"S-sen.. Sen beni iblis yapan iblissin!" Dedim şaşkınlık içerisinde. "Ah! Bir tek o değil! Ablana saldıran, aileni öldüren ibliste benim." Dedi douma.
Demek bir ayı değildi. Yada.. evet bir ayıydı. Ayı douma. "Senden hepsinin intikamını alacağım!" Diye bağırdım. "Senin üst ay 6 seviyesinde olduğunu duymuştum. Beni mi yeneceksin? HAHAHAHAHAHAHA! Sen ciddi misin?" Dedi douma.
Öfkeden başka düşündüğüm birşeu yoktu. Tek umrumda olan onu öldürmekti. "Ölürsem bil ki ya ablam ya kanao yada giyuu intikamımı alacaktır." Dedim öfkeyle.
"Giyuu? Ah! O senin erkek arkadaşın mı?" Dedi. "Evet o benim erkek arkadaşım. Şimdi izin verirsen seni öldüreceğim." Dedim. "Yalnız üst ay 4 ü bile sevgilinle yenerken beni tek başına öldürebileceğini mi düşünüyorsun?" Dedi.
Sadece onu öldürmem gerekiyordu.. sadece. "Seni s*keceğim ulan p*ç orospu götlü!" Diyerek kafasını uçurdum. Kafası tekrar çıkarken, "Ah canını sıkan birşey mi var? Neden bana bu kadar kötü davranıyorsun?" Dedi.
Şaka mıydı bu? Gerçekten bilmiyormuş gibi davranabiliyor muydu? "Canını sıkan birşey mi? Bu tokaların kimden miras kaldığını unuttun mu?!"
Kafamdaki kelebekli mor topuz tokamı çıkararak ona doğru tuttum. Saçım açılmıştı.
"O tokayı istersen bana verebilirsin! Seni öldürürler. Nede olsa çok güçsüzsün. Bende kalsın madem önemi var." Dedi. "Aynen sana vereceğim p*ç kurusu!"
Ona doğru yöneldim. Yönelmeye çalıştım.. "İblis kan sanatı! Soğuk nilüfer!"
Çok soğuk ciğerlerimi patlatacak kadar soğuk. Nefes almam tehlikeli. Buradan çıkmam lazım ama onu öldürmeden gidemem.
Ailemizin öldüğü yıl annem bize kelebekli tokaları yapıp vermişti hatta ölmeden önceki son gününde. O kadar çok sevmiştik ki ömür boyu takacağımıza söz vermiştik.
"Söz!"
"Söz!"
"Söz!""Aferin benim güzel kızlarım hep böyle iyi olun!"
Douma ile savaşırken ben oldukça fazla yara almıştım ama o çok almamıştı. Bayılmak üzere hissediyordum kendimi. Sorun değil. Sadece onu öldürmem lazım.
Saatler önce
"Oha lan ne kadar hızlı!" Dedim şaşkınlık içerisinde. "Giyuu'yu da biliyoruz." Dedi. Ne nereden? "Hashiraların sizi ayarlama grubu varmış." Dedi kanao.
Kızardığımı hissediyordum. "Sizi salmıyorlar bence ben hiçbir erkekle görüşmemeliyim." Dedi kanao. "Neyse siz birşeyler yapın beni giyuu çağırıyor." Diyerek gittim.
Kelebek olup gezmeye başladım. Aslında giyuu ile buluşmayacaktım nedense öyle demiştim.
Kanao
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kelebeğin yasağı •giyushino•
Fanfiction"nerden bileyim doğruyu söylediğini?" "Yaşıyorsun."