«4. Bölüm»

258 16 79
                                    

"Jungwon ya, Jungwon."

"Bebeğim bak, açıklayabiliri-"

"Açıklayamazsın. Bunu ikimizde biliyoruz. Demek, pek umrunda değilim?"

"Hayatım-"

"Hayatın artık yok, Sunghoon. Hayatın, artık, yok. Umarım beni kaybettiğin gibi, herşeyini kaybedersin."

Bize doğru yürüdü ve devam etti.

"Sana da teşekkür ederim canım arkadaşım, Byeol. Bu alçağın gerçek yüzünü, bana gösterdiğin için. Hayatınızda başarılar"

Acı bir tebessüm etti ve yolun karşısındaki arabasına gitmeye başladı. Tam o sırada, yandan gelen araba ona çarptı. Jungwon yolun diğer kenarına savrulurken, 3'ümüz'de ona doğru koşmaya başladık. Sürücü uzaklaşırken, Jungkook adamlarına takip emri verdi.

"Jungwon!"

"Jungwon, iyi misin!?"

Ben üzerimdeki hırkanın kolunu yırtıp, kan kaybını önlemek için turnike yaparken, Sunghoon, baş ucuna çöktü ve ağlarken konuştu.

"S-Sizin.. Sizin yüzünüzden.. SİZİN YÜZÜNÜZDEN HAYATIM MAHVOLDU! SEVDİĞİME ARABA ÇARPTI!"

"APTAL! BAĞIRACAĞINA AMBULANSI ARA! AYRICA JUNGKOOK'UN SUÇU YOK, SEN KENDİN KAŞINDIN! BU DÜNYA ETME BULMA DÜNYASI PARK! SEN JUNGKOOK'UN A-ANNESİNİ ÖLDÜRDÜN, ŞİMDİ DE HANEUN, SENİN SEVDİĞİNİN CANINI ALACAK! BU YÜZDEN, ARA ŞU LANET AMBULANSI!"

Sunghoon hâlâ dediklerimin etkisindeyken, telefonumla hızla ambulansı aradım. Bir elimle de yarasına bastırmaya devam ettim.

(...)

Hastanedeydik. Sunghoon bir köşede ağlarken, Jungkook ve ben kapının önünde, omuz omuza bekliyorduk.

Sonunda doktor ameliyattan çıktığında, ona ilerledim.

"Doktor, durumu nasıl?"

"Yaptığınız turnike, işi kolaylaştırdı. Hasta hayatını size borçlu bile diyebiliriz. Durumu şuan iyi, birazdan normal odaya alınacak."

"Teşekkür ederim"

Sunghoon hızla yanıma gelip, bana sarıldı. Onu ittirdim ve tokat attım.

"Bana dokunayım deme, pislik."

"Jungwon'u kurtardığın için teşekkür ede-"

"Etme. Senin için kurtarmadım ben onu. O benim arkadaşım, tabi ki kurtaracaktım."

"Ama-"

"Senden bir isteğim var. Jungkook, Jungwon ve bana dokunma, yaklaşma, hatta konuşma bile."

Arkamı dönüp, Jungkook'un yanına geri gittim.

(...)

Jungwon'u görmemize izin verilmişti. Jungkook ve ben girdik.

"Ç-Çocuklar? Ne oldu bana?"

"Araba çarptı, Jungwonie."

"Oh, peki... S-Sunghoon? O nerde?"

"O, lanet olası adamı bırak artık!!"

"Bırakamam!"

"Neden!?"

"Sen, Yeonjun'dan kolay mı vazgeçtin? Senin o zamanki durumunla, benim şuanki durumum aynı!"

"..."

"Böyle susarsın işte!.."

Gece bölüm atmayı seviyorum, galiba çok işsizim PWLSKS neysee

İyi Okumalar Kookies'lerim! <33

Mafia//JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin