6.0

208 19 14
                                    

Kanae

El arabasında shinobu ve kanao'yu sürüklüyordum. Aslında koşmaktan çok yorulmuştum ama kardeşlerim için değerdi. Şehire tam 25 dakika kalmıştı.

Bir anda önümde duran taşı gördüm. Durmam imkansızdı, çünkü artık taşa basmıştım bile. Ayağım kaydığı için el arabasının tutacaklarını bıraktım. Yada öyle mi sanıyordum?

Yüz üstü düşmeden yere tutunmuştum. Kalkıp arkama döndüğümde devrilen el arabasını ve kanao'ya saldıran shinobuyu gördüm.

Ha? Ne oluyordu? Shinobu kanao'ya mı kızmıştı? Shinobu kanao'ya kızsa bile üstüne çıkmazdı değil mi?

Koşarak yanlarına gittim. "Kanao ne oluyor burada?" Diye shinobuyu kaldırdım. Shinobu çok değişik davranıyordu. Bize saldırmaya çalışıyordu

Shinobunun 2 elini kelepçelenmiş gibi tuttum. "Shinobu biz senin kardeşleriniz! Ne yapıyorsun?!" Dedim sinirle. "Kanao saklan!" Dedim. O sırada shinobu elimden kurtuldu.

"Sen iblis mi oldun?!" Dedim ağlayarak. Bilincini mi kaybetmişti? Hayır shinobu insan yiyemezdi?

Bir an kafamdaki ıslaklığı hissettim. İlk başta kan sandım ama yağmurdu. Hava bulutlu olduğu için güneş görünmüyordu. Belkide bu yüzden ölmemişti.

Kanao bana bir odun parçası fırlattı. Belki işime yarayacağını düşünmüştü. Üstümde bana saldıran shinobunun ağzına soktum.

Bir anda güçlendi gibi hissettim. Beni tekmeledi ve uzaklara savurdu. Başımdan yaralanmıştım. Kanao'yu korumam gerekti. Ayağa kalkıp koşmaya başladım.

"O senin neyindi?" Dedi kanao'ya bakan ve shinobuyu tutan pembe yeşil örgülü saçlı elinde katanası olan kadın. İlk shinobuya zarar vereceğini düşündüm.

"Sende kimsin?! Kardeşlerimden uzak duracaksın!" Dedim. "Ben aşk hashirası mitsuri kanroji. Şimdi iblis olan yakınını öldürmeme izin ver." Dedi.

Bir hashiraydı. Ama shinobu insan yemezdi. Yemesin yemesin lütfen. Hem iblis mi olmuştu.. kanao'nun psikolojisi bozulabilirdi. Daha 14 yaşındaydı.

Bu hashirayı alt edemezdim ama ikna edebilirdim. "Onu bırak lütfen! O insan yemez!" Diye ağlamaya başladım. O an shinobu, hashiradan kurtulup onu tekmeledi. Hashira ise yere düşmeden kurtuldu.

Shinobu bana ve kanaoya doğru ilerledi. "Seni yiyecek! Çok tatlı birisin ama onun seni yemesine izin veremezsin!" Dedi ve shinobuyu aldı.

"Sana tüm mal varlığımı vereyim ama onu öldürme.. lütfen!" Dedim. Katanasını çıkardı ve shinobuya doğrulttu. O an shinobuya atlayıp sarıldım.

Shinobu hashirayı itti ve hashira bu sefer düştü. Sonrasında shinobu bana doğru ilerledi. "Olamaz seni yiyecek!" Kanao ile bana sarıldı.

"waa seni gerçekten yemedi mi yanii?" Diye yanımıza geldi hashira. "O sizin kız kardeşiniz mi?" Dedi. Ben ise shinobuya sarılarak evet anlamında başımı salladım.

"Tamam kız kardeşini güneşe çıkarma. Bu aramızda kalacak. Eğer kız kardeşin bir insanı yerse onu öldürürler.. birde çok tatlı ve zarif." Diyerek gitti.

"Heyy! Ne yapacağımızı söyleseydin bari!" Dedi kanao. Hashira giderken "Oyakata-sama sizinle ilgilenir!" Dedi.

"Shinobu bize sarılırken uyuya kalmış. Ona bir kutu bulmalıyız. Yada sen iblis avcısı birliğinden ayrıl ona bak. Ben hashira olup sizi korurum" dedim. Kanao ise bana "iblis avcısı olmak istiyorum." Dermişcesine baktı.

Bir yerlerimize batan dolu, artık canımızı yakmıyordu. Canımızı yakan tek şey biricik kardeşimizin iblis olmasıydı. Shinobu ve kanao'yu el arabasına bindirip sürüklemeye başladım.

Shinobu acı içerisinde yatıyor, kanao ise shinobuya bakıp üzülüyordu. Hashira, shinobuya zarar vermişti. Zaten iblistende oldukça yara almıştı. Bu kadar canının yanması beni üzüyordu.

Destekleri ve beni gaza getirdikleri için Kocho__Monika__Chan ve mercansahin799 a teşekkür ederimm<3 yn hikayesi yaparsam sizi eklicemm

Kelebeğin yasağı •giyushino•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin