9

5.6K 248 28
                                    

Hazar abim ben hâlâ omzundayken mekandan çıktı,biraz daha ilerledikten sonra cebinden tahmin ettiğim kadarıyla anahtarını çıkarmıştı, arabanın açılma sesi geldiğinde doğru tahmin ettiğimi anlamıştım, Hazar abim beni omzundan indirip hızla arabasına bindirdi ve kapıyı sert bir şekilde kapattı,bir kaç adımda o da arabaya bindi.

Araba anahtarını seri bir şekilde takıp arabayı çalıştırdı ve bir anda gaza basması ile iyice geriye yaşlandım, fazla sinirli gözüküyordu, hareketleri de bunu mariz bir şekilde belli ediyordu zaten.

'Kemerini tak' konuşması ile kafamı ona doğru çevirdim ama o bana bir saniye bile bakmadan önüne bakmaya devam etti, kollarımı çiçek ol moduna getirerek bir birine geçirdim, bana kızması hiç hoşuma gitmiyordu ben benimle nazik bir şekilde konuşan Hazar abiyi seviyordum,bu hali hiç hoşuma gitmemişti.

'İstemiyorum' dedim inadına giderek o kızgınsa bende kızgındım.

'Zahir tak şu kemeri' dedi arabayı az önce ki hızından biraz daha azaltarak, şimdi normal bir şekilde gidiyordu, kafamı olumsuz anlamda salladım.

Arabayı sağa kırarak bir anda durdurdu çok az ileriye doğru gitmiştim, Hazar abi bana doğru uzanıp elini kemerime attı ve gözlerimin içine bakarak kemeri yerine taktı, gözlerimin en içine bakıyordu sanki,Hazar abinin bakışları çok derindi.

'Beni deli ediyorsun' diyip geri yerine geçti ve tekrar arabayı çalıştırıp yoluna devam etti, hiç bir şey söylemedim çünkü ona küstüm.

'Niye bakmadın mesajlarıma,hadi mesajı görmedin 5 kere aradım onları da mı görmedin' kızgın bir şekilde konuştuğunda kafamı ona çevirip tip tip baktım ve tek kaşımı kaldırdım.

'Mesajları da gördüm aramaları da' bunu beklemiyor olacak ki arabayı kullanmaya devam ederken bana dönüp baktı, hâlâ tek kaşımı kaldırmış ona bakıyordum, sinirli bir nefes bırakıp tekrar önüne döndü.

'Niye açmadın o zaman siktiğim telefonunu' sakin olmaya çalıştığı her halinden belliydi ama beceremiyordu, benimle asla küfürlü konuşmazdı aşırı sinirli olduğu zamanlar hariç tabi ki.

'Benimle böyle konuşma' dedim bende onun gibi ve kafamı cam tarafına çevirip ona bakmayı kestim.

'Bana gidiyoruz konuşucaz' kafamı olumsuz anlamda salladım ve önüme bakmaya başladım.

'Eve gitmek istiyorum,evime bırak beni' bir anda kornaya basması ile korkuyla irkildim, Hazar abi camı açıp önümüze kıran adama bağırmaya başladı.

'Kapa kulaklarını' dediğini yapıp kulağımı ellerim ile kapattığım da elini havaya indirip indirip kaldırıyordu, büyük ihtimalle hayatımda duymadığım küfürleri adama sayıyordu ve bütün sinirini ondan çıkarmaya çalışıyordu.

Gaza tekrar basıp o adamı solladığın da elini bana doğru uzatıp bileğimi tuttu ve elimi kulağımdan çekmemi sağladı,iki elimi de uyarısı ile aşağıya indirdim, bileğimi ondan çekicektim ki buna gerek kalmadan o elini bileğimden çekti.

Bir kaç dakika sonra kendi evinin önüne arabayı çekti, Zafer abim ile aynı evde yaşıyordu ama sürekli onları ziyaret ettiğim için bana da bir oda ayarlamışlardı.

'İn hadi'

'Eve gitmek istiyorum dedim' bana doğru dönüp bir süre yüzüme baktı.

HAZAR | GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin