"Ne yapıyorsun lan sen burda?"
"Dolaşıyordum, seni görünce bir selam vereyim dedim ama, meşgulsün herhalde?"
"Evet, şu gacıyı öldürmem gerek"
"Neden?"
"Boşv-"
"Çünkü ben ByeolKook'cuyum, enişte!"
"Şimdi de enişte çıktı, vallahi yolacağım ben bunun saçlarını"
"Sakin ol, bu senin bahsettiğin ardadaşın Eunha mı?"
"Evet, çok güzel kaşınıyor, bitlendi herhalde"
"Kkkk, Eunha, tanıştığıma memnun oldum fakat, Byeol'ü şimdi kaçırmalıyım. Sonra görüşürsünüüz!"
Daha nereye gittiğimizi soramadan, kolumdan tutup, arabaya bindirdi.
"Jungkook, nereye gidiyoruz?"
"Sürpriz olsun"
"Yah, en azından ipucu ver?"
"Yeni gelişmeler"
"Yeni gelişmeler.. Mark hakkında yani?"
"Hm hm, ve ayrıca, araştırma ekibine artık Niki ve benim 2-3 arkadaşım da girecek."
"Kim?"
"Kim Seungmin, Christopher Bang -diğer adıyla Bangchan- ve Yang Jeongin."
"Oh! Yang Jeongin'i duymuştum. Eskiden çok ünlü bir dedektifti. Ama, istifa etmemişmiydi?"
"Imm, halkın bilgisine göre evet, gerçeğe göre hayır."
"Nasıl yani?"
"İnsanlar istifa etti zannediyor fakat, o işlerini gizli yapabilmek için, istifa ettiği yalanını saldı. Bu şekilde bana birçok şeyde kolayca yardım edebiliyor."
"Hmm, anladım. Peki, Seungmin'le, Bangchan'mıdır Christopher'mıdır nedir, onlar ne iş yapıyor?"
"Christopher yani Bangchan 'Sözde' emekli polis, Seungmin'de onun asistanı."
"Onlar da gizli olabilmek için öyle dediler dimi?"
"Evet"
"Vay canına.. Çok iyi lan!"
"Kkkk değil mi? Herneyse, sen nasıl hissediyorsun?"
"Çok iyiyim, teşekkürler!"
Sonunda araba durduğunda, Jungkook'un her zaman kullandığı gizli depoya geldiğimizi gördüm.
"Evet, in bakalım, güzellik."
Arabadan indiğimde, Jungkook beni kolunun altına aldı ve kapıya ilerlerken konuştu.
"Keşke saçlarını kestirmeseydin ve boyatmasaydın. Eski hâli daha güzeldi.."
"Birdaha uzayacak zaten. Ayrıca, boya geçici. Akacak yani."
"Hm, boya için sevindim, ve umarım saçların hızlı uzar"
Kapıya vardığımızda, Jungkook kapıyı tıkladı. Niki kapıyı açtığında, beni gördü ve hızla sarıldı.
"Hastaymışsın Noona, geçmiş olsun! Şimdi nasılsın?"
Kollarımı beline doladım ve sırtını patpatlarken konuştum.
"Oh, teşekkürler Niki-ah. İyiyim sorun yok"
Jungkook kolumdan çekip, beni kolunun altına geri aldı.
"Öhöm. Byeol'ü alıyorum artık. Hadi gel bakalım güzellik, seni yeni ekiple tanıştırayım."
Selam, ben yaşıyorum, diğer hesabımda herzaman aktifim, burdan ulaşamazsanız ordan ulaşabilirsiniz<3 (HaeDal_ )
İyi Okumalar Kookies'lerim!<333
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafia//JJK
FanfictionTüm mafya kitaplarının aynı konu üzerinde olması sizi sıktı mı? İşte farklı bir mafya kitabı!! (BAZI BÖLÜMLER FAZLA KÜFÜR İÇEREBİLİR!)