«25. Bölüm»

96 6 4
                                    

İkili herşeyden habersiz gülüp eğlenirken, içeride çok önemli konular konuşuluyordu.

Jeongin dehşet derecede etkileyici olan  sesiyle herşeyi anlatırken, diğerleri onu dinliyor, Jungkook ve Jimin bir olup küçük notlar alıyor, Bangchan ve Seungmin, Jeongin'in bahsettiği şeyleri kontrol ediyor, Sunghoon arada minik ip uçları verirken, Jungwon'da ona hayran hayran bakıyordu.

"Şimdi, sıradaki adımını öğrenmeliyiz. Fikri olan var mı?"

Havaya kalkan tek bir el, bile yoktu.

"Yok mu? Tamaam.. Peki nasıl bir önlem almalıyız?"

Bir tek Jungkook'un eli havadaydı.

"Evet?"

"Bence Mark'tan bu aralar ses çıkmadığına göre, büyük birşeyler hazırlıyor. Byeol'ü korumamız gerek. Çünkü planladığı şey ne olursa olsun, ucu hep Byeol'e dokunuyor."

"İşte bu koruma işi de sana düşüyor. Çünkü aynı evde ikiniz kalıyorsunuz."

"Saçmalamayın, evde sadece 3 kişiyiz! Ya ben uyurken Byeol'e birşey yaparsa? Düşünün şimdi, gece. Her taraf karanlık ve herkes uyuyor. Byeol'ü kaçırmaya çalışıyorlar ve ben yetişemeden çoktan ön kapıya gitmiş oluyorlar. 'Anne' diye bağırıp Byeol'ü kurtarmasını isteyemeyeceğime göre?"

"Ne demeye çalışıyorsun? Açık konuş Jeon."

"Diyor ki, hepimiz birlikte kalalım. Birimiz yetişemezse, diğerimiz yetişir."

"Aynen öyle, Jungwon."

"Yani, hepimiz aynı evde kalırız kalmasına ama, çok fazlayız. Bizi hangi ev tamamen alabilir?"

"Siz o işi bana bırakın. Jungkook, sen Byeol'le aynı odada kalırsın, diğerleri de kendi kendine paylaşsın. Benim uzun yıllar önce aldığım ama bir kere bile adım atmadığım koskocaman bir evim var. Onda kalırız."

"Helal olsun Bangchan!"

"Hepinize birer yedek anahtar vereceğim. Jeon, annen bizimle kalmayacak, değil mi?"

"Hayır tabiki, saçmalama. Bu kadar erkeğin içinde annemin ne işi var?"

"Byeo-"

"Byeol hepinizle arkadaş."

Kesin sesiyle son noktayı koymuştu Jungkook. Sonrasında kimse bu konuyu açmadı.

Selam selam selaam! Yaşıyorum merak etmeyin :D sadece diğer hesabı büyüteyim derken oraya bağımlı oldum :')

İyi Okumalar Kookies'lerimm<3333

Mafia//JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin