Bölüm 6

107 8 9
                                    

İyi okumalar dilerim <3


















Yatağın üzerince öylece otururken yüzü pencereye bakıyordu.

İçeriyi aydınlatan ayın üzerinden bakışlarını nazikçe çektiğinde gözleri istemsiz yanında resmen bayılmış olan bedene baktı.

Jungkook kendini alkolün ve uykunun kollarına bırakmıştı çoktan. Öpüştükleri andan yaklaşık beş saniye sonra bedeni kendini serbest bırakmış ve kafası geriye düşmüştü.

Jimin başta ne olduğunu anlayamasa da oram buram alkol kokan bedeni uyandırmaya çalışmıştı. Yanağına tokat attı, ufak Tv ünitesinin üzerinde bulunan kolonyayı boynuna ve yüzüne sürdü lakin bir işe yaramadı.

Jungkook o kadar çok içmişti ki sadece dokunduğu için ona şirketi dar eden patronunu öpmüştü.

Şimdi ise patronu, yatağın üzerinde bacaklarını uzatmış oturup düşünürken bir yandan kendisine bakıyordu.

Kendi aklına asla sığdıramıyordu bu olanları şu anda. İki parmağı yavaşca kendi dolgun dudakları üzerinde geziniyordu.

Birisi ile öpüşmeyeli uzun zaman olmuştu. Birkaç yıldan fazlası vardı. Tabii ki çoğu yetişkin erkek gibi gecelik ilişkileri olurdu fakat asla öpüşmezdi. İlk ilişkisinden sonra, birdaha birisini sevene kadar öpüşmeyeceğine dair yemin etmişti.

Sevişirken öpüşünce karşısındaki kişiden etkileneceğini ve ya tam tersi, onların etkileneceğine inanırdı. Yarım saat önce ise sevişmeye gerek kalmadan dudaklarını temas ettirmişlerdi zaten.

Oturduğu yerden düşündü;

Jungkook'un maaşını mı kesmeliydi? İşkence mi etmeliydi yoksa kovmalı mıydı?

Ne diye şu anda bu öpüşmeden sonra endişelenip duruyordu ki?

Şirketi de geçince ortalık daha da karıştı.

Nasıl ortaya çıktı bu adam bir anda da bu kadar cesaretli bir şekilde patronunu avcunun içine almayı denedi? Kendini geçti, bir erkeği öpmek onun için sordun değil miydi? İşin Jimin için olan kısmı yeni yeni aklına oturdu.

Jungkook'un bilgilerinde geçmişte bir erkek çocuğu ile sevgili olduklarına kadar vardı.

Yani Jimin'den hoşlanması imkansız değil?

"Sikeyim, iyice başım ağrıdı." Dudaklarından çektiği parmaklar bu sefer alnını buldu. Sık sık başı ağrırdı.

Odada iyice fenalık bastıktan sonra yataktan inip ceketini çıkarttı. O sırada yerdeki sigara paketine ilişti gözleri.

"Bir de çok lazımmış gibi sigara içiyor."

Paketi eğilerek yerden aldı ve yatağın yanındaki şifonyerin üstüne koydu. Jungkook'u taşırken düşmüş olmalıydı.

Sigaradan oldum olası hoşlanmazdı, hakkında kötü anıları ve deneyimleri vardı denebilir. Suçu belki inkar edilebilirdi ama yaşadığı şeyler onun için iğrenç bir deneyimdi.

Paketten elini çektiği gibi kapı çalmıştı şimdi de.

Bileğine baktı.

"Saat on iki buçuğa geliyor. Jungkook! Birini bekliyor musun?"

Bağırarak yatan bedeni dürttü. Tek bir harf bile duyulmadı ağzından, sadece horluyordu. Herhangi bir tepki alamayınca daha fazla sinirlendi.

"Seni de sikeceğim birazdan alkol malkol dinlemeden."

// TRUTH \\ JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin