23

3K 139 12
                                    

Hazar ile geçirdiğimiz o muhteşem günün üzerinden üç gün geçmişti, şu aralar fazla işi olduğundan da pek görüşememiştik ve onu fazlasıyla özlemiştim.

Ayrı kaldığımız üç gün ne kadar boş vakti varsa beni aramış genel olarak da mesaj atmıştı, bir birimize olan aşkımızı itiraf etmiştik ve artık sevgili olmuştuk, daha sevgili olalı fazla olmadan onun işlerinin artması nedeniyle görüşmemiz zorlaştı. 

Bu yüzden bugün ona sürpriz yapmaya karar verdim, Hazar'ı zaten çok seviyordum ama şimdi sevgili olmamız onu daha fazla sevmemi sağlıyordu. Sürekli yanımda olsun, sürekli beni öpsün istiyordum.

Asla tatlıdan anlamasam da mutfağa girdim, elimde ki telefonumdan Hazar'ın en sevdiği tatlı olan magnolia tarifini açtım. Bu tatlıyı çok sevdiği için annem ara ara yapar Hazar'a gönderirdi.

Bugünde benim elimden en sevdiği tatlıyı yesin diye hemen tatlıya başladım.

Öncesinde tatlı için muz ve çilek doğramaya başladım. Doğradığım çilekleri ve muzları ayrı tabaklara koyarak kenara aldım.

Baktığım tarife göre ölçekleri ayarlayarak muhallebisini yapmaya başladım.

Hazar'ın her zaman mutlu olmasını istiyordum, o benim için o kadar değerliydi ki istese canımı bile verirdim, aynı şekilde onun da benim için canını vericeğine emindim.

Aramızda inanılmaz bir bağ vardı, bu zamana kadar abi demiştim ama şimdi sevgilim demek tuhaf gelmiyordu.

Alışmıştım sevgilim olmasına..

Yaptığım muhallebiliyi kenara alarak doğradığım çilek ve muzları yan yana dizmeye başladım, her dizdiğim kattan sonra üzerlerine muhallebiyi boşalttım, her katın arasına da ezdiğim bisküvi tozlarını da koymayı ihmal etmedim.

Bu şekilde devam ederek beş tane magnolia yapmıştım.

Teker teker hepsini buz dolabına koyarak, hızla odama gittim, tatlıyı yaparken muhallebinin tadına baktığım için tatlının güzel olduğuna emindim. Bu yüzden içim rahattı.

Odama girer girmez duşa girdim mutfakta çalışmak ister istemez terlememe sebep olmuştu, Hazar'ın yanına giderken de güzel kokmam şarttı.

Saçlarımı güzelce yıkayıp duştan çıktım havluma sarılıp odama girdiğim de üşüdüğümü hissettim, dolabıma ilerleyip içinden hemen bir boxer alıp giyindim, üzerime bol siyah bir kazak onun altına da bol siyah bir pantolon giydim.

Hazar'ın yanına gittiğim de saçlarımın ıslak olduğunu görünce başımın etini yiyeceğini bildiğim için saçlarımı da kuruttum.

'Oğlum bu mutfağın hâli ne' içeriden annemin bağırma sesi geldiğinde anlık bir sıçradım, yani tatlı yaparken biraz dağıtmış olabilirdim ama o kadar da şey değildi yani..

O kadar da şey olabilirdi aslında..

Odadan çıkıp mutfağa girdiğimde annemle minik bir bakıştık.

'Ne buranın hâli' hafifçe sırıtıp yanına gittim ve yanağını sıkıca öptüm.

'Canım annem ya nasılsın'

'Zahir' annem "r" halfini uzatınca hafiften tırsmış olabilirdim.

'Tamam annecim ya, her zaman girmiyorum ki mutfağa bir kerecik affet'

'Eşşek sıpası, ne yaptın bari bizde bakalım tadına' kafamı hemen olumsuz anlamda salladım.

'Olmaz olmaz.. Yani ben Hazar ve Abim yani abimler. Abimler için yaptım, kaç gündür yoğunlar ya ondan yesinler diye, tatlı' annem yüzüme tip tip baktığında kafamı omzuma yatırıp gülümsedim.

HAZAR | GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin