"Ne yicen?" Dedim. Giyuu ile restorana gelmiş masada oturuyorduk. "Sen ne yersen onu yiyeceğim." Dedi giyuu. "Vayy ne kadar yavşaksın öyle? Ama benim damak zevkimi sevmezsin." Dedim.
"Sen seviyorsan yerim." Dedi. "Harikasın be! Dünyadaki en şanslı kız olabilirim!" Dedim. "Bende sanırım."
"JAEJDKDKSKEKRJDJ Sen kız mısın?" Diyerek güldüm. "Istersen olurum." Dedi giyuu."Herneyse hadi garsonu çağıralım." Dedim. "Bakarmısınız?"
"Buyrun efendim?" Dedi garson. Giyuu ne severdi ki? "Ben rengoku soslu ramen içecek olarak portakal suyu istiyorum ikimizede." Dedim.
"Tabii."
"Biliyormusun? Ben eskiden sana sik kafa diyordum." Aklıma birden itiraf etmek geldi. "Lan- itiraf etmeliyim ben sana kelebek göt diyordum."
"Ne?!" Dedim gülerek. "Şaka şaka gül diye." Dedi. "Giyuu çok romantiksin lan!" Dedim. Gerçekten her kızın isteyeceği tarzdaydı.
...
"Sıkıldım abla ben gidiyorum size iyi eğlenceler." Diyerek gitti kanao. "Senin hiç arkadaşın falan var mı sanemi?" Dedi kanae. "Obanai giyuu rengoku tengen mui falan var ama en çok Obanai."
"Güzel. Giyuu sanırım shinobuya aşık. Çok hoş değil mi?" Dedi kanae. "Bizim hashiralarla giyuu ve shinobuyu ayarlama grubumuz var. Telefonumu al bak." Dedi sanemi.
"Gerçekten mi? Beni neden almadınız?!" Diyerek saneminin Telefonunu aldı kanae.
Giyushino grubu hashira sanlar👉🏻👈🏻(iguro san)
Mitsuri: bugün giyuu ve shinobuyu ayarlicaz
Muichiro: o kim amk
Tengen: teyzem
Muichiro: ok
Sanemi: benim planım varGiyuu ayrıldı.
Mitsuri shinobuyu geri eklediGiyuu: niye.
Obanai: karıma bişey deme lan
Sanemi: neyse biz giyuuyla iddiaya gireceğiz.
Gyomei: salın çocukları
Rengoku: sana hak veriyorum güzel kardeşlerim
Mitsuri: anlat sanemi san
Sanemi: shinobu bugün giyuu ile alt kademeleri öldürecek ya o zaman eğer hepsini öldürürse shinobuyu yakın bi zamanda öpsün
Tengen: mal kafa ikisi öpüşürse dünyanın sonu gelir
Mitsuri: o zaman başka yerlerini öper!
Gyomei: töbe lan
Giyuu: tm
Sanemi: TAMAM MIA
Mitsuri: hahahahaha harika değil mi iguro san👉🏻👈🏻
Giyuu: aşkınızı başka yerde yaşasanız
Muichiro: zaten Obanai mitsuriye gidiyor hergün sevişiyorlar.
Mitsuri: sen bunu nerden biliyorsun tokito san-
Obanai: gelim mi dedi gel dedim
Sanemi: amk bide doğruymuş
Tengen: ee sanemi sizin kanae ile işleriniz nasıl?
Sanemi: *bu mesaj silindi*
Tengen: *bu mesaj silindi*
Mitsuri: *bu mesaj silindi*
Sanemi: *bu mesaj silindi*
Tengen: *bu mesaj silindi*
Sanemi: *bu mesaj silindi*"Sanemi bu ne? Bizi shipliyorlar mı?!" Dedi kanae sinirle. "E- şey.. hayır ya.."
"Peki bu mesajlar ne?" Dedi kanae. "Önemli birşey değil. Boşver." Dedi sanemi. Kanae gülümsedi. Sanemi ise şaşırdı. "Neden tokat atmadın?"
"Çünkü annem ölmeden önce hep böyle yapardı.
"Nasıl yapardı?"
Kanae arkasına yaslanarak tekrar gülümsedi. "Biz sevgi dolu bir evde büyüdük.."
Sırada kanae anlatıyor~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kelebeğin yasağı •giyushino•
Fanfiction"nerden bileyim doğruyu söylediğini?" "Yaşıyorsun."