part 4

154 4 0
                                    

Týden školy za mnou díky bohu. Dneska je sobota a je mi 18 jde se pařit. Kámo kdo by nechtěl oslavit osmnáctku v klubu. No dobře spoustu lidí, ale já jsem taká mrdlá, jak už víte takže go to the bar. Než půjdu musím vyvenčit bet. " jdeme na procházku? „zeptala jsem se svého psa který ležel v mojí posteli i když má svou. Battany se zvedla a popadla vodítko které leželo na nočním stolku. Její ocas se začal trmácet ze strany na stranu. Měla takovou radost z toho že jedeme ven. Občas si říkám že bych chtěla být pes. Dveře se otevřely a Bet vyletěla že dveří jak neřízená střela. Já šla hned za ní. Je dopoledne kdyby to někoho zajímalo. Mám na sobě béžovou mikinu a černé tepláky. Vlasy mam zapletené do francouzských copů. Bet už u dveří nadšená na procházku a já těsně za ní obouvající si boty.
Matka: kam si myslíš že jseš?
Já: vyvenčit Bet
M: no dobre ale pak do 4 hodin zpatky já s tátou jdeme na večeri takže pohlídáš Zuzanku.
Já: ne
M: neodmlouvej
Já jsem radši odešla vole jde vidět jak mě mají rádi. Hlavní je Zuza a Seba. Ona zapomněla že před 18 lety rodila. No na to asi bych zapomněla taky ale na narozeniny svého dítěte nikdy nezapomenu, doufám. Kousek máme les tak jsem šli tam. Nejlepší místo když chcete být osamotě.
"Fajn seru na to je mi horko„
Sundala jsem si mikinu. Já nesundavam mikinu z jediného prostého důvodu nepotřebuju aby všichni viděli moje jizvy a strupy. Je to hrozný když se mě pořad někdo ptá kde jsem k tomu přisla, proč to dělám atd. Pustila jsem bet z vodítka. Začala běhat z jedné strany na druhou. Je tak hodná. Já jsem si zapálila cigu. Nikdo nikde a to je dobře. Vedle mě byl pařez. Jasně že jsem si sedla.
Call from Vaňa
V : zdravíčko Marty
K: zdravícko Melmene
V: copak děláš?
K : venčím Bet proč?
V :jen tak Všechno nejlepří marty..
K: děkuji
V: nemáš zač tím pádem když je dneska sobota a ty máš tu 18 tak nejdem pařit?
K: ráda bych ale mám doma Zuzu a musím jí hlídat.
V: Zuzu dáš k sousedům.
( Vanesso jedeme do Ostravy)
V: čekej mamka na mě mluví.
Proč?
( Jedem za babičkou)
V: Musím
( Jo)
V: tak pařit nejdem musím k babičce.
K: škoda
V: tak já ti zítra zavolám papa
K: papa
No jo Váňa a její nápady jsou skvělé Zuzku hodím k sousedům a já půjdu pařit. Sama of corse. Bet ke mě přiběhla s klackem v tlamě a čekala až jí ho dodím. Odhodila jsem vajgl a vzala jsem si klacek. To chci vidět kam ho hodím. Tři, dva, jedna a letí. A bet hned za ním. No moc daleko to nedeoletělo. Trefila jsem strom. Šikulka. Bet běžela tak rychle za tím klackem že se nestihla tomu stromů vyhnout. Ležela tam jak spadlá hruška. Chvíli se na mě zmateně dívala ale pak se zvedla a doběhla ke mě a začala mě olizovat radostí. Já nechápu proč to ten pes udělal. Ale bylo to fajn po dlouhé době se s ní pomazlit. Betthany ze mě zeslezla a štěkla na můj telefon. Měla pravdu zvonil. Vezmu si ho do rukou a na moje štěstí neštěstí mi volala moje matka.
Call from mother:
M: kde seš?!
K: venku
M: já jsem řekla že ve 4 doma!
K: a co stím mám dělat?
M: nebuď drzá a zvedni tu tvou línou řiť a pojď domů!
End call.
To už jsou čtyři? To se ani nezdá.
Já jsem se podívala na bet a ona naklonila hlavu na stranu. Vypadá tak cute. Chvíli jsem tam seděla a dívala se mezi stromy které se tyčily přede mnou. Ozval se štěk. Já jsem se vylekala až jsem spadla z toho pařezu na kterém jsem si hezky seďela.
K: vole ty jseš dement.
B: haf
To asi mělo znamenat nesouhlas. Sebrala jsem se že země. Nebyla moc suchá takže mám obří flek na zadku. Velice super. Možnost ať nevypadám tak divně, je vlézt do řeky kterou vede zkratka domů. Ne přes Vltavu nelezu, ta je moc hluboká. Pozbírala jsem svých pět švestek a šla domů. Bethany vletěla do řeky úplně vpohodě. Já jsem si myslela že tam vlezu pomalu a jistě, jenže to se nestalo. První krok, druhý krok a žuch do vody. Voda jako vždy studená. Dobře jdem. Bet už na druhé straně a já ne ani v půlce. To mi ten pes nemůže jít pomoc? Ani ne, ona si tam sedí spokojeně a dívá se na mě. Určitě ji to příjde vtipné.
