Part 27

33 3 2
                                    

Martinův pohled:

Konečně mě pustili z nemocnice, cítím se lépe ale po fyzické tak i po psychické stránce. Měl jsem čas o tom všem v klidu přemýšlet.

D: Štukys co je můžeš se radovat jdeš domu
M: jo jo
D: hej vypadaš strašně
M: nech mě na pokoji

Sedl jsme si do auta a čekal až se David rozhodne nastoupit a odvézt domů. Cesta byla ze extrémě tichá ani rádio nehrálo jen zvuk jedoucího auta. Je sobota a ja vážně nevim co budu dělat. Kaču jsme neviděl od minulého týdne. A Filipa taky ne. Je to dost divné nejdůležitější s nikým pocity po dlouhé době jsem se otevřel a teď nemám koho s kým bych si promluvil. Pořad mi chodí na ig do dms zprávy typu.

Ahoj Martine si strašně hot chtěla bych se začít bavit a možná se někde sejít.

To mě už úplně irituje a mám chuť si odinstalovat Instagram. Sice se stalo to co se stalo ale i tak ji pořad miluju a jsem schopný udělat cokoli. Vpodstatě mi zachránila život. A nechová se ke mě jako bych byl nějaká sexhračka kterou odjedou a pak jsou jakože kup mi tamto toto a když jim řekneš ne tak tě odkopnou.

No víkend jsem Prospal úplně celý.

V pondělí ráno okolo šesté mi zvoní budík vůbec se mi nechtělo vstávat, ale musel jsem.

Došel no spiš dojel jsem ne teda bracha mě odvezl do školy. Krom pár modřín a par stehů na těle mám tak akorát zlomenou ruku a jsem po operaci. Měl bych byt správně doma minimálně ještě tak dva týdny, ale potřebuju ji už vidět.

N: Martiniku copak se ti stalo.
M: to je jedno

Musím si vymyslet co budu říkat když se mě na tohle někdo zeptá protože pravdu asi říct asi nemůžu. V neliném hlase šlo poznat že je zas úplně obsessed with me.
Kdy ji to přestane bavit. Mě to nebaví už od začátku. Ja nechci být hnusný ale nela mi přijde jako totální pick me borka a Vanessa po tom půl roce taky, nedokážu si představit že bych se s ni znovu začal bavit.

F: čau Kamo
M: ahoj
F: tak co jak ti je
M: výborně
F: vážně
M: jo
F: Kamo Katarina je totální piča borka se chová úplně stejně jako Katherine
M: vole co ti je vždyť si měl ket rád
F: jo do doby dokud jsem nezjistil ze borka je stripterka a nemá bodycount okolo 500
M: co to meleš
F: to říkala nela
M: a aha a ty si asi z tě soboty nic nepamatujete co ?
F: ne a Simona se boji aji přijít ze by ji zabasli
M: vole tobě jebe miloval jsi ji ještě před týdnem.
F: no tak to ani za boha ty vole.

K: Martine ?

Viděl jsem kaču stát ve dveřích úplně v černém outfitu. Musel jsem se usmát. Slušelo ji to i v teplákach.

M: ahoj
F: nebav se s ni pičo je to vrah
M: bež do piče mě nezajímá co ty meleš seš úplně zblblý z te nely kurva

Filip se na mě uraženě podíval a odešel za nelou. To se dalo čekat.

M: kači

Kača seděla přede mnou a ležela na lavici myslím že ji není úplně dobře.

Katherine pohled.

Filip o mě řekl dost nahlas ze jsem vrah to mi dost zničilo motivaci poslouchat natož se zapojovat do jejich konverzace. Proto jsme si dala sluchátka a lehla si na lavici a snažila vypnout svět kolem mě. V uších mi hraje nové album od Nika a moje oči se pomalu zavírají je mi jedno jestli usnu a nebo ne. Ale byla bych strašne rada kdyby jo. Nedává to smysl ja vím ale kdyby jste mě znali ještě lépe tak  víte že ja nikdy neřeknu všechno dobře a nebo podle mých představ ja se vždycky seknu u nějakého slova a nevím jak pokračovat takže tak. Zatím co si snažím zavřít poradně oči mi začínají malinkaté halucinace což jsem doufala ze se nestane. Nepotřebuju ještě vidět další random divné věci. Těch už bylo dost.

Neee mě se vybili sluchátka.

V: hej ale Katherine byla fakt stripterka?
N: no jo dívej

To si získalo moji pozornost. Zvedla jsem hlavu a koukala co ji nela ukazuje byla jsem tam ja jak se točim okolo tyče. Kámo neee to jsem nechtěla aby věděli ale co s tim už teď udělám.

N: její přezdívka byla Roxana
Richard: ty vole ale má dobrou prdel jak cyp
Michal : a tetování taky
Richard: vole ale tohle není Katherine
N: jo je
R: ne neni ta měla  hnědé vlasy borka tady má černé a má o hodně lepší postavu jak Katherine a je Kamo pokerovana to není Katherine ani za piču
Mi: to mi spíše přijde jako Katarina
F: jakože by spíše byla ona taková štetka jo
M: No jo

Ja to nedám Kamo oni se o mě baví jak kdybych měla bodycount přes milion to jakože v žádném případě ale v tuhle chvíli nemám vůbec žádnou sílu jim to vyvracet stejně je to jedno vždyť jen udělat maturitu a pak jedu za segrou do Itálie. Při nejhorším si vezmu Nika budem šéfové mafie a budem spolu žít šťastně až do smrti. Která nebude za dlouho.

Ze zadu do mě drcl Martin ja jsem se na něj jen otočila.

M: vnímej
K: promiň nějak mi to nejde

Martin se mi zadival hluboce do oči. No to je bezva borec mi tam čumí jak kdyby tam něco důležitého hledal.

M: Katarino
K: ano
M: cos měla
K: Eee ja ani nevím ja jsem smíchala všechno co jsem našla

Martin se tomu jen zasmál

M: a mě si nedonesla no to je zlí
Teď jsem se zasmála ja na to ze je po operaci si na tohle moc věří.

K: klidně pak dam jestli chceš
M: hele jakoze ja bych si dal ale v nemocnici být zas nechci
K: no a tak co ti vlastně je nebo bylo
M: no to mi vlastně nikdo ani neřekl
K: aha no tak to je super nemocnice když ti ani neřeknou jak na tom jsi a nepustí nikoho za tebou
M: tys tam byla
K: jo každý den
M: tak to je od tebe hezké

Ja se usmála.

R: Katarino za kolik na hodinu mi uděláš striptýz
Ja jsem se na Richarda znechuceně podívala, Kamo čekala jsem hodně ale tohle ne.

M: nevypadneme odsud
K: ano a co nejrychleji
Zvedli jsme se a pobrali svoje věci a vyšli jsem hlavním vchodem ze školy jeli jsem k nám domu busy a metro jezdí pořad.

S Martinem jsme po cestě nic moc neprobírali a myslím že to bylo asi nejlepší rozhodnutí.
Bethany nás vítála jako by nás neviděla roky.
Chvíli jsem si povídali o různých blbostech ale ja se musela zeptat

K: ty se se mnou ještě chceš bavit po tom všem?

M: co to je za otázku jasně ze ano, ale .....

Nenáviď nebo milujKde žijí příběhy. Začni objevovat