~9~

348 19 0
                                    

Sadece mutlu olmak istiyorum daha fazla acı çekmek değil.

1 hafta sonra

Benim güzel memleketim Muğla burayı çok özlemiştim

Babaannemin yanına gelmiştim hayatım boyunca yaşamadığım aksiyonu Kars'ta yaşamıştım 1 hafta boyunca herkesten özür laflarını dinlemekten sıkılmıştım insanlar neden pişman olacağı şeyleri yapıp sonra da özür diler ki.

"Benim minik kuşum Sadem'im şehidimin emaneti çok korktum senide baban gibi kaybettim sandım"

Ağlayarak babaanneme sarıldım yanaklarına sulu öpücükleri mi kondurdum ailem olarak sadece o vardı.

"Benim güzel annem iyiyim ben babam yanına almak için erken olduğunu söyledi biliyormusun babaannem benim daha nice hayallerim var gerçekleşmeyen gitmek için daha çok erken"

Bir yandan bunları anlatırken hem gülüyordum hemde ağlıyordum karmaşık duygular içerisindeyim ne hissettiğimi bende bilmiyordum tam olarak.

"Babaanne sen benim hem annemsin hemde babam bunu anladım hani hatırlarsan küçükken hep sana annemi anlatsana derdim keşke onu tanıdığım da senin bana anlattığın gibi masum olsaydı."

"Ah be benim meleğim senin kalbim o kadar çok masum ki herkesi öyle görmek istiyorsun ama hayat acımasız baban onun iyi biri olması için elinden geleni yaptı ailesi kötüydü onunda iyi olması için çabaladı ama olmadı o kötü kalmayı tercih etti tıpkı ailesi gibi ona vermedikleri sevgiyi o da sana veremedi."

"Artık üzülmüyorum annem yok diye çünkü benim baştan beri bir annem var o da sensin babaanne"

~~~

"Komutanım Sadem öğretmen tayinini Muğla'ya aldırmış giderken de sizi bu zarfı bırakmış."

"Tamam çavuşum görevine geri dönebilirsin"

"Emredersiniz komutanım"

Asker selamı verip çıktıktan sonra elimdeki zarfı açmaya başladım

Buralardan gitmesi gerekiyordu ona göre değildi.

Tıpkı diğerleri gibi.

"Musa üsteğmenim burada tanıdığım iyi olan nadir insanlar dansınız sizi daha çok tanımak isterdim ama kısmet değilmiş evime geldiğiniz gün çok hakklıydınız keşke hayatıma giren diğer insanlarda sizin gibi olsalardı. Buna çok ihtiyacım vardı sadece küçük bir gülümseme için neleri mi vermezdim oysa ki sadece sevilmek istemiştim bana yardımcı olduğunuz için herkese karşı koruduğunuz için teşekkür ederim umarım birdaha karşılaşırız Allah'ım sizleri korusun üsteğmenim kendinize iyi bakın iyikie sizi tanımışım Sadem öğretmen."

Hoşçakal Sadem öğretmen buralar seni çok üzdü umarım gittiğiniz yerde mutlu olabilirsiniz mutluluk benden gideli çok oldu.

Kapım çalıyordu.

Gel komutuyla arkadaşım olan Yunus üsteğmen gelmişti.

"Devrem müsait misin?"

"Gel devrem"

Karşı koltuğa oturduğunda konuşmaya başladı.

"Devrem duyduğuma göre öğretmen tayinini istemiş"

"Napim devrem bunu bana niye soruyorsun?"

"Devrem öğretmenle yakışıyordunuz yani demek istediğim Ayça öğretmen nasıl mutlu olduysa sende olmalısın"

YARALI KUŞ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin