Pohled Martina:
Filip: hej kámo jak dlouho jsme neviděli Sebastiana?
M: dlouho
F: nestalo se mu něco?
M: nemám ponětí, ale mužem za nim zajítK Sebovi je to asi 10 minut pěšky takže jsem se prošli.
F: Martine?
Řekl mi Filip když jsem odepisoval Kači.
M: no?
F: jak dlouho májí rozbité okno? A odkdy nechávají otevřené dveře?
M: jdeme do vnitř
F: ti jebe
Já jsem rychle šel do domu a Filip stal na cestě a přemýšlel jestli tam má jí.
F: Kámo počkej
Filipův pohled:
Doběhl jsem za Martinem a pomalu jsme šli do kuchyně tak tam to páchali jak nevím kde. Je tady bordel všude střepy a
F: to je krev?
M: ty pičo ja budu grcat
Martin se rozeběhnul směr koupelna a nevim z čeho mu je tak blbě. Stal ode mě asi dva metry jako jo smrdí to tu ale ne až tak moc. Popošel jsem dva metry a už chápu proč je Martinovi blbě. Na zemi tady leží od Sebastiana táta s prostřelenou slávou a kulkou v srdci a je rozežraný broukama.
*rána*
F: Martine?
Nic...
F: hej Kámo žiješ!?
Pomalu jsem šel ke koupelně za Martinem nevím jestli jsem tu sami sice ta mrtvola vypadala už trošku jetě, ale i tak. Krůček po kroučku jsem se snažil jít co nejtišeji to šlo.
Stačilo mi vidět rozmlácené zrcadlo a tu krev všude a myslel jsem si že se poseru a otočím se a uteču. Jen dva kroky a jsem v koupelně. No ale to jsem si jenom myslel. Poslední co si pamatuju je to že mi někdo něco dává na hubu.Katherine pohled
K: Vikoo
V: no co
K: Máme nového člena
V: koho a to myslíš ze budem dělat rituál teď?
K: Erika a ne až večer
V: koho?
K: Hard rica
V: Jaj aha tak toho už znám.
E: More tak co to je
N: pičo mafie
K: Dominiku Citto?!
N: ano kotě
K: neříkáme to nahlas že?
N: ale vždyť už je mezi nama
V: ještě neAfter 5 hours
Kámo ja tak miluju dělat takovéhle rituály ja jsem vždy ten co to stvrzuje s novým členem krví takže tak no. Nasedli jsme do auta a jeli daleko ze Prahu někde do lesů. Vika držela knihu s pravidly které tam postupně erikovi četla.
V: souhlasím s tím
E: anoV: nastav ruku
Erik natáhnul ruku směrem ke mě. A já jsem jen párkrát řízla do mé dlaně a pak do té jeho a podala mu ruku. Všichni se na nás koukali a já čekala minimálně pět minut. Takhle nějak se to dělalo i z yzem a nikem. Nevim na co se tam pak asi další hodinu stalo a mlčelo ale to je asi jedno.