Yeni kitabımız hayırlı olsun <3
~~~
İşten çıkmış eve gidiyordum, bugün cumartesi olduğu için kafe her zamankinden daha kalabalıktı.Okuyor aynı zamanda yarı zamanlı işte çalışıyor ve aileme elimden geldiğince destek olmaya çalışıyordum
Babam emekli öğretmendi,annem de ev hanımıydı,abim Zafer ise okulu bırakmış ve mahallede ki Hazar abi ile ortak olarak bir oto galeri açmışlardı.
Abim ve Hazar abi sürekli yan yanaydı, Hazar abi çok terbiyeli,tertipli,samimi yeri geldiğinde de çok sinirli bir adamdı,bana hiç o tarafını göstermemişti ama bir kaç ay önce abimin bir kaç düşmanı abimi dövdüğünde abimi döven adamları gözlerimin önünde hastanelik etmişti
Bu yüzden biraz korkuyor olabilirdim ama asla ondan çekinmez ve yanından ayrılmazdım,abim bana ne kadar abilik yapıyorsa Hazar abi de o kadar yapıyordu,beni her zaman koruyor,yeri geldiğinde okuldan alıyor yeri geldiğinde omzunda ağlamama bile izin veriyordu.
Onu çok seviyorum o da aynı şekilde beni sevdiğini her zaman olmasa da arada dile getiriyordu.
Eve geldiğimde ayakkabılarımı çıkarıp ilk önce banyoya giderek elimi yüzümü yıkadım,sabah yedi de işe gitmiş bir arkadaş ile dükkanı beraber açmıştık saat şuan üç buçuğa geliyordu.
Banyodan çıkıp mutfağa girdim, mükemmel kokular beni karşıladığın da kokuyu iyice içime çektim annem beni duyup arkasına döndü ve gülerek bir öpücük attı.
'Benim bebeğim gelmiş mi?' dedi annem her zaman ki huzurlu sesi ile yanına yaklaşıp salata yapan anneme arkadan sarıldım ve yanağına bir öpücük kondurdum.
Annem tekrar gülerek işine devam etti.
'Güzel oğlum hadi git üzerini değiştir baban kahveye gitmişti birazdan gelir yemek yeriz' dediğinde ona tamam diyerek mutfaktan ayrılıp odama gittim.
Üzerimi çıkarıp dolabımdan sweatshirtümü ve pjamamı giyindim,odadan çıktığım da dış kapıdan içeriye giren babamı gördüm.
Beni gördüğünde hafifçe gülüp elinde ki ekmek poşetini uzattı 'al oğul sofraya koy' dediğinde elinden poşeti alıp yemek masasına koydum,annem de hazırladığı sofraya elinde ki çorba tenceresi ile geldi ve oturdu.
Babam ve bende sofraya geçip oturduk,annem çorbaları doldurmaya başlarken babam elini saçıma atıp okşadı.Bu o kadar iyi geliyordu ki bana sanki bütün yorgunluğumu üzerimden alıyordu.
Babamın yüzüne bakarak gülümsedim o da bana aynı şekilde karşılık verdi, annemin doldurduğu çorbadan içmeye başladık,ben hızlı hızlı çorbamı içip en sevdiğim şeylerden biri olan et soteyi yemeye başladım.
Hızlı hızlı yememe karşılık annem ve babam bir birine bakıp güldü,napabilirim çok acıkmıştım neredeyse sekiz saattir ayaktaydım,hatta yavaş bile davraniyordum.
Masa da ki sessizliği annem bozmuştu 'Zafer aradı az önce bey, Hazar oğlum bizi özlemiş akşam beraber çaya gelicekler' dediğinde gülmüştüm,abilerimi özlemiştim.
'Gelsinler tabi aslanlarım' dedi babamda Hazar abiyi ailem bile oğulları olarak görüyordu.
Hazar abi ailesiz büyümüş bir çocuktu,annesi onu doğururken ölmüş ve bu yüzden babası Hazar abiyi görmek istemediği için onu yetimhaneye bırakmıştı.
