8.0

157 18 17
                                    

"Gaak! Kanae kocho ve kanao tsuyuri birlik üyelerinin kız kardeşi olan iblis shinobu kocho kagaya ubuyashiki tarafından konağa gönderilmeye emredilmiştir! Gaak!"

Karga ötüyordu. Gitmem gerekiyordu. Sanırım insan yemediğimi kanıtlamaları lazımdı. "Hadi shinobu san gidelim! Diye elimden çekip koşmaya başladı mitsuri.

Öyle hızlı koşuyordu ki konuşsam dilimi ısıracaktım. Vardığımızda bir sürü büyük küçük hashira, önlerinde liderleri ubuyashiki ve arkasında 2 küçük kız vardı.

Ne? Orda ablam ve kanao elleri bağlı duruyorlardı? İkiside epey sinirli görünüyordu. Mitsuri yerine geçince ortada kaldım.

"Göreceğiz insan yiyor musun yemiyor musun?"

Beyaz saçlı mor gözlü bir hashira bana doğru koştu. Darbe vurmaya çalıştı ama ondan kaçtım. Tüm hashiralar beni dikkatle izliyordu. Üstelikle ablam ve kanao.

"İnsan yemediğimi mitsuri san da biliyor. O da bir hashira değil mi? Neden ona inanm-"

Bıçaklanmıştım. Katanalandım mı demeliydim? Sorun yok sorun yok.. ölmeyeceğim hayır.

"Shinobu!"
"Abla!"

Yere yığılmıştım. Evet göğsümden kanlar akıyordu ama bu yaptığını onun yanına bırakmayacaktım. Ablam koşup ona kafa attı.

Hashiranın ise burnu kanadı. "Madem beni kurtardın neden kardeşimi bıçakladın?!" Diye kızdı. Hashira üzülmüş gibiydi? Ablam ve kanao yanıma gelip bana sarıldılar.

"Hala insan yemediğini kabul etmiş değilim. Şimdi bakalım kim kimi yiyor!" Kolunu kesti ve kanlar akmaya başladı. (Hepsini değil nezukoya yaptığı gibi düşünebilirsiniz)

Ayağa kalktığımda ablam ve kanao bana korku dolu bakışlar atıyordu. Kanao ağlamak üzereydi. Ah gerçekten kanı çok güzel görünüyor..

Herşeyi geride bırakıp onu yemeli miydim hadi ama.. ama çok güzel görünüyor. Ağzımın sulandığını hissediyordum. Ah ben ne yapıyorum?

Ne olursa olsun onu yememem lazım. Ablam ve kanao'nun bana güvenini boşa çıkarmamalıyım. Reddetmem gerek. Kafamı hayır anlamında çevirdim.

Çok şaşırdı. Ablam sinirlice ağzıyla ellerini çözdü ve hashiraya doğru gitti. Kanao,ben ve tüm hashiralar şaşkınlıkla onu izliyorduk. Ablam sert bir tokat attı. "Sanemi shinazugawa. Bir daha seni kardeşlerimin yanında görmeyeceğim!"

Ablam oldukça havalı bir şekilde yanımıza yürüdü, kanao'nun ellerini çözdü ve ikimizede sarıldı. Adının sanemi olduğunu öğrendiğim hashira kızarmıştı.

Belkide ablamı çok havalı bulmuştu. "Güneşin doğmasına 10 dakika var. Shinobu kochou kabul edilmiştir ve iblisleri öldürmeye layık görülmüştür." Dedi kagaya ubuyashiki.

Ablam kanao ile benim omuzumuzdan tutup yürümeye başladı. Bizde onunla yürüyorduk. Arkasını dönüp sanemiye bombastic side eye bakışı attı be yürümeye devam etti.(AKEKRKTIEKRKTKZ)

Sanemi ise katanasını düşürmüş şaşkınlık içerisinde ablama bakıyordu.

...

"Gerçekten ne kadar iyi yaptım yaa! Nasılda korktu ama!"
"Aynen!"
"Kanae abla yanında hashira gibi göründün gerçekten!"

Ablam,kanao ve aoi sohbet ediyordu. Ben ise onları dinleyip gülüyordum. Ardından kapının altında gelen bir zarfı gördüm. Ha? Bu bir mektup muydu?

Gidip aldım. Üstündeki yazıya baktım.

Tomioka giyuu'dan shinobu kochou'ya

Kelebeğin yasağı •giyushino•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin