19

4.3K 206 37
                                    

Yorum yapın kızıyom 😡

----

Aklımda Hazar'ı deli etme planları varken yine deli olan ben olmuştum, okuldan çıktıktan sonra direkt iş yerine geçecektim ama Hazar eve geçtiğini yazdığı için,abim ve Hazar'ın evine doğru yolumu değiştirdim.

Dakikalar sonra evin önüne geldiğim de hızla kapıya vurdum umarım abim içeridedir de Güzel bir döverim onu,benim arkadaşımı aldatmak o kadar kolay değildi..

Saniyeler sonra kapı açıldı aynı saniye benim ağzımda açılmıştı, Hazar'ın duştan çıktığı alnına yapışan ıslak saçlardan belli oluyordu, altına siyah bol bir pijama üzerine ise hiç birşey giyinmemişti.

Gözlerim onun üzerinde gezmeye devam ediyordu,beni öptüğü günden sonra ona çekiliyor, en ufak hareketinden etkileniyordum ve onu şuan bu şekilde görmek bana pek iyi gelmemişti.

Kapıda onu hayran hayran izlemem onu güldürdü hemen kendime geldiğimde içeriye girdim ve elimin tersi ile onu geriye doğru ittim, hâlâ sesli bir şekilde gülüyordu,oturma odasına girdiğimde hızla kapıyı kapatıp yanımda bitti ve beni belimden tutup kendine çekti,buraya ne kadar sinirli olarak gelmiş olsam da şuan bana sarılıyor olması aşırı huzur veriyordu..

Çıplak göğsüne kafamı yasladım,belime kollarını iyice sardı bende onun beline sıkıca sarıldım, kafasını boynuma sokup derin derin kokladı ve sert bir şekilde iki defa üst üste öptü.

'Ohh dünya varmış be' tekrar dudaklarını boynuma bastırdı, kafamı göğsünden çekip kafamı kaldırdım,gözlerimiz birleştiğinde bana öyle bir bakıyordu ki, şaşırmıştım.

Fazla derin bakıyor gibi geliyordu, bakışları fazla yoğundu..

'Özledim seni' diyip yanaklarımı öptü bu sefer,burnumu, alnımı, çenemi yüzümün her tarafını hızla öpmeye başladığında seslice gülüp ondan biraz ayrıldım.

'Sarılmaya devam etsek olmaz mı?' Kafamı olumsuz anlamda salladım ve rahat koltuğa geçip oturdum, Hazar'da hemen yanıma gelip oturduğunda kaşlarımı çatarak baktım ona.

'O kadar yer var,niye gelip içime girdin?' kızgın kızgın konuştuğum da dayanamıyor gibi elini kaldırdı,vurucak sandım diye gözlerimi sıkıca kapattım.

'Oğlum harbi yerim seni bak' elini yüzüme indirip tek eli ile yanaklarımı kavrayıp sıktı, dudaklarım öne doğru çıkıp büzüştü. Gözleri bir müddet dudağımda oyalandı, tekrar gözlerini gözlerime diktiğinde dudağının kenarı kıvrıldı.

Ellerimi göğsüne koyup onu ittirdim, gülerek ellerini çekti benden.

'Git üzerini giyin' gözlerimi devirip önüme döndüm.

'Niye aşık mı olursun yoksa?' şok ile ona döndüğümde kahkaha attı,sanki o günü hatırlıyordu, ona karşılık verdiğimi ve öpüştüğümüzü hatırlıyordu,o yüzden bu kadar rahat konuşuyordu.

'Ha ha ne komiksin' hâlâ gülmeye devam ederken bekle geliyorum dedi ve oturma odasının kapısına ilerledi,bende arkadan geniş omuzlarına bakıyordum,oturma odasından çıktığında kendime gelmeye çalıştım,niye böyle oluyordu bana.

Neden şuan arkasından gidip dudaklarına yapışmak istiyordum..

Çıldırmak üzereydim, üzerimde ki etkisi beni deli ediyordu, kafamı hızla olumsuz anlamda salladım o sırada kapı çaldığında hızla ayağa kalkıp kapıya ilerledim.

HAZAR | GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin