13| 24 Mart 2023,Perşembe

97 14 50
                                    


"Lila nasıl bir renk Tecchou?Görmeyeli uzun oldu,hatırlayamıyorum."

"Hmm,sana bunu hangi şarkıyla anlatabilirim ki..." Tecchou biraz düşündükten sonra komodinin üzerindeki bilgisayardan "Vent'anni" açtı.Bu şarkı ona göre Maneskin'in en "bulutların üzerinde" şarkısıydı-Torna a casa ile birlikte-

"Per me...." Bu kısımdan sonraki gitar soloya ithafen konuştu Tecchou:

"Bak,lila bu işte.Yani bu soloyla aynı hissi veriyor."

Büyülenmiş bir şekilde dinledi şarkıyı Jouno.Bu zamana kadar Maneskin'i popüler şarkılarıyla tanıdığı için Thomas Raggi'nin yeteneğinden bihaberdi.Ama Tecchou sayesinde birçok yeni şarkı katmıştı hayatına.Sanırım artık blues ve klasiğin yanında rock da dinleyecekti.

"Keşke bu adam gibi gitar çalabilsem." dedi yüzünü düşürerek.Yetenekli insanlar moralini bozmuyor değildi.

"Çalarsın,zaten o da gitara bakmadan çalıyor."

"Gerçekten mi?Ama telleri nasıl görüyor?"

"Görmesine gerek yok ki Jouno,o kadar çok pratik yapmış ki artık ezberlemiş.Bu işin sırrı bu."

"Yani ben de gitar çalabilirim!"

"Evet.İstersen birlikte öğreniriz hatta.Senin o güzel sesini de işin içine kattık mı bir grup bile kurabiliriz."

"İki kişiyle mi?"

"Biz bir grubu kuralım,sonrasına bakarız."

"Bunu babama da söylememiz gerek Tecchou!Eminim çok sevinecektir."

"Aman beni onunla muhatap etme Jouno,korkuyorum babandan.Sen eve gidince konuşursun."

Güldü beyaz saçlı olan.Ortada hiçbir şey yokken kendi kuruntularından korkuyordu çünkü Tecchou.Daha geçen gün babasının insan yediğiyle ilgili bir şeyler söyleyerek demirden bir yelek yapmaya bile karar vermişti.

"Neyse,ben artık gideyim.Okul çıkışından beri sizdeyim babam merak etmiştir."

"Bir gün annenle babanı da al gel,müstakbel kayınpederim ve eşiyle yemek yiyelim olur mu?"

"Olur Tecchou." dedi gülerek Jouno kapıdan çıkarken.Beyaz saçlı genç şoförün açtığı kapıdan arabaya binip de gözden kaybolana kadar Tecchou da olduğu yerde dikili kaldı.

"Oğlum!Kapa kapıyı da içeri soğuk girmesin!" Annesinin salondan gelen sesiyle irkildi ve kapıyı kapatıp içeri girdi.

"Anne,bir şey soracağım." dedi süveter ören annesinin yanına otururken.

"Ne var?"

"Ben şimdi Jouno'yla sevgiliyim ya."

"Evet?"

"Senin düşüncen ne bu durumla ilgili?"

"Of sorduğun soruya bak Tecchou,bana ne napıyosan yap.Yeter ki o zıkkımdan uzak dur."
Zıkkım derken sigaradan bahsediyordu annesi ama Tecchou onu bırakalı çok olmuştu.Hem arkadaş kurbanı sayılırdı zaten bu konuda.

"Anne!Bak Jounoları yemeğe çağırdım,babasının yanında da böyle konuşma iyice nefret eder benden."

"Ne yaptın ne yaptın?"

"Jounoları yemeğe çağırdım.Annesi babası ve  o."

"Ne zaman gelecekler peki?"

"Bilmiyorum, Jouno ailesiyle bir konuşsun,yazar bana."

"Şu sıralar da öyle sıkışığım ki.Nasıl vakit bulacağım da hazırlık yapacağım ben?"

"Sen dert etme,ben ayarlarım her şeyi annem benim." dedi ve kadının yanağına sulu bir öpücük kondurdu Tecchou.

Rashōmon'un ÖlüleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin