"Bizle gelmek ister misin Yunki?"
"Yok Byeol sağol, gitmem lazım annem bekliyor"
"Tamam, hadi bay bay"
"Görüşürüüz"
Yoongi bizden ters tarafa yürümeye başladı. Bizde yola devam ettik.
"Şu yoongi"
"Evet?"
"Ne zamandan beri arkadaşsınız?"
"Lise başı"
"Hmm anladım. 4 yıl önce yani?"
"Hm hm"
"Ay tam ergendik o zaman, hatırlıyor musun Jungwon?"
"Evet!"
"Noona"
"Efendim Niki?"
"Hazır aklınıza lise anılarınız geldi, bi kafeye oturalım da, anlatın?"
"Olur aslında, Byeol?"
"Bana fark etmez, Kook?"
"Sana okey se bana da okey"
"O zamaan, GİDELİMM!"
"Bağırmasana be! Kulağım acıdı yha"
(...)
Kafede oturmuştuk, içeceklerimiz önümüzde, eski lise anılarını anlatıyorduk.
"Bi ara ben böyle ergenliğe yeni adımımı attığım zamanlarda, baya sinirli bi kızdım. Birgün bi kız geldi yanıma adını hatırlamıyorum, tabi o zaman çok sivilcem olduğu için ve sessiz olduğum için, kimse bana yaklaşmıyordu. Neyse işte geldi dedi ki 'ben senden biraz hoşlandım da benimle çıksana'. Bu nasıl bir teklif amına koyayım? Neyse bende 'hayır ben lez değilim' diyince, kız kucağıma oturdu ısrar etmeye başladı. İn diyorum inmiyor, bende sonra o sinirle kızı kucağımdan ittim. Böyle karpuz gibi şak diye yapıştı götünün üstüne"
"Kkkkk çok iyisin Noona!"
"Kkkk bir insan, sinirinden hiç mi birşey kaybetmez ya?"
"Kkkkkk şey mi, Arin?"
"Evet evet, Arin'di kkkkk"
"Sende anlatsana Jungkook hyung?"
"Benim pek lise anım yok"
"O zaman Ortaokul anlat, hadi yaa"
"Tamam bakalım. Ihm, ben 8. Sınıf falandım herhalde, Byeol'le bahçede turluyoruz, bide ben okulun en popüleriyim, hergün en az 1 kere ilan-ı aşk alıyorum. Neyse işte biz gezinirken sınıfın en güzel kızı geldi, yani onların deyimiyle, bana göre en güzeli Byeol'dü. Neyse geldi bana dedi ki 'Sen popülersin ben güzel, gel sevgili olalım, kudurtalım tüm okulu' dedi. Sonra bende ondan öyle tiksiniyorum ki, biri görse sevdiğim birini öldürmüş zanneder o derece. Bende aklıma gelen ilk şeyi söyledim işte"
"Ne dedin hyung- oh! Noona? Sen niye kızardın?"
"Şey, anlatsın anlarsın"
"Ne dedin hyung?"
"Çatlatmasana be!"
"Byeol'ün elini tutup 'ben Byeol'le çıkıyorum' dedim"
"Oooo"
"Niki, ağzına sıçarım canım, Jake'i sevdiğini ona söylememi ister misin?"
"Eee, ben bişi demedim ki canım Noona'm"
"Aferin, adam ol Niki-ah."
Selamın Helloğ ben gelmişke, yine gece gelmişke. Nassınız?
İyi Okumalar Kookies'lerim! <33
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafia//JJK
FanfictionTüm mafya kitaplarının aynı konu üzerinde olması sizi sıktı mı? İşte farklı bir mafya kitabı!! (BAZI BÖLÜMLER FAZLA KÜFÜR İÇEREBİLİR!)