28

3.1K 124 15
                                    


Kontrol etmeden atıyorum hata varsa kusura bakmayın.

------

Bugün tatil günüm olduğu için erkenden uyanmıştım bütün günüm Hazar ile geçsin istiyordum, güzelce kahvaltımı yaptıktan sonra biraz annemle zaman geçirdim, şu aralar onu aksattığımın farkındaydım. Gerçi annemde pek evde duran bir kadın değildi babam sürekli kahveye arkadaşlarının yanına gittiği için annemde komşulara oturmaya gidiyordu. Bu yüzden pekte yan yana durduğumuz söylenemezdi.

Giyinip evden çıktığımda ağzım kulaklarıma veriyordu, Hazar'ı görücek olmak bile beni mutlu ediyordu.

Dükkana doğru giderken abimin eski kız arkadaşı olan Aslı'yı gördüm,bu kızı hiç sevmiyordum. Abimi aldatmıştı üstelik pişman olmuş ve geride dönmüştü ama abim tabi ki kabul etmemişti.

Aslı beni görür görmez hemen bana doğru el sallayıp yanına gelmem için el kol yapmaya başladı. Onu görmemiş gibi yapmak için çok geçti çünkü göz göze gelmiştik.

Yanında ki kız arkadaşı ile bana doğru gelmeye başladılar, yüzümü ekşitmemeye çalıştım, ne kadar  başardığıma emin değildim tabi.

"Zahir canım benim nasılsın?" Samimiyetsiz sesi beni rahatsız ederken bana sesleniş şekli daha da rahatsız etmişti.

"İyiyim işim vardı ama benim" dedim kısa kesmesi için abimi aldatan bir kadına saygı göstermeme gerek yoktu bence.

Üstelik hâlâ abimden umudu vardı beni nerede görse abimi soruyor, sürekli benden bilgi almaya çalışıyordu.

"Çok vaktini almayız hayatım" dedikten sonra gülümsedi ve arkadaşına baktı, arkadaşı da ona aynı şekilde gülümsedi.

"Eee abin nasıl bakalım, var mı birileri." Derin bir nefes aldıktan sonra sinirle konuştum.

"Evet var abim çok seviyor onu, abimi ilk defa böyle görüyorum bitiyor resmen onun için" Ali'den bahsediyordum tabi ki.

Kızın anbean yüzü düştü kaşları otomatik olarak çatıldı, yüzümde ki hafif gülümseme ile ona bakıyordum şimdi.

"Nasıl ya benden sonra bide" dedikten sonra yapmacık bir kahkaha attı, sanırım kendine yediremiyordu.

"Evet neden senden sonra sevgili yapmaz falan mı sanmıştın" laflarımdan sonra hiçte sahte olmayan bir kahkaha da ben attım. Bu kadar deli olması hoşuma gitmişti.

"Benim gibisini bulamaz o da bunun farkında eminim zaten, sadece yerimi doldurmaya çalışıyor" kendi söylediğine kendi bile inanmamıştı bence..

"Sende birşey söylesene Fatma" yanında ki arkadaşına dönüp yarı üzgün yarı kızgın bir sesle konuştu.

"Haklısın hayatım, boşver sen Zafer'i o seni unutmak için herkesi deniyor işte, elinde sonunda sana gelecektir." Fatma denilen kızın söyledikleri de sinirimi bozmuştu, böyle mi kandırıyorlardı bu kızı.

"Evet bana gelecek, sonra hep dördümüz birlikte gezicez" dedi kendinden emin bir sesle.

"Dördümüz derken?" Bir kız daha ayarlayıp abimle dörtlü grup yapacaklardı  herhalde.

"Senin şu iki abin ve biz işte"

"Pardon" dedim iki abin derken umarım Hazar'dan bahsetmiyordur diye geçirdim içimden sinirlerim bozulmaya başlıyordu.

"Ne pardon Zahir abin ve ben, Fatma ilede Hazar işte" derin bir nefes...

"Hazar beni beğenir değil mi?" Gözlerimi sıkıca kapattığım esnada Fatma denen kızdan gelen sesle sinirle gözlerimi açtım. Ulan o benim kocamdı kocam.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 15 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

HAZAR | GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin