Jungkook Jungwon'un yanına oturdu ve konuştu.
"Yeonjun, Byeol'e ne yaptı?"
"Aldattı"
"Peki, Sunghoon sana ne yaptı?"
"Şey.. Ölüme sürükledi?"
"Evet. Yani, onun durumuyla, senin durumun aynı değil"
"Hislerimiz aynı"
"Ama durumlar aynı değil. Onun yaşadığı mental çöküntüyle, senin şu anki psikolojin aynı değil."
"..."
Daha fazla dayanamadım ve, konuştum.
"Kapının önünde."
"Ne?"
"Sunghoon, kapının önünde."
"Ş-Şey, çağırabilir misin?"
Göz devirdim ve Jungkook'u kolundan tuttum. Çeke çeke dışarı çıkardım ve Sunghoon'a seslendim.
"Seni çağırıyor."
Hevesle yerinden kalktı ve kapıdan girecekken kolundan tutup, kulağına fısıldadım.
"Belki mafya değilim, ama en ünlü ve en güçlü mafyanın arkadaşıyım. O çocuğu ve Jungkook'u birdaha üzersen, seni sikerim, pardon, siktiririm."
Seslice yutkundu ve titrek bir şekilde nefes verdi.
"T-Tamam"
"Adam ol. Ha, girmeden önce,"
Dedim ve Jungkook'un önüne getirdim.
"Özür dile."
"Ö-Özür dilerim.."
"Daha yüksek"
"Özür dilerim"
"Ne diyorsun ağzının içinde amına koyayım? Az daha yüksek!"
"ÖZÜR DİLERİM!"
"Heh şöyle. Şimdi siktirip gidebilirsin."
"Teşekkürle-"
"ETME, etme dedim dimi?"
"P-Pardon"
Hızla içeri girdi ve kapıyı kapattı.
"Ne dedin de altına sıçtı bu?"
"Özel yeteneklerimi kullandım diyelim"
Dedim ve göz kırptım. Bu hareketime güldü ve tam ilerleyecekken, Sunghoon seslendi.
"Jungkook!"
"Ne var?"
"Annen, P-Parktaki salıncakta. Hayatta, merak etme. Ko-Korkman için s-söylemiştim.."
"Cidden mi?"
"Evet"
Dedi ve kapıyı kapattı. Hızla arabaya bindik ve parka doğru yol aldık.
(...)
Parka gelmiştik, hızlı, hatta koşar adımlarla salıncağa ilerledik. Ordaydı. Gerçekten ordaydı... Juah teyzem... İkimizde koşa koşa yanına gittik. Bizi görünce, ikimizin de boynuns sarılıp gözyaşlarını akıtmaya devam etti.
"A-Annem.."
"Teyzem, sana birşey oldu diye çok korktuk.."
"Merak etmeyin canlarım, bana hiç birşey olmadı"
(...)
Uzun bir sarılma faslından sonra, arabaya bindik, bu sefer şoför sürüyor, biz 3'ümüz arkada birbirimize sarılıyor, öpüyor, ufaktan da ağlamaya devam ediyorduk.
(...)
Sonunda eve geldiğimizde, Juah teyze konuştu.
"Çocuklar, ikinizde yataklarınızı getirin, 3'ümüz bugün oturma odasında film/eğlence gecesi yapalım, ha?"
"Olur!"
"Olur!"
(Bundan bahsediyorum bu arada)
Üzerimi değiştirip, yatağı yerinden aldım ve oturma odasına indim.
Yatağı yere güzelce yerleştirdikten sonra, yorganlarımı getirdim ve beklemeye başladım. Jungkook'da geldi ve yatağını benimkinin yanına koydu. Sonra yorganlarını yerleştirdi ve oturdu.
Juah teyzenin bize seslenmesiyle, mutfağa gittik. Cips, çikolata, gofret.. Ne ararsan var. Aldık ve tekrar içeri gittik. Şimdi sıra film seçmede.
"Ne tür?"
"Komedi"
"Komedi"
"Tamaam"
(...)
Yazarınızın yine gece gece bölüm atma sevdası tuttu ehehe
İyi Okumalar Kookies'lerim!<33
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafia//JJK
FanfictionTüm mafya kitaplarının aynı konu üzerinde olması sizi sıktı mı? İşte farklı bir mafya kitabı!! (BAZI BÖLÜMLER FAZLA KÜFÜR İÇEREBİLİR!)