11.0

151 16 31
                                    

Öncelikle bi duyuru yapcam şimdi baya uzadı seri o yüzden bölümleri daha uzun yapıcam yani 15 bölümlük olur diye düşünüyorum hadi geçelim

...

"

O zaman kardeşlerime birşey yapma tamam mı? Yoksa 2 dişini tekrar kırarım." Dedi kanae. "Daha önce çok böyle vaka yaşadık kanae san." Dedi genç adam.

"Ama benim ablam sıradan insanlar gibi değil. O seçilmiş kişi bir kere!" Dedi kanao. "Yoriichi varken mi?" Dedi genç adam.

Kanae, kanaoyu yanına oturtarak sanemiye cevap verdi. "Yoriichi gibi olamayabilir ama o bir üst ay seviyesinde tamam mı?" Dedi kanae tekrar sinirlenerek.

"Göreceğiz. Şuan giyuu ile birlikte alt kademeleri öldürmeye çalışıyor." Dedi genç adam. "Keşke ablam iblis avcısı olabilseydi.." dedi kanao.

Kanao ağlamaklı olmuştu. Kanae ve kanao hiç belli etmese de shinobunun iblis oluşuna çok üzülüyorlardı. "İblis avcısı olmazdı. Hashira olurdu. Çünkü giyuunun anlattığına göre bir alt kademe öldürmüş dün."

"Yalnız shinobu ablamın işi bizi zorlaştırıyor. Alt kademe kalmazsa nasıl hashira olacağız? Üst aylar çok güçlü." Dedi kanao. "Bizde çok güçlü olacağız."

"Kanae sen hashira olursun yakın zamanda ama kanao için en az 2 yıl lazım." Dedi sanemi. Kanae sinirlenmiş görünüyordu. "Yaş sınırı mı var? Muichironun kanao ile yaşıt olduğunu söylemiştin."

"Hashira olup üst ay 1 numarayı sen ben shinobu ablam ve en güçlü hashira birlikte öldüreceğiz!" Dedi kanao. "Ben niye yokum?" Dedi kanae.

"Sende muzanı öldüreceksin!"

"Güzel hayal." Dedi sanemi. "Küçümseme! Ben hashira olduğumda birlikte yemeğe çıkacağız!" Dedi kanae.

Sanemi şaşırdı. Kanae tek elini ağzında, ağzı görünmeyecek şekilde birleştirdi. Neden böyle birşey yaptım? Neden dedim? Benim ona aşık olduğumu sanacak! Diye düşünüyordu.

"Niye restoran?" Dedi sanemi. "Çünkü ablam parasını el işine harcar! Ve dışarda yemek yemeyi çok sever! Ama parası kalmaz!" Diye geçiştirdi kanao.

Kanae gülümsedi.

(Kanae'nin gülümsemesini douma zehirden öldüğünde ki shinobunun gülümsemesi olarak hayal edebilirsiniz)

Kanae ve kanao masanın altından elleri görünmeyecek şekilde "çak" yaptılar. "Yemekler hazır mı? Ona göre sana üst ayları anlatacağım."

"Aoi! Ne zaman getiriyorsun?" Diye bağırdı kanae. "Hemen getiriyorum!"

...

"Sen 1 numara alt ay olmalısın değil mi?" Dedi shinobu, enmunun darbesini atlatarak. "Buraya neden girdiniz? Muzan illa ki bir üst ayı peşinize düşürecektir." Dedi enmu.

"Tüm alt kademeleri öldürdüm! Sırada sen varsın. İzin verirsen senin kelleni almak istiyorum." Dedi shinobu. "Ben diğer alt kademeler gibi ezik değilim. Biraz savaşmamız gerekecek."

Diğer alt kademeler gibi kolay olmadığını biliyordum. Ama sanırım tahmin ettiğimden daha zor olacaktı.

"İlk arkandaki hashirayı öldürmekten mi başlasak?" Dedi enmu. "Seni kolayca öldürebilirim. Ölmek istemiyorsan shinobu ile vs at." Dedi giyuu.

"O zaman başlayalım!"

Hızlanıp yanına geldim. Boynunu kesmeye çalıştığımda ise onu arkamda buldum. Uzun süredir birbirimize darbeler vurmaya çalışıyor, o benden kaçıyor, ben ondan kaçıyordum.

Kelebeğin yasağı •giyushino•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin