"Myslím si že to psychicky v pondělí nedám„ řekla jsem své nejlepší kamarádce která sedí hned vedle mě. Ona zvedla hlavu od svého telefonu a konečně mi věnovala pozornost, já ji tady říkala co mě trapí a ta kunda si psala s někým na snapchatu. " počkej co„
" pičo nic„ řekla jsem a u toho protočila očima.
Jo mám tu červenovlásku ráda, ale občas mě nehorázně sere.
" ségra volá tě máma„
přijde mi do pokoje můj starší bratr Sebastian. Seba je o 2 roky starší jak já. Je trošku takový děvkař. Myslí si o sobě bůh ví co, ale pořád mi říka jak mě bude ochraňovat a jak mě má rád. Já si myslím že mu doslova hrabe. Ale co, je to pořad můj brácha který mě má snad jediný rád, protože moji rodiče na mě silně serou a vylívají si na mě všechnu svoji zlost.
" Hej žiješ „ zeptal se mě se smíchem na tváři.
" jo co ne„ Já jsem si ani neuvědomila že jsem byla asi 10minut mimo.
" tak si vyber jestli jo nebo ne„
to už Vanesska nezvládla a dostala záchvat smíchu. Já jsem jí shodila z postele a zvedla se a šla za svojí máti co chce. Sejdu dvoje schody. Moje matka opět perlí.
" Můžeš mi Katherine vysvětlit co to je„
Já jsem se na ni jen jako obvykle znechuceně podívala.
" co co je?„moje otázka jí asi ještě víc naštvala.
" ty budeš dělat že ještě nevíš, proč jsi nevyzvedla Zuzanku ze školky. ?„
btw Zuzka je moje mladší sestra." jak já? Ty jsi mi nic neřekla, já mám prázdniny a nemůžu za to, že jsi na ni ty zapomněla„ stěmihle slovy jsem zase odešla na horu ona za mnou řvala že mám zaracha nebo něco podobného. Já jsem došla do svého pokoje třískla dveřmi.
" Kámo co je?„ Podívala jsem se na svoji nejlepší kamarádku pohledem kterým jsem se na ni ještě nikdy nepodívala. Ona se na mě podívala úplně stejným pohledem jak já na ní. Jsem ráda že tady se mnou sedí, kdyby tady neseděla nevím co bych dělala. Seba přisel a pomalu otevřel dveře.
"ségra vpoho„
Jeho hlava vykukovala ze dveří, asi protože se bál vejít do vniť. On moc dobře ví co dělám když jsem nasrná, nebo smutná. " jo, vypadni„ můj bratr asi nehodlal odejít. " kurva vypadni„ vzala jsem fucking polštář a hodlala to po něm hodit. Sebastian radši rychle zavřel a odešel do svého pokoje. Vanessa to silně nepobírala.
" Bro co se do píče stalo„ zvedla se co nejrychleji z postele. A čuměla na mě já na debila.
" jedno, čekej„
já jsem začala hrabat v šuplíku a vyhrabala jsem klíč. Zamkla dveře. Popadla první batoh co jsem měla na zemi a naházela jsem tam klíče, krabičku od brýlí( ve které nebyli brýle ale asi 8 žiletek od strouhatek, a pak tam ještě pár cigaret a zapalovač), peneženku, telefon, doklady.
" vole co kurva děláš„ zeptala se ustaraným hlasem. Vanessa nevěděla polovinu věcí co se v mém životě dělo. Vím že si všechny nejlepší kamarádky říkají vše, ale já si radši svoje problémy nechám pro sebe. " Váňo říkam že to je jedno„ řekla jsem bez jediné známky emoce. Přišla jsem ke své skříni. Vytáhla jsem z ní, černý top s dlouhým rukávem a černé tepláky. Je sice srpen ale celý týden pršelo takže není zrovna nejtepleji.
" Kačeno není to jedno. Ty se tady balíš a já ani nevím co se tady děje. Takže laskavě mi to vysvětli.„
Chápu její obavy ale proč zrovna teď to musí vědět.
" já ti to řeknu později ale teď musíš jít.„
Vzala jsem jí za ruku a na posled za tenhle měsíc odemkla ty zasrany dveře do chodby a vystčila vanessku ze dveří. Poté jsme opět dveře zamkla. A zalezla pod postel pro flašku vodky. Vanessa tam chvíli stala a byla mimo, ale pak se rozhodla jít domů. Já jsem čekala asi 20minut, než Váňa odejde. Jak mile jsem ji viděla odejít otevřela jsem okno a sedla si na parapet. Asi podle mě všichni tuší že polezu dolů. Sice mám pokoj ve třetím patře, ale pod mojim oknem je zrovna jenom stěna žadné okna a plazící se růže. Já jakož to holka strašně šikovná jsem slezla po růžích dolů. Trošičku odřená, ale v celku jsem dolezla dolů. Doběhla k plotu a přelezla ho. Moje cesta mířila pod most U kterého jsou většinou feťaci a prodávají fet. Jop mířím tam, je to extrémní řešení problémů, ale pomáhá.