Bizimkiler gelmişti. Boş yerlere oturdular ve ben konuştum.
"Kook, bak, şu Hoseok, şu Seokjin, şu Jimin vee şu çocuk ta Taehyung. Beyler, bu da Jeon Jungkook, tanırsınız zaten"
"Evet, hayranıyım kendisinin!"
(...)
Oturup sohbet ettik, saat gece yarısını geçeli çok olmuştu. Evlere dağıldık. Arabadayken, hâlâ başım ağrımaya devam ediyordu. Kolumu cama koydum ve başımın altına destek verdim.
"Byeol?"
"Hm"
"Neyin var?"
"Birşeyim yok, sadece başım ağrıyor. Klimayı açar mısın?"
"Bu sıcakta?"
"Sıcak mı? Ben üşüyorum ama, çok soğuk"
"Ne, üşüyor musun?"
Arabayı kenara çekti ve devam etti.
"Bir dakika bana yaklaşır mısın?"
Dediğini yapıp ona yaklaştım. Elini alnıma koydu. Sonrasında da dudaklarını.
"Byeol, ateşin var senin. Hasta oluyorsun"
"Ama hasta olamam! Daha yapacağımız çok şey var!"
"Sonra da yaparız o şeyleri. Eve gidelim annem çorba falan yapsın iyi gelir."
(...)
Eve gelmiştik, hiç yürüyecek mecalim yoktu. Bunu anlayan Jungkook, kolumun altına girdi ve bana destek verdi. Kapıya geldiğimizde, zili çaldı ve bekledi. Çok geçmeden kapı açıldı.
"Jungkook? Byeol? Neyiniz var?"
Jungkook kısa bir özet geçti ve çorba yapmasını söyledi. Juah teyze hemen mutfağa gitti. Jungkook'ta beni kanepeye yatırdı ve bir yere gitti. Elinde su dolu kova ve bez parçasıyla geri döndü.
Bezi suya batırdı. Sonrasında çıkarıp, iyice sıktı ve alnıma koydu.
"Ateşinin düşmesi için, bunu yapmalıyız. Eğer düşmezse, annem seni duşa sokar"
Cevap verecek halim olmadığı için, kafamı sallamakla yetindim.
Aynı işlemi birkaç kez daha tekrar etti. Sonra Juah teyze, çorbayı getirdi.
"Jungkook, oğlum sen içir çorbasını, ben suyun başında bekleyeyim, kaynayınca taşmasın"
"Tamam"
Yavaşça oturmamı sağladıktan sonra, kaşığa biraz çorba doldurdu. Önce dudaklarına götürüp, ne kadar sıcak olduğuna baktı. Sonrasında üfledi ve ağzıma getirdi.
"Aç ağzını Byeol-ah~"
"Aegyo yapma"
Dedim ve ağzımı açtım. Ilık çorba boğazımdan mideme yol çizerken, Jungkook konuştu.
"Neden?~"
"Kook-ah, yapma."
"Ama nedeen?~"
"Mafya değil misin la sen? Mafyalar normalde sert olur"
"Seninle bir zorum yok, arkadaşımsın zaten, o yüzden, yanında sert olmama gerek yok~"
"Tamam Kook, sensin."
Bir kaşık daha üfleyip gönderdi mideme.
(...)
Selamlar, yaşıyorum merak etmeyin, diğer hesabımda aktif olmaya çalışıyorum.
İyi Okumalar Kookies'lerim!!<33
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafia//JJK
FanfictionTüm mafya kitaplarının aynı konu üzerinde olması sizi sıktı mı? İşte farklı bir mafya kitabı!! (BAZI BÖLÜMLER FAZLA KÜFÜR İÇEREBİLİR!)