Dnešní ráno se zdálo být o něco lepší ne jiné. Neprobouzet se sama bylo příjemné, cítila jsme se lépe , v bezpečí. Mám pocit že tohle je nejlepší ráno tohohle roku a můžu jen doufat že budou další.
M: dobré ráno
Řekl svým chraplavým hlasem když mě svíral v objetí. Já jsme se na něj otočila a podívala jsem se mu do očí.
K: dobréM: mě se do té školy tak nechce
K: tak budeme doma?
M: to tam nemůžeme Filipa nechat samotného
K: Filip si se simčou poradí
M: to je pravda
K: tak co tu řešímeMartin se na mě usmál a dal mi pusu na čelo.
Chtěla jsme se zase ponořit do spánku ale jaksi mi to nevyšlo. Od vstupních dveří byl slyšet nehorázný rachot. Dupaní, bouchání, klepání všechno najednou. Nik s Davidem spí jak zabití, aspoň myslím.M: co to je?
K: nevím
M: jdu se tam podívat
K: zůstaň tady , já tam půjduPosbírala jsem svoje kousky obleční a oblékla si je. Vytáhla jsme z pod postele zbraň.
M: ty máš zbraň?!
K: to zas někdy jindy
M: jak někdy jindyMartin se začal taky oblékat a chtěl jít se mnou.
K: okamžitě si sedni a neser mě
Máchla jsem s tou zbraní jako nějaký debil, ale to je jedno. Martin mě radši poslechl, protože jsme asi vážně vypadala jak nějaký magor.
Opatrně jsem otevřela dveře pokoje a šla k vstupním dveřím do kukatka jsme se dívala tak letmo. Prudce jsme otevřela dveře a namířila na osoby za nimi zbraň.
K: co tu kurva děláte
Popadla jsme svou sestru a jejího manžela za ruce a táhla je do vnitř.
V: máme novinky a problémy sestřičko.
Martinův pohled:
Stále jsem byl zaražený z toho že má doma zbraň, kdo kurva má doma zbraň? Slyšel jsem nějaké další dva hlasy, ale ty lidi jsme neznal. A to vím 100%.
?: máme novinky a problémy sestřičko
Sestřičko? Ona má ještě nějaké sourozence okrom zuzky a Sebastiana?
K: jaké zas mě přijde že jich máme už dost
?: dědeček ti posílá seznam
Ty vole jo vlastně ona je adoptovaná.
K: ne v žádném případě
?2: musíš je to tvoje povinnost
K: kurva Enzo viděl jsi ten papír je tam přes 50 lidí!Jak to myslí přes 50 lidí? Docela by mě to zajímalo.
? : proč šeptáš je tu ještě někdo
K: ne
Mě začlo extrémně šimrat v nose. Snažil jsme si
Nepšíknou ze všech sil, ale nějak to nevyšlo.Pohled Katherine
Martin si musel pšíknout v tu nejhorší chvíli.
Viktorie vytáhla zbraň a hned šla do méně pokoje. Chtěla jsem ji zastavit, vážně, ale zastřelit ji nemůžu. Rozrazila bílé dveře a hned zamířila Martina.Já jsme se ji rychle postavila před zbraň abych ochránila Martina před smrtí, protože ji momentálně velice hrabe.
K: opovaž se
V: neříkala si že tu nikdo není a kde je vůbec Dominik ?
K: Dominik spí je asi 6 ráno
Enzo došel k Viktorií a vzal ji zbraň.
E: láskou chápu tě ale neznámená že toho člověka neznáš že ho musíš zabít.
V : já se omlouvám nějak mi to ujelo
Martina pohled :
Ta borka mě chtěla zastřelit? Kámo to se mi zdá nebo jsem vzhůru? Doufám že je to sen.
V: proč nejsi ve škole ?
K: protože se mi nechce
V: Mazej !
K: ale noták
E: kat ale fakt bys tam měla jít.K: Marťas tak nám to moc nevyšlo
Kate to řekla docela dost smutně a šla do šatny a tam si začala vybírat outfit. Borka s červenýma dredama šla za ní a se mnou tu zůstal vysoký potetovaný muž. Měl hnědé vlasy a na sobě sako a kalhoty. Kdo nosí v 6 ráno sako. Sedl si vedle mě na postel a Koukal chvíli do telefonu.
?2: ty jsi její kamarád a nebo něco jiného
M: já ani nevím
?2: dávej na sebe pozor ne že by ti Katarina chtěla ublížit ale lidi okolo ní ano
M: počkejte jak to myslíte
?2: tykej mi jsem Enzo
M: Martin a teď prosím odpověď
E: narodila se do špatné rodiny takhle ti to povím.
M: do jaké rodiny?
E: to je jedno ale dávej na sebe pozor.N: ty vole co tu do piče děláte!?
V: návštěva Dominiku
D: kdo to jeTy vole ti dva tu ještě chyběli David je ještě malinko mimo, ale to se zpraví.
N: slyšels návštěva
Oblékl jsme si to co včera protože nic jiného tu ani nemám.
E: hodím vás do školy
K: okEnzo nás hodil před školu a zase hned odjel.
Šli jsme pomalu měli jsme spoustu času. A proto jsme šli ještě do parku kousek od školy.M: vysvětlíš mi prosím to ráno
Kate šla vedle mě a jen si nad mnou otázkou a prosbou povzdechla. Z toho šlo poznat že to bude složité.
K: Martine hmmm
Chvilku bylo ticho nechci ji do ničeho tlačit, ale vážně by mě zajímalo, proč mě ráno chtěl někdo zabít.
K: Martine myslím si, že kdybys to věděl tak ti už půjde vážně o život a to ne už od moji biologické sestry, a já nechci abys zemřel je to složité.
M: Katherine
K: prosím nehrabe se v tom nezajímají se o to a už vůbec to před nikým nezmiňuj.
M: dobře, ale jednou mi to řekneš
K: někdy možná
M: musíme říct Filipovi že jsi zpátky
K: ne to nesmí nikdo vědět ani ty bys to správně neměl vědět
M: ty jsi samé tajemství
K: já vím a co se stalo v noci si taky necháme pro sebe ano ?
Nad tímhle jsem se musel usmát, protože kdybych to měl Filipovi popisovat tak to by bylo velice divné. Kluci si neříkají podrobnosti jako holky, ale Filip je takový jiný.
M: co za to ?
Snad si nemyslí že bych si nechal takovou podstatnou informaci jen pro sebe jen tak.
Kate jen protočila očima a položila svoje ruce na můj krk a přitáhla si mě do polibku. Její rty chutnali po melounu, zajímalo by mě co používá za lesk.
S: tak to si ze mě děláte prdel? Jakto že o tom nevím jako první Katarino.
My se jen od sebe odtáhli a začali se smát, protože Simči výraz byl velmi směšný. Chápu, že si sestry říkají všechno, ale tohle se stalo poprvé včera, co čeká. Teď mě tak napadlo jsou ty dvě vůbec sestry a nebo to hrajou? Tož to je otázka.