13

5K 233 26
                                    

Medya; Hazar,Zahir (temsili)

Kontrol etmeden attım kusura bakmayın 😚

~~~

'Evet Mehtap ablacım bizde,uyuyor şuan' sesler geliyordu ama gözlerimi açmaya mecalim yoktu,o kadar yorgun hissediyordum ki kendimi..

'Biraz başı ağrıyordu...evet evet yemek yedirdim, tamam abla, birşey olursa yazarım... ne demek abla her zaman... görüşürüz ablacım' Hazar sanırım annemin sorularına cevap veriyordu,telefon konuşması bitmiş olucak ki sessizlik oldu.

Yavaşça gözlerimi açtım,Hazar bana doğru geliyordu uyandığımı gördüğünde genişçe gülümseyip uzandığım koltuğun yanında diz çöktü.

'Hazar' dedim durgun bir sesle,elini saçıma atıp arkaya taradı ve alnıma bir öpücük bıraktı. Kaşlarını çattığın da anlamayarak bakındım yüzüne.

'Oğlum yanıyorsun sen' sadece hımladım hareket etmeye halim yoktu 'Zahir kalk yavrum hadi' benim kalkmamı beklemeden beni kucağına aldı ve banyoya götürdü, kafamı geniş göğsüne yasladım ve gözlerimi kapattım.

Saniyeler sonra banyoya giriş yaptık beni yavaşça yere indirip üzerimde ki tişörtü üzerimden çıkardı, üzerimden çıkarır çıkarmaz ona sıkıca sarıldım 'üşüyorum' dedim kollarımı biraz daha ona sararak.

'Tamam birtanem geçicek, ılık bir duş almalıyız' mızmızlansam da üzerimde ki pantolonu da çıkarıp kenara attı, kendide hızlı bir şekilde soyunup aynı benim gibi sadece boxerı ile kaldı ve beni iki bacağımdan tutarak hızla kucağına aldı,hemen belinde bacaklarımı birleştirip ona iyice sokuldum.

Suyu başka bir yönde ayarlayıp olduğuna emin olduktan sonra bana doğru tutmaya başladı.

Ağlamaklı bir sesle 'yapma' dedim ve kollarımı boynuna sıkıca sardım.

'Dayan yavrum lütfen,yapmak zorundayım' beni hızlı hızlı yıkayarak duştan çıkardı, üzerime bir havlu atıp beni duştan çıkardığında kafamı boynuna gömdüm ve gözlerimi kapattım.

Benimle beraber odasına girdi, beni yatağına bıraktığında üzerimde ki havluya daha fazla sarıldım, elinde bir kaç kıyafetle yanıma geldi, kıyafetleri yatağına bırakıp önümde diz çöktü ve ellerimi tuttu.

'İyi misin bebeğim' kafamı yavaşça olumlu anlamda salladım, uzanıp alnıma uzun bir öpücük bıraktı ve 'Ateşin biraz düşmüş, çok şükür' dedi.

Havluyu üzerimden alıp bana boxerımı uzattı 'güzelim bunu kendin giyin istersen' elinden boxerı aldığım da arkasına döndü, üzerimde ki ıslak boxerı çıkarıp yeni olanı üzerime geçirdim.

'Hazar' dediğimde bana doğru döndü ve gülümseyip yanıma geldi,belime kollarını sarıp beni kendine çekti,boynuma bir kaç öpücük bırakıp bir müddet daha sarıldı ve yavaşça benden ayrıldı.

'Bu tişört uzun bunu da giy başka birşey giymeme gerek kalmaz' tişörtü kafamdan geçirip teker teker kollarımı geçirip giyinmeme yardımcı oldu. Tişört dizlerimin bir kaç karış yukarısındaydı.

'Oldu mu?' Diye sordum aynı durgun sesimle, kafasını salladığın da çıplak beline sarıldım,o da saçlarıma bir kaç öpücük bıraktı, kafamı kaldırıp yüzüne baktım,o da bana bakmaya başladığında ayak uçlarımda yükselip yanağını öptüm.

HAZAR | GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin