Küçük bi duyuru^^
Final başlamıştırr
Finalin finali son bölümün finali olucak
Anlamadınız dimi
Final final daha bölüm gelmicek
Belki özel bölüm olur1 yıl sonra
"... Yani shinobu kochou. Daha önce hiç iblis bir iblis avcısı olmadığımız için nasıl olacağını bilmiyoruz."
Başımı, birleştirdiğim bacaklara doğru indirdim. Yine olumsuz cevaptı. Her ay hashira seçimleri yapıldığı gün Oyakata-sama'nın yanına gider, yinede aynı soruyu sorar ve aynı cevabı dinlerdim.
Ortamızda oturan ablam ise her ay aynı cevabı duymaktan bıkmış görünüyordu. "Ama Oyakata-sama! Ne kadar nöbet geçirdiği zamanlar olsada asla insan yemeye teşebbüs etmedi! Tüm alt kademeleri zorlanmadan öldürdü ve 2 tane üst ay öldürdü!" Diye kızdı ablam.
Oyakata-sama gülümsedi. "Daha önce hiç iblis olan bir iblis avcımız olmadı. İnsan yese de bu kurallara aykırıdır. Ancak iblis öldürerek bize yardım edebilirsin." Dedi.
Gözyaşlarımı tutamıyordum. Bu kadar duygusal görünmemeliydim. Bir anda ağlamaya başladım. Gözyaşlarımı silmeye çalışırken ablam ve kanao yanıma geldi.
"Sonunda buldum seni."
Başımı çevirip sesin geldiği yöne baktım. Ablam ve kanao da baktı. Ne? Muzan mıydı ben mi yanlış görüyordum? Saldırı mı düzenlemişti?
Ablam ayağa kalktı. "Oyakata-sama. İzninizle." Ablam kılıcını çıkarıp muzanın her tarafını kesti.
Bizim aksimize Oyakata-sama oldukça sakindi. Kanao ile ayaklandık.
Bu arada bazen diyalogları farklı bi şekilde yapıcam çünkü bazen dedi dedim diyerek çok yorucu oluyor ama bazen
Muzan: çok salak bir hashirasın kanae kocho. Küçük bir darbeyle ölmem değil mi?
Kanae: o kadar aptal değilim. Kolayca yenilenebilirsin ama bu bizim için daha kolay olacak.
Ablam ellerini geriye atarak beni korudu.
Oyakata-sama karısı amane ile ayağa kalktı. Ona karşı kazanamayacağını biliyordu. Ama bir planı vardı. "Biz aynı kandanız.. bin yıl önce doğdun.. bu yüzden kanın benim kanımdan farklı olabilir." Dedi oyakata sama.
"Siz çıkın. Aksi takdirde sizi öldürecek."
"Ama oyak-" ablam sözümü kesti. "Onun bir bildiği vardır. Çık diyorsa çıkmalıyız." Diye elimizi tutarak çıktı ablam.
"Abla ne yapacağız?" Dedim. Kanao ile korkudan tir tir titriyorduk aksine ablam çok sakindi. "Yapmamız gereken size öğrettiğim zehirleri kullanmak. Benim muzana yaptığım darbe onu 9 bin yıl yaşlandırdı. Bu zehri tamayo san ile hazırladık. Bu darbeleri yapın ve seviyenizdeki iblislerle dövüşün."
Ablam ellerini kanao ile omuzuma koydu. "Ne yani? Ayrı mı savaşacağız?" Dedi kanao. "Bilmiyorum. Kendinize iyi bakın." Dedi.
Kanao ile birlikte ablama sarıldık o sırada hashiralar geldi.
Tengen ve rengoku emekli oldu ölmediler
"Shinobu iyi misin?" Diye geldi giyuu. "İyiyim. Sorun yok." Dedim. Giyuu bir elini omzuma götürdü ve konağa bakarak kaşlarını çattı. Sanemi de ablama aynısını yaparken konak patladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kelebeğin yasağı •giyushino•
Fanfiction"nerden bileyim doğruyu söylediğini?" "Yaşıyorsun."