Kapının önünden çekildiğimizde, Niki'de kapıyı kapatıp, arkamızdan geldi. İçeriye girdiğimde gördüğüm, koltukta Jungwon'la flörtleşen Sunghoon, onlara iğrenen gözlerle bakan Namjoon ve Taehyung, ikisinin tepkisini izleyip gülmemeye çalışan garibanlar Seokjin ve Hoseok, ve son olarak onları takmadan dosyaya bakan Jeongin, Bangchan, Seungmin, Jimin 4'lüsü vardı. Bizim geldiğimizi görünce, hepsi ayaklandı.
Jimin öne atıldı ve bana sarıldı.
"Bebeğiim, hasta olmuşsun, geçmiş olsun"
"Sağol Chimchim"
Jungkook'un sahte öksürüğüyle, benden ayrıldı.
"Ne öhömü be? Senden önce ben vardım!"
"Artık ben varım"
Diyip göz kırpınca Jimin derin bir nefes çekti.
"Sakin ol Jimin, sakin ol. Huh... SEN KİMSİN AMINA KOYDUĞUMUN BEBESİ!?"
"ASIL SEN KİMSİN CÜCE!"
"SENİ Sİ-"
"EEH YETER BE! Çocuk gibi kavga mı edeceksiniz, yoksa artık şu lanet olası adamı araştırmaya başlayacak mıyız?"
Söylenmeme karşı Jungkook gülmüş ve Jimin ile kavgayı kesmişti ve ayrıca cidden, abartısız söylüyorum herkesin gözü bana kaymıştı. Yalan mı ama? Bunların kavgası olmasaydı belki de 10. bilgiyi bile çıkarmıştık.
Sonunda herkes masaya oturduğunda, ve birbirleriyle tanıştıklarında, Mark'ın konusu konuşulmaya başlanmıştı.
"Şimdi, Namjoon'un bulduğu bilgiler, sabıka kayıtlarından en önemlileri 2 cinayete teşebbüs, 3 hırsızlık, 5 cinayet, 1 sahtekarlıktan aranıyor. Jungkook'un babasının eski, başarılı ajanı ve sağ kolu. Kavga ediyorlar, Mark'ta istifa edip, gidiyor. Yıllar sonra, Jungkook doğduğunda, Mark Jeon Jinwoo'ya mesaj atıyor."
"Aynen öyle, Jeongin-ssi."
"Bu Mark'ın, çocukları kimdi?"
"Ben ve Sunghoon. Şey, yani üvey çocuklarıyız."
"Tamaam.. Peki, neden Sunghoon'a herşeyi anlattı, fakat sende tık yok?"
"Bilmiyorum, zaten bana bildiğin evcil hayvan gibi davranıyordu. Asla, öldürdüğü babamın yerini tutamadı, tutamaz. Orospu çocuğu."
Dolmaya başlayan gözlerime lanet edip, sakinleşmek için gözlerimi kapattım. Fakat bu yanlış bir tercih oldu. Çünkü iki gözümdende birer minik yaş aktı.
Yazarın ağızından
Genç adam, genç kızın gözlerinden akan yaşları görünce, içi onu sarmalama isteğiyle doldu. Fakat, böyle bir durumda, rahatsız olur muydu? Diye düşünemeden, genç kız ona doğru dönüp, yüzünü boynuna gömdü. Genç adamda hızla kollarının birini saçlarının arasına gönderdi, diğerini de beline sardı.
Sanki çoook saçma yerlere gidiyo bu olay?
İyi okumalar Kookies'lerim<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafia//JJK
FanficTüm mafya kitaplarının aynı konu üzerinde olması sizi sıktı mı? İşte farklı bir mafya kitabı!! (BAZI BÖLÜMLER FAZLA KÜFÜR İÇEREBİLİR!)