirse o zaman daha çok zarar verir.

Sadem herşeyiyle masum olan öğretmenim kalbimin duvarlarını yıkarmısın bilmem ama yıkamazsan bile seni üzmek en son tercihim bile olamaz yaralı kuş'um benim kalbim yıllar önce biri tarafından parçalara ayırıp yok oldu.

Şimdi o kalp başkası için atarım mı?

Sever mi? Bilemem hayat yoluma bir çok taş koydu ama en güzeli sensin.

~~~

Suna Sancar'dan

Abim senin mutlu olmanı istiyorum ben sadece tekrardan sevebilmeni o olmadanda mutlu olmayı ögrenmeni.

Ben herkese derman olan psikolog bir abime çare bulamadım.

Okulumu erken bitirmiştim üsten ders alıp mezun olmuştum askeriyede göreve başladım buradaki askerlerin psikolojisi iyi değildi.

YARALI KUŞ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin