Bölüm 9

101 7 8
                                    

"Gerçekten çok sevindim Soyeon!"

Yuvarlak masadaki herkesten aynı sevinç duyulduktan sonra kadın tekrar yüzük parmağını tuttu.

"Umarım herkese nasip olur arkadaşlar."

Dört yıllık sevgilisinden evlilik teklifi almıştı ve şimdi bunu şirketin kafeteryasında arkadaşlarına anlatıyordu.

Dört kızın yanında duran tek erkek Jungkook idi. Bu da şirkette kıskanılmasının nedenlerinden sadece biriydi.

"Sen ne zaman evleneceksin Jungkook? Görüştüğün birileri var mı?"

"Hadi ama kızlar, neden bu konu açılınca aklınıza direkt benim planlarım geliyor?"

Bıkkınlıkla nefes verdi. "Çünkü yakışıklısın oppa. Piercinglerinden ayakkabına kadar dikkat çekiyorsun."

"Yoksa gay misin?"

"Yoksa kız arkadaşın mı var?"

"Evlilik insanı değil misin?"

"Hop hop hop." Dedi ellerini uzatıp sırayla hepsinin ağzını kapatınca. Kız yoğunluklu grupta bu sessizliği sağlamak zordu.

"Bunların hepsi tuzak sorular. Cevap yok." Soyeon duraksadı ve ağzının kenarı ile gülümsedi ne olduğunu anlamışcasına.

"Hoşlandığın birisi var mı Jungkook?" Başını bıkkınlıkla geriye atıp derin bir nefes verdi ve ağzına fermuar çekti.

Ancak masadaki kimse vazgeçmemişti. Sanki konuşmanın ortasında geçiyormuş gibi Jungkook'un tepkisini ölçmek adına şirketteki tüm kadınları saymışlardı sırayla.

Lakin bunlar Jungkook'un dikkatini çekmiyordu. Tek dikkatini çeken kişi Jimin'di ki ona da ihtiyacı vardı.

"Park Jimin evlilik teklifi etmiş üç hafta sonra düğünü va-"

"NE?!" Dedi ve telaşla ellerini masaya vurdu. Anlık duyduğu şey ile kocaman gözlerle döndü diğerlerine.

O an masadaki tüm kızlar kocaman gözlerle gülümsemeye başladı. Kızların tepkisi başta anlamsız gelse de sonradan fark etti olacakları.

"Jungkook! Sen-"

Siktir.

"Shh! Kapayın çenenizi."

Hepsi cırtlak sesleri ile sessiz ve tatlı bir tezahürata başladılar.

"Aish gerçekten baş belasısınız."

Suna elini uzattı ve Jungkook'un omzunu kavradı.

"Sırrın bizimle güvende olacak. Bu şirkette gay olan birkaç kişi daha var. Onları da böyle öğrendik ve kimseye söylemedik. Güven bize."

"Ben sadece şaşırdım. Gay olduğum falan yok."

"*** Hastanesi." Dedi Soyeon lafı bölerek.

"Ne?"

"Jimin Bey diyorum. *** Hastanesi'nde. Şirketten çıktığında onun yanına gitmeye ne dersin?"

"Saçmalamayın kızlar." Dediğinde yüzü düştü.

Jimin onu bir kere bile aramamıştı gün içinde. Tek bir mesaj bile atmamıştı ve bunun üzerine şirkete dahil gelmedi.

Bu nedense dünden sonra umutlanmanın aptallık olduğunu düşündürtmüştü. Jungkook kısa süre düşündü ve kafeteryanın duvarında duran saate baktı. Şirketten yaklaşık bir saat sonra çıkacaktı.

"Ya da vazgeçtim. Gideceğim."

Kızlar tekrar konuşunca bu sefer sıkıntılı bir nefes verip başını eğdi.

// TRUTH \\ JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin