9.0

161 18 12
                                    

Zarfı alıp odama doğru yöneldim. Merak ediyorum sik kafa giyuu bana ne mektup yazmış olabilirdi ki?

Selam. Haklıymışsın. Ama iblisler hakkında hiçbirşey bilmediğine yemin edebilirim. İnsan yemediğin için muzanın yanında elini kolunu sallayarak gezemezsin. Ondan saklanman gerekli. Yarın Oyakata-sama Oyakata-sama'nın yanına gel. Uzun uzun konuşursunuz bu arada numaran ne?
Mitsuri arıyor nasıl ayarttıysan kızı.

Tomioka giyuu

Buda neyin nesiydi? Sessiz emo sik kafa giyuu bana neden mektup yazmıştı? Ama gerçekten sessiz olmasına rağmen oldukça kafa dengi görünüyordu.

İblis olmasam belki birliklerine girip arkadaş olabilirdim. Ama şuan hashira olmaya en yakın ablamdı. Mektuba numaramı yazıp konağa doğru yol aldım.

"Shinobu! Nereye? Sabahın 12'sinde?" Dedi ablam. Ona yalan söyleyemezdim ablam hemen anlardı. "Mavi saçlı hashiradan." Dedim.

Kanao ve Aoi ortalıkta yoktu. Sanırım yine yemek yapacaklardı. Ablam bana bakış attı. "Aşk mektubu mu? Bu kadar hızlı mısınız?" Dedi ablam.

Aslında temiz yüzlü ve ciddi biriydi. Ablam bu kriterlerin tam istediğim olduğunu biliyordu. "Ya hayır! Al oku." Dedi. Ablam elimden alıp okumaya başladı.

"Buna inandın mı cidden? Madem numaranı mitsuri istiyor neden giyuu yazsın?" Dedi ablam. Ablam bizi mi shipliyordu? Şaka mıydı? Cidden bana mı y*vşıyordu sik kafa?

"Aman abla. Ne olacak? Ben kelebek olacağım." Dedim ve oldum. Ablamın parmağını konduğumda bana "aşıksın." Bakışı atıyordu.

Parmağından inip gittim.

Arkası dönüp konağına bakıyordu. Ona görünerek mektubu attım. Mektup yere düşecekken onu aldı ve konağına doğru yürüdü.

Ben ise eve gittim. "Shinobu. Biraz dinlen sonra kek yap. Giyuu'ya ayıp oldu. Sanemiye söyledim kek çok seviyormuş." Dedi ablam. Normal halime geri dönüp ablama baktım.

"Giyuu için mi? Abla siz bizi ayarlamaya mı çalışıyorsunuz?" Dedim. "Olur mu öyle şey? Neyse ben sanemi ile konuşmak zorundaymışım." Dedi.

"WKSKRJTJDJERJ ne? Abla neden zorundasın?"

"Hatasını telafi etmek istiyormuş." Dedi. "Tamam gidiyorum ben."

G: sana üst ve alt ayları anlatacağım tamam mı?

S: neden sen anlatıyorsun? Ben mitsuri san'ı istiyorum.

G: Oyakata-sama görevlendirdi.

S: tamam anlat.

G:  ilk alt aylar. Şimdi artık 5 alt ay var. Çoğu zaman değişiyor.
Alt ay 6 kamanue alt ay 5 rui'ydi öldürdün alt ay 4 mukago alt ay 3 wakuraba 2. Rokuro 1. İse enmu

S: vay iyiymiş.

G: diğer tüm alt ayları öldürebileceğini düşünüyorum ama 1 numarayı öldüremezsin. Sen alt ay 1 seviyesindesin.

S: neden kabul etmiyorsun tomioka san? Ne yaparsam üst ay 1 seviyesinde olurum?

G: üst ay 1 seviyesinde olman imkansız onun için kokoushiboyu öldürmen lazım. Üst ay seviyesinde dersek tüm alt ayları zorlanmadan öldürmen gerekir.

S: tamam! Bugün tüm alt ayları öldüreceğim karşılığında beni güçlü olarak kabul edeceksin!

G: yalnız alt kademelere rastlamak o kadar kolay değil. Sonsuzluk kalesindeler onlar.

S: ben bir iblisim. O kadar bilgisiz olduğumh düşünme. Hadi iddiaya girelim!

G: o zaman hepsini zorlanmadan öldürürsen seni slayer restorana götüreceğim ve ben ısmarlayacağım.

S: tamam kabul! O zaman bizim konağın önünde buluşalım 8 gibi

G: tm

Kelebeğin yasağı •giyushino•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin