Ali ile yan yana durmuş bize doğru gelen arabaya bakıyorduk, saniyeler sonra araba az ilerimizde durmuştu, Hazar indiğinde abimde arabadan indi ve yanımıza geldi. Hazar gözlerini baştan aşağıya üzerimde gezdirdiğinde gülerek onu izliyordum, gözleri en son gözlerimde son bulduğunda güldüğümü görüp o da hafifçe güldü.
'Eee gençlik nereden çıktı bu bar işi?' Abim kolunu Ali'nin omzuna atıp onu kendine çekti ve bize baktı, Hazar'da yanıma yaklaşıp elini belime sardı ve beni kendine yasladı.
Ali kafasını kaldırmış abimin gülen yüzüne bakıyordu, yüzün de bir ifade yoktu öylece abime bakıyordu,abim kafasını indirip Ali'ye baktığında Ali hemen bana doğru baktı.
'Canımız sıkıldı abi işte ya' dedim,abim yav he he dediğinde ofladım, Hazar bir anda kulağıma yaklaştığında ona odaklandım 'çok güzel olmuşsun' kafamı ona çevirip yüz yüze gelmemizi sağladım.
'Sende çok yakışıklı olmuşsun' dedim ağzımı oynatarak, genişçe gülümseyip dikleşti ve belimde ki elini daha da sıkılaştırdı.
İkimizde abimlere döndüğümüzde onların da aralarında konuştuklarını farkettim.
'Ben demedim diyorum Zahir çok istedi' çok sağol kanka ya,iki dakikada sarmıştı beni it.
İkisi de onlara baktığımızı hâlâ fark etmemişti 'yok diyebilirdin ama değil mi?' Abim sert bir şekilde konuştuğunda tek kaşımı kaldırdım,niye bu kadar sorguluyordu amına koyayım.
'Abi' dedim 'i' halfini biraz uzatarak, amacını anlamıyordum tek yaptığı arkadaşımı huzursuz etmekti, taklidimi yaparak o da abi dedi ve 'yürüyün hadi' dedi arabayı göstererek.
Ali,abimin kolunun altından çıkıp arka koltuğa ilerledi, Hazar'da beni arabaya doğru yönlendirdi, kapımı açtığında teşekkür ederek arabaya bindim,o da sürücü koltuğuna geçtiğinde yola çıktık.
Dakikalar sonra evimizin en yakınlarında olan güzel bir mekana geldik, Hazar arabayı durdurduğun da vale hemen yanımıza gelmişti, arabadan indiğimizde Hazar valeye anahtarı verdi ve tekrar elini belime sardı,biz önden abim ve Ali'de hemen arkamızdan geliyordu.
'Hoşgeldiniz' kapıda ki adam ilk önce Hazar'a sonra da abime elini uzattı 'Ooo naber kardeşim' dedi abim kafalarını tokuşturmadan hemen önce,adam 'napalım iş güç, diğerleri yok mu?' Diye sorduğunda diğerinin abimin arkadaşları olduğunu anlamıştım.
Abim sırıtarak elini Ali'nin saçlarına atıp karıştırdı 'yok, bugün bebelerle geldik' Ali'de bende göz devirmiştik, Hazar'da adamla biraz konuştuktan sonra hepimiz içeriye girdik.
İçeriye girer girmez sesten dolayı yüzümü buruşturdum, böyle ortamlar bana göre değildi aslında ama Hazar'ın sarhoş olup bana ötmesi gerekiyordu bu yüzden bir günlüğüne idare etmem şarttı.
'Şöyle geçelim' Hazar konuştuğunda hepimiz onu onayladık ve masaya doğru ilerledik,ben ve Hazar yan yana,hemen karşımızda da Ali ve abim oturmuştu.
'Ee Zahir bey bu mükemmel fikir nerenizden çıktı acaba?' Abim sinirli bir şekilde konuştuğunda ofladım.
'Düzgün konuş lan, ayağımın altına almayayım seni' dedi Hazar, kafamı ona çevirip gülümsedim o da bana dönüp elini saç diplerime koydu ve biraz kendine çekip saçlarıma bir öpücük kondurdu.
'Aman hiç birşey dedirtme' Hazar gülümsediğinde konu kapanmıştı, Hazar kolunu benim omzuma koymuştu ve yakınımda duruyordu,gelen garsona sipariş verirken bende hemen karşımda oturan abim ve Ali'ye baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAZAR | GAY
RomanceO kadar masum o kadar güzeldi ki ona nasıl kapıldığımı bile anlamamıştım, aklımdan biran olsun çıkmıyordu o güzel yüzü,huzur veren sesi... Her seferinde uyardım kendimi,ondan uzak durmalısın Hazar dedim,o senin kardeşin yerinde dedim ama kalbim beni...