"Namjoon, neden peşimizden geldiğini öğrenebildin mi?"
"Hayır Kook, hemüz bulamadım. Ama çalışıyorum."
"Peki"
Oflayarak odama gittim ve duvarımdaki tabloya bakınmaya başladım.
(Bu tablolardan)
"Off.. Neden Mark? Neden peşimizden geldin, neden bizi öldürmek istedin?"
O anda telefonum çaldı. Babam arıyordu. Hemen açtım.
"Alo?"
"Alo Jungkook, Mark'la olan herşeyi hatırladım"
"Oh! Güzel, hemen anlat bana lütfen!"
"Ben mafya olduğum zamanlarda, Mark sokakta kalıyordu. Onu öyle gördüğümde üzülüp yanıma, işe almıştım. Başarılı bir ajandı ve benim sağ kolumdu. Sonrasında bir tartışma oldu, o da istifa edip gitti buralardan. Günler sonra, telefonuma bir mesaj gelmişti. Bilinmeyen bir numara bana mesaj atmıştı. Mesajda yazan şey 'Tebrikler, karın hamileymiş, bir erkek çocuğunuz olacakmış' yazıyordu. Endişelenmiştim çünkü, daha o mesajın geldiği zaman senin doğacağını öğrenmiştik. Adamlarıma numarayı verdim ve bu numarayı bulmalarını söyledim. Fakat kullan-at bir telefonmuş. Zaten sen doğduktan sonra da burda anlattığım şeyler oldu."
"Teşekkür ederim baba!"
"Rica ederim evlat, dikkatli ol lütfen"
"Merak etme, ben Jeon Jinwoo'nun oğluyum"
Dediğimde bir kıkırtı bıraktı. Sonrasında veda edip, kapattı. Ardından saniyesinde Namjoon aradı.
"Alo?"
"Alo Jungkook!"
"Ah, kulağım! Bağırmasana deli! Ne oldu?"
"Ops, pardon. Mark'ın sicil dosyasını buldum, bayağı kabarık bir dosya"
"Woah! Neler var peki, bir dakika not alacağım"
Kalemi elime aldım ve duyduklarımı dikkatli ve özenli bir şekilde yazdım.
"Birçok şey var, ama en önemlileri 2 cinayete teşebbüs, 3 hırsızlık, 5 cinayet, 1 sahtekarlıktan aranan biriymiş."
"Yuh artık. Bu Mark neymiş böyle be?"
"Dimi? Herneyse, yeni birşey bulursam, haber vereceğim"
"Beklemedeyim Joon"
Kapattım ve, aldığım notu da tabloya ekledim.
"Gerçekten tehlikeli bir adamsın, Mark. Ama, Jeon Jungkook'a ve arkadaşım Lee Byeol'e bulaşmayacaktın. Annenin karnından doğduğuna pişman edeceğim seni, sadece bekle. Hiç beklemediğin bir anda, yakalayacağım seni."
(...)
Byeol
Evde Jungkook'u arıyordum fakat bulamıyordum.
"Lan yer yarılıp içine girdi de benim mi haberim yok? Nerde bu?"
Sonunda pes edip, mesaj attım.
Byeol-ah♡ ?
Lan Tavşik
Nerdesin aslanım?Eyvah, Jungkook-ah!
Bodrumdayım
Sorun mu var?
Yoksa haber mi geldi?Byeol-ah♡ ?
Yok yok
Aradım aradım bulamadım seni
Merak ettim.
Sen ne yapıyorsun bodrumda?Eyvah, Jungkook-ah!
İpuçlarını gözden geçiriyordum.
Ha bu arada
Yeni bilgiler buldum!
Ve belki bakmak isteyebilirsin?Byeol-ah♡ ?
Aç kapıyı tavşan sıfatlı
Ben geldim!Eyvah, Jungkook-ah!
Kkkkkk
Geliyorum!Dün gece atıcaktım aslında ama şansıma tükürsünler ki, internet kesildi..
Servisi aradık, genel arıza var, en erken sabah 4'te gelir dedi, dolayısıyla atamadım.İyi Okumalar Kookies'lerim!!<33
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafia//JJK
FanfictionTüm mafya kitaplarının aynı konu üzerinde olması sizi sıktı mı? İşte farklı bir mafya kitabı!! (BAZI BÖLÜMLER FAZLA KÜFÜR İÇEREBİLİR!)