"Ben çıkıyorum giyuu geldi!"
Shinobu, hızlıca kapıdan çıktı. İçinde neden olduğunu bilmediği bir mutluluk vardı. Kanae ise bu işte bir iş var diye düşünüyordu. Kanae kapıya bakarken kanao geldi.
"Nereye gitti o?" Dedi meraklı küçük kız. "Giyuu ile bulaşacak."
"Ne? SJEKSJRTJIDIS gerçekten mi? Çok hızlılar.."
...
"10 dakikadır seni bekliyorum. Herneyse, sonsuzluk kalesinin yolu uzun. Giderken sana üst ayları ve piç muzanın lanetlerini anlatacağım." Dedi giyuu.
"Pekala! Sevinçle dinleyeceğim!" Dedim. "Bak şimdi 7 taje üst kademe var. 2 tane 6. Sıra var. Onlar gyutaro ve daki. Kardeş olduklarını biliyoruz. Sadece." Dedi giyuu.
"Ahahahah! Çok harika değil mi tomioka san?" Dedim. "Yo."
"Diğerlerini anlatmayacak mısın?" Dedim. Belki muzanı kandırıp üst ay olabilirdim. Sonrada diğer iblisleri öldürürüm ve muzanı- "Hayır. Muzanı tek başına öldüremezsin." Dedi giyuu.
Lan? Zihni mi okumuştu bu? "Sen nası-"
"Sesli düşünüyorsun." Dedi. "Üst ay 5 ve 4 hakkında hiçbir bilgiye mevcut değiliz. 3,2,1 ise 3. Akaza. Kadınları yemiyor korkma. 2. İse sadece Kadınları yiyor ondan korkabilirsin. 1 numaraya bulaşma anında ölürsün." Dedi.
"Tamam güzelmiş." Dedim. "Sıra geldi lanetlere. Çok bilindik lanetler yok. Bildiğin var mı?" Dedi. "Evet var! İblis ve insa-"
"Bu en basiti. İnsanlar saldırılarında mark açarsa 25 yaşında ölür. Giden ömürleri muzan alır. Mark bizleri hızlandırır. Muzanın soyu lanetlenmiştir bu yüzden Oyakata-sama'nın kafası öyle ve 20li yaşlarda ölüyorlar."
İlginçti. Demek ubuyashiki san 20li yaşlarındaydı. "Harika!"
"Neresi harika?"
Hala gelmemiştik. "Ee arkadaş olalım mı tomioka san?" Dedim. "Benim tek arkadaşım sabito ve makomodur. Onlarda öldü." Dedi. "Ama ben seninle olabilirim!" Dedim.
"Biliyor musun? Benim kimsem yok. Hiçbirşeyim yok. Kaybedecek birşeyimde yok. Olmasına gerekte yok. BENİM KAYBEDECEK HİÇBİRŞEYİM KALMADI! O YÜZDEN OLMASINA DA GEREK YOK!"
Hayır! Hayır! Üzgün görünüyordu nedense çok kötü hissediyordum. "Üzgünüm Üzgünüm! Arkadaş olmamıza gerek yok! Tamam lütfen üzülme tamam çok güçsüzü-"
Elim ayağım birbirine karışmıştı. Nedense çok mutsuz hissetmiştim bir an. "Tamam. Sorun yok. Az kaldı gidelim."
Duyguları çok çabuk değişiyordu. Az önce sinirliydi şimdi sakin. Yolun geri kalanını konuşmayarak geçirdik. "Görelim bakalım. Ölürsende birşey yapmayacağım." Dedi.
Ölmeyeceğime adım gibi emindim. Girip alt kademeleri arıyorduk. "Hey sen! İblis shinobu. Neden yanında bir hashirayı getirdin?" Dedi bir iblis.
"Şşt! Onu iblis yapacağım ve ben alt ay 2 numarayım. Neredeler?" Dedim. "Şurada. Sağa dön düz yürü."
Fazla kolay kanmıştı. Giyuu ile birlikte gittik. "İlk kamanueyi öldüreceğim." Dedim.
Kamanue adlı iblisin yanına gittim. Giyuu ise beni izliyordu. "Selam ben yeni alt ay. 2 numarayım." Dedim.
"Emin miyiz?"
Bana saldırdı. Beni öldürmesine imkan yoktu. Ben ise hızla onun yanına doğru ilerleyip boynunu kestim. "Ha? Bir iblis değildin! Bunu muzan efendimiz öğrenecek ve seni yiyecek!" Dedi.
"Şimdi 4 tane kaldı. Hadi gel tomioka san." Dedim ve gittik. "Sırada mukago var değil mi?"
"Onun iblis kan sanatı teknikleri seni zorlar haberin olsun." Dedi giyuu. "Ah sorun değil! Onu öldürmek benim için bir onur." Diyerek gittim. Giyuu da peşimden geldi.
"Selam. Ben bu hashiraya güçlü olduğumu kanıtlamak için seni öldürmek zorundayım." Dedim ve yanına koştum.
"İblis kan sanatı." Nereye gitmişti bu? Ha? Arkamdaydı! Boynumu kesemezdi. Yerimi değiştirerek onun arkasına geçtim ve boynunu kestim.
Onun kafasını elime alarak ona bir soru sordum. "Genç iblis. Söyle bana alt kademe 3 nerede?" Diye sordum. "O.. o.. öldü. Gerçekten!"
Kafasına tekme atarak bıraktım. "Yaşıyor mu alt ay 3?" Dedim. "Hayır. Rengoku onu öldürmüş."
Alt ay 2 yide kolaylıkla hallettim. Sıra tam alt ay 1 e gelmişti.
"Shinobu arkanda!"
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kelebeğin yasağı •giyushino•
Fanfiction"nerden bileyim doğruyu söylediğini?" "Yaşıyorsun."