!!KÜFÜR UYARISI!!
"Yani şimdi, Mark, babanın sağ kolu ve kurtardığı biriymiş, sonra tartışma olmuş, Mark gitmiş. Sonrasında sapık gibi babanı ve yaptıklarını izlemeye başlamış. Doğru mu anladım?"
"Aynen öyle güzelim. Şurdaki notu gördün mü?"
"Oh, görmedim"
Yaklaştı ve hepsini okuduktan sonra bama döndü.
"Bu ne?"
"Babanın işlediği suçlar"
"Oha"
"Dimi"
"Bu adam neymiş lan böyle?"
"Ve işin en ilginç yanı, internette adını arattığım zaman, hiç birşey çıkmıyor. Normalde aranan bir suçlunun adını yazdığın zaman, hayat hikayesinden tut neden arandığına, nasıl öldüğüne dair herşey çıkar. Bu adam, bildiğin hayalet gibi!"
"Seo Mark.. Kimsin sen...?"
(...)
Niki ve Jungwon bizi çağırmıştı. Parkta oturacakmışız. Gerekli eşyaları çantaya tıkıp, yola çıktık.
Geldiğimizde, Sunghoon ordaydı.
"Hah, Jungwon, bu konuyu konuştuk sanıyordum?"
"Byeol, bir dinle"
"Neden burda bu herif!?"
"Byeol, Sunghoon Mark'ın yerini biliyor!"
"Ne?"
"Evet. Mark'ın şuan nerede olduğunu, ne planladığını, hepsini biliyorum."
"Nasıl?"
"Çünkü, bende onun üvey oğluyum. Ve bana çok güveniyor, ne yapacağını, ne planladığını, herşeyi anlattı."
"Bir dakika, biz şimdi.."
"Evet, üvey kardeşiz"
"Ebesinin amı ama!"
"Şimdi, Byeol ve sen, artık üvey kardeşsiniz. Sen, Mark'ın ne boklar karıştırdığını biliyorsun. Ve bize yardım etmeye geldin?"
"Aynen öyle."
"Neden?"
"Sen sevgilimin hayatını kurtardın, karşılığında en azından bunu yapayım."
"Ben, onu, senin için, kurtarmadım."
"Aish, yine aynı konu.. Sunghoon, açma şu konuyu. Byeol, sen de gel yanıma otur"
"Hayır, ben Jungkook'un yanına oturacağım."
"Hoppala, trip yiyoruz şimdi de, iyi mi.."
"Kook"
"Efendim?"
"Bizimkileri de çağırsak?"
"Olur aslında"
"Namu'nun numarasını sana vermiştim zaten, ara o da bizim tayfaya yazsın. Hem seninle tanıştırmadığım daha 4 kişi falan var"
"Ooh, sürü müsünüz kız siz?"
"Kkkk öyle de denebilir. Ara hadi"
"Tamam"
Kişilerden Namjoon'u bulup, arama tuşuna bastı. Bir süre bekledi ve sonra konuştu.
"Namjoon-ssi"
"Parkta oturuyoruz, Byeol dedi ki, bizim tayfaya haber versin, yanımıza gelsinler"
"Hı hı, tamam, hadi görüşürüz"
Telefonu kapatıp, cebine attı. Başım hafif ağrıdığı için, koluna girdim ve kafamı omzuna yasladım.
"Birşey mi oldu Noona?"
"Biraz başım ağrıyor sadece, sorun yok Niki"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafia//JJK
FanficTüm mafya kitaplarının aynı konu üzerinde olması sizi sıktı mı? İşte farklı bir mafya kitabı!! (BAZI BÖLÜMLER FAZLA KÜFÜR İÇEREBİLİR!)