Hazar abi ve abim 10 yaşında aynı okulda ve aynı sınıfta olarak tanışmış ve 25 yaşına kadar her anlarını beraber yaşamışlardı,ailem de yetim kalan bir çocuğu en iyi şekilde muamele edip Hazar abinin ne eksiği olursa karşılamaya çalışmışlardı.
Tabi abim ve Hazar abi ilk tanıştığında ben daha 3 yaşındaydım..
Yemeğimi bitirdikten sonra ailemden izin alıp sofradan kalktım ve odama geçtim,bir saate yakın telefonuma bakındım ve gözlerim yorgunluk ile kapandı.
~~~
Gözlerimi yavaşça açıp biraz yatağımda oyalandım,hava çok sıcak olduğu için saçımın terlediğini farkettim ve yatağımdan kalkıp bornozumu da alıp odamdan çıktım,duvarda ki saate baktığımda saatin yediye geldiğini gördüm abimler de birazdan gelirdi hemen duş alsam iyi olurdu.
Duşa girip saçlarımı iki defa yıkayıp bornozumu giyerek duştan çıktım ve odama geçtim.
Ben boxerimi elime aldığımda çalan zil sesini duymuştum, gelmişlerdi.
Bornozu çıkarıp boxerimi üzerime geçirdim dolabıma ne giysem diye bakınırken çalan kapım ile gir demiştim,evde şuan hiç yabancı yoktu bu yüzden beni böyle görmelerinde de sakınca görmüyordum.
İçeriye Hazar abi girdiğinde ilk önce bir durdu ve kaşlarını çatarak kapıyı kapattı,üzerime doğru geldiğinde ne yapıcağımı bilemeyerek yerimde durdum.
'Abi bir şey mi oldu' dedim tedirgin bir sesle.
'Bu haldeyken neden gel diyorsun hele ki gelenin kim olduğunu bilmeden' söylediği şeyle güldüm bu yüzden mi kaşlarını çatmıştı.
'Gülme çok ciddiyim' elimi yanağına atıp bir makas aldığımda tek kaşını kaldırdı.
'Ya abi evde yabancı yok ki,sizin geldiğinizi biliyordum' dediğimde kaşları eski halini aldı,ama neden şimdi de kırılmış gibi bakıyordu ki.
'Zahir ben senin abin değilim' dediğinde bu sefer ben kaşlarımı çattım.
'Hayır banane abimsin' dedim inat ederek bana doğru bir adım daha atıp resmen içime girdi, giydiği siyah gömleği ve pantolonu yine onu kusursuz göstermişti,benim üzerimde ise sadece boxerim vardı.
Elini yanağıma atıp okşadı bir şey söylemek için ağzını araladığın da istemeden gözüm dudaklarına indi,ben dudaklarına bakınca ağzın da birşeyler geveleyip sustu ve benden uzaklaştı.
Yatağıma ilerleyip oturdu ve yatak başlığına yaslandı 'hadi giyin de içeri geçelim' dediğinde ne olduğunu anlamadan giyinmeye başladım.
Ben giyinene kadar beni oturduğu yerden izlemiş ve gözünü bile ayırmamıştı, üzerimi tamamen giyindiğim de yanına gittim o da yataktan kalkıp yanıma geldi ve bana sarıldı.
Bende gülerek ona sarıldım,burnunu saçlarıma sokup kokladı.
'Yavrum ben şimdi içeriye geçiyorum,sen saçını kurutup öyle gel tamam mı?' kafamla onu onayladım,uzun boyundan dolayı eğildi ve yanağımı öpüp odadan dışarıya çıktı.
Hazar abimi kesinlikle çok seviyordum..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAZAR | GAY
RomanceO kadar masum o kadar güzeldi ki ona nasıl kapıldığımı bile anlamamıştım, aklımdan biran olsun çıkmıyordu o güzel yüzü,huzur veren sesi... Her seferinde uyardım kendimi,ondan uzak durmalısın Hazar dedim,o senin kardeşin yerinde dedim ama kalbim beni...