Merhaba,
ben bayramda oturmuş yine bölüm yazıyorum.Olduğum yerde sayıyor gibi hissetsemde okumalarda yine de artış oluyor 🥺
Bu beni mutlu ediyor.
Desteklerinizi bekliyorum🫶🏻Ertesi sabah gözlerimi araladığımda Kağan'ın çıplak göğüsünde bulmuştum kendimi. Elbiseyle rahat edemeyeceğim için gece kalkıp tişörtüne konmuştum. Elleri asla rahat durmadığı için tişörtte pek üstümde duruyor gibi değildi aslında ama vardı en azından.
Boynuna doğru sırnaştığımda kalçamın üzerinde ki bacağıma doğru yol aldı. En ufak harekete uyanıyor olması biraz deli ediyordu. Gece de kıpırdansam hemen uyanmıştı. Çene kemiğinin üzerinde dudaklarımı bastırıp çektiğimde yanaklarının hareketinden gülümsediğini anlamıştım.
"Günaydın bebeğim." boğuk ve uykulu sesi fazla etkileyiciydi. Bir an kendimi hayran hayran bakarken bulmuştum.
"Günaydın, uyuyabildin mi?" elim yüzünde dolanırken sormuştum. Rahatsız etmekten çekiniyordum.
"Uyudum." deyip başını boynuma gömdüğünde dudakları açık olan her yerdeydi. Hoşuma gittiği için kıkırdarken daha fazla öpüyordu. Eli de boş durmayıp, üzerime uzandığı için kalçasının üzerine attığım bacağımda dolanıyordu. "Uyanışım daha bir güzel oldu."
"Hım" dediğimde beni taklit ederek cevap vermişti. "Her kıpırdandığımda mırıldanıyordun uyuyamadın diye düşündüm."
Başını kaldırıp dudaklarıma uzandığında büyük bir zevkle karşılık vermiş ve boynunda gevşekçe duran ellerimi sıkılaştırmıştım. Yavaş öpücükleri insanı çileden çıkartacak cinstendi.
"Bacaklarım sığmadığı için biraz rahat edemedim, seninle alakalı değildi. Mesleki bir durum ses yapsan uyanırım ama minik kıpırdanmaların uyandırmaz beni." yüzlerimizi eşitleyerek konuştuğunda ikimizinde nefesleri birbirimizin yüzüne vuruyordu.Eliyle yüzüme gelen saçları geriye doğru itekledi.Öyle güzel bakıyordu ki hayranlık duyuyordum.
"Kağan" fısıldar gibi çıkmıştı sesim. Boynunda ki ellerim yüzüne çıktığında iki yanağınıda seviyordum.
"Seni çok seviyorum." Kağan'ın birden kurduğu cümleyle bakakalmıştım. Aynı şeyi söylemek isterken o benden önce davranmıştı. Kalbimin hızlı atışını duyuyor muydu bilmiyorum ama ben hissettiğim gibi duyuyordumda.
"Seni çok seviyorum." dediğimde Kağan'ın gözlerinde ki parıltıyı görmüştüm. Heyecanını yansıtmaktan geri durmuyordu. Saniye geçmişti ki dudaklarını tekrar dudaklarımın arasına yerleştirmişti. Başta gülsemde hemen ardından hızlı öpücüklerine yetişmeye çalıştım.
Etrafı topladıktan sonra arabaya yerleşip yola çıkmıştık. Kahvaltı hazırlama olayı ikimizede pek cazip gelmemişti. Yol üzerinde bir yerde yapıp eve dönecektik.
Kağan sevdiğimizi birbirimize söylediğimizden beri bakıp bakıp sırıtıyordu. O sırıttıkça bana da bir gülme geliyordu. 30 yaşında adam işin içine aşk girince çocuk gibi olmuştu.
Kahvaltı yapabileceğimiz bir yerde durduğumuzda arabadan inip Kağan'ı bekledim. Yanıma geldiğinde dudaklarıma hızlı bir öpücük bıraktığında artık şaşırmıyordum. Parmaklarını parmaklarıma kenetleyip, yürümeye başladık.
"Seni seviyorum." başını hafif yan yatırıp dillendirdiğinde gülerek koluna sarıldım.
"Bende seni seviyorum sevgilim." göz kırpıp önüne döndüğünde restoran tarzı olan bu yere çoktan girmiştik.Boş bir masaya geçip siparişlerimizi verdiğimizde fazla zaman geçmeden hepsi gelmişti. Hız olarak performansı süper bir yer olması işimize gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cam Sileceği / Texting
Teen FictionSosyal medya da gördüğü taktiği gerçek hayatta deneyen kızımız , farkında olmadan bir polise denk geliyor. 0532*******: Neden? Siz: Ne neden? 0532*******: Arabamın camına numara koymanızı diyorum , neden? ✨