" jaká je voda„ řve na mě z jedné strany ten muž který mě vyhaněl před týdnem. Já se na něj otočím a hned vedle něj je dalších asi 5 lidí.
" Neptej se a zkus„ řvu zpět.
" Marty neutop se„ tak moment jak ví moji přezdívku podívam se tam znovu a koho nevidím. Filip a Martin." Glorie drž tlamu„ ten blonďatý capeček se otočí na Martina a zeptá se zmateně " Glorie?„ ja jsem se usmála sama pro sebe a pokračovala v cestě za svým psem. Martin na něj něco mluvil, ale co, mi bylo záhadou. Šla jsem kámen po kameni až jsem došla ke břehu. Sláva sucho. Nabrala jsem rychlost a šla Home. Už vidím auta svých rodičů. To zas bude. Mě by zajímalo proč vždycky za všechno můžu a musím dělat vše. Co Sebastian ten taky Zuzku může pohlídat. Bílé vchodové dveře jsem pomalu otevřela. A bet se hned vydala směr můj pokoj, ona asi taky nemusí moje rodiče a mladší sestru.
M: sláva kde kurva jsi?
K: já ti říkala že venku.
T: nebuď drzá Katherine.
K: nejsem
T: jsi a teď pohlídej Zuzanku já jdu s maminkou na víkend prýč.
K: vždyť jste říkali že jdete jen na večeři
Jop to jsem řekla nasraně, abych hlídala celý víkend Zuzanu nejsem stavěná a podle mě ani ti sousedi ne.
M: tak my si taky chceme odpočinout. A když bude Zuzka spát tak ukliď. Zuzanko pojď dát pusu mamince.
Ona k ní přiběhla dala jí pusu a pak ještě tátovi. Moje máma si myslí že je asi nejlepší na světě. No tak to je divný. A podle mě si myslí že mi je tak 16. Ti dva odešli a já jsem se podívala na Zuzu.
K: takže milá sestřičko co bys řekla že bys šla za našima milovanýma sousedana kteří tě mají tak rádi?
Z: jo jo prjosím bude to lepší než s tebou ty jseš taková nudná Kate.
K: díky za upřímnoust. Tak se utíkej zlabit.
Z: to budeš přič celé dva dni ?
K: nevím ale asi ne, ale říkala jsi sama že jsem nudná takže si to s nima užiješ.
Z: pravda tak já utíkam.
K: utíkej.
Zuzka odešla a já jsem vzala z peňežeky od své máti 5000 a hodlala je dát soudedům za hlídaní. A pak jsem si vzala dalších 5000 na narozky.
Zuzka přiletěla dolů s batůžkem.
Z: mužem jít
K: ok
Došli jsme k nim a zazvonila jsem.
Chvíli jsme čekali, ale pak nám otevřela ta stará hodná milá paní Nováková.
Pn: jé ahoj děvčátka
K: dobrý den mohla bych mít takovou větší prozbu paní Nováková?
Pn: jistě povídek Kačenko
K: nemohli byste pohlídat Zuzku na víkend? Prosím já mám plány a rodiče mi na krk hodili Zuzku a já už to nemůžu zrušit.
Pn: ale samozřejmě Zuzanka je andílek
K: jo a ještě nepohlídala byste mi psa?
Pn: to je ještě lepší zpráva budeme mít doma dvě věci co nám chybí takže určitě.
K: děkuju moc tady máte nějaké peníze kdyby cokoliv Zuza potřebovala a psa a granule vám donesu asi za hodinu takže tak a ještě jednou moc děkuji. Běž zuzi.
Pn: nemáš zač dělame to rádi.
Já jsem s tímhle odešla domů. Je od nich milé že ji pohlídají. Já jsem se doma nachystala a Bukla jsem si lístky do nějakého klubu. Dneska jsem měla štěstí byl tam i koncert. Idk koho prostě jsem to Bukla. Moje líčení vypadalo trošicku pofiderně ale i tak bylo husté podle mě a fit taky. Měla jsem na sobě Šedočerné šaty. Černé podpatky a modré linky které byli docela klikaté. K tomu ještě černou balenciaga kabelku. Jo nevím sama kde se u mě vzala, ale asi jsem jí dostala od Váni k šesnáctinám. Do kabelky jsem si vzala peněženku, ve které byli samozřejmě že peníze, kreditka, občanka, kartička pojišťovny, pas atd. Pak jsem tam hodila telefon, cíga, zapalovač, dvě brka a paralen. Pro jistotu kdyby mi bylo blbě, jako blbě mi bude určitě takže není nad čím přemýšlet. Pozbírala jsem ještě věci pro bet a odvedla ji k paní Novákové.
Moje cesta pak mířila do klubu, juchů.

Nenáviď nebo milujKde žijí příběhy. Začni objevovat