part 10

80 4 1
                                    

* posun o dva měsíce*

Pohled Katherine
Páni to už jsou dva měsíce pryč, se to ani nezdá. Pojďme si shrnout co se za ty dva měsíce stalo. Tak za prvé jsem zjistila že jsem byla ve 3 letech unesená. A že jsem z mafiánské rodiny. Tak za druhé Vika je moje sestřička a Enzo bude za týden můj švagr. Svatba se jim o tři týdny posunula nemám šajn proč, ale někdy mi to řeknou určitě. Pamatujete si jak jsem odpráskla ty tři chlapy? No tak můj kill count je momentálně 15. Šikovná co?

No nic, zajímá vás jak se mi to povedlo? No mě taky, ale budeme to brát jako sebeobranu. Vika ze mě s Enzem udělali mafiána. To má svoje mínusy i plusy. Mínusy jsou například že se nesmím stýkat s někým koho mi neschválí. Další minus je to že po maturitě se asi nejspíš budu stěhovat do Itálie suprovka. Teď už jsem od svých přátel skoro tři měsíce pryč. Chybí mi a to moc. Nevím jestli já jim podle toho co dával Martin na Story tak moc ne. Zkoušela jsem mu psát přes Rox účet ale tam si mě zablokoval stejně jako Vanessa a Filip takže. Jde vidět co pro ně znamenám. Nevím jestli se tam mám vůbec vracet nejraději bych jela rovnou do Itálie. Ale podle Viky to nejde. Nechci nad tím přemýšlet. Nechci znovu brečet jako malé dítě. Jsi dospělá Katherine musíš se postavit svým problémům. A ne se před nima schovávat takhle tě to Enzo učil. Nejde mi to. Zase mě přemohl smutek. Proč nedokážu potlačit ty zasrané slzy. Jsem v bytě sama. A to není zrovna nejlepší. Zvedla jsem se a šla jsem do kuchyně. Popadla jsem nůž, flašku vína a pár jointů. Jsem ve 23 patře takže to bude těch 30metrů určitě. Takže kdybych chtěla skočit tak mám smrt jistou a nebo stačí vzít jednu ze zbraní. A nebo se předávkovat pervitinem, extázi, heroinem a podobnýma drogám. Vím jediné k psychiatrovi mě nedostane nikdo.

Roxana_Rossi : Dominiku máš chvilku?

goldcigo: mám, zase depka?

Roxana_Rossi: Hmm

goldcigo: Ket co kdybych přijel s Vlčkem za tebou na týden možna dva pomohlo by ti to?

Roxana_Rossi: co se stalo že jsi takový milý? Takhle jsi se k nikomu nechoval.

goldcigo: Všechno je jednou po prvé.

Roxina_Rossi: hej ty sis něco nové vzal nebo co?

goldcigo: nevzal, jednou jsem millej tak nebuť tentokrát toxik ty.

Roxana_Rossi: jaj promiň

goldcigo: dobre a tak co máme přijet nebo ne?

Roxana_Rossi: Dominosaurus že ty mě chceš vidět u té tyče

goldcigo: možná

Roxana_Rossi: 😂😂

goldcigo: no co jsi sexy

Roxana_Rossi: tak díky

goldcigo: nemáš zač a tak co

Roxana_Rossi: mužete a kdy ?

goldcigo: dej mi půl hodiny

Roxana_Rossi : okej

goldcigo: mužem u tebe přespat?

Roxana_ Rossi: že se ptáš

goldcigo: ok tak zítra letíme jsme tam požítří.

Roxana_Rossi: hej Niku víš že tě mám opravdu ráda vždy dokažeš zvednout náladu.

goldcigo: já tebe taky kotě

Roxana_Rossi: 😂😂

No ten nůž asi potřebovat nebudu. No ok Citta s Vlčkem jsou tu pozitří takže. Jdem jim nachystat pokoje. Hotovo... Konečně. Kdyby někoho zajímalo jak se s Dominikem znám. Dominik byl něco jako můj nejlepší kamarád do mých 10 let. Je sice asi o 3 roky statší. Ale no a co. Nik je prostě nik. A jakub je jakub. Jakuba osobně neznám. Nika jsem párkrát viděla na koncertech. Jaj já jsem ještě neřekla výhody být mafián. Tak mám drogy zadarmo. Policajti se mě boj, jsem bohatá. To je hustý job.

Pohled Martina

Jsou to dva měsíce co je Kate nezvěstá. A měsíc od toho co policie usoudila že je mrtvá. Nejhorší na tom je že policii jsem volal já, vanessa a filip. Její rodiče ještě řekli že si zaslouží zemřít prý je adoptována. No jestli žije a dozví se to tak nevím co. Ale já jsem to nevzdal ale dostal malinko do deprese. Ostatní si myslí že jsem úplně v pohodě. No zrovna úplně ne myslí si že jsem fuckboy. A docela i fetka, ale jak si mám jinak pomoct. Cítím se tak prázdnej. Brácha mi řek že jsem začal konečně žit. Hezké od něho že. Já už na lásku nevěřím je to hnus dokaže dostat akorát do sraček. Dneska má vijít můj nový trek dlouhý vlasy. Poslední měsíce je to pravda. No a jestli je Ket mrtvá tak už je to jedno.
Dneska s Davidem máme show ve Varech. Takže nějaká další hoe.
D: štukyno dělej trvá ti to.
M: Vole drž piču.
D: klídek

Dojeli jsme do varů. Zvukovka, večeře a show. Vyběhl jsem na stage. S trackem Mladen Hladovej 2. Začal jsem se dívat po holkách. Hned u stage stala taková fajná blondýnka. Měla na sobě top a kraťasy. Myslím že lehký cíl. Dneska to pude. Můj pohled zamíři k baru. No ne co tu dělá? Melmen ne. Nemám na ni náladu. Nanikoho kromě Davida. Ne ale teď vážně co tu dělá.

*Po show*

" Tady vedle stage se vyfotíme se všema co za náma přijdou. Mužem pokecat a možna si mužem dát i drink.„ David toho vždycky řekne hodně, ale stejně vždy se jen se všemi vyfotíme. Já jsi jdu pro tu bloncku. Řada byla dlouhá, bloncka byla na konci. To bude na dlouho. Řada šla docela rychle na to, že tady bylo tolik lidí. A je to tu. Je tady.
B: ahoj
M: ahoj
D: čau
Tím že tahle borka byla poslední tak jsem na ni měl nejvíce času. Fotka. A takové to seznamovaní už proběhlo. David do toho nekecal. Je to zázrak.
" Martine! Ty jseš kunda„ řval na mě velice znamý hlas. Ou já úplně zapoměl na Vanessu. Ta blondýna co tam stála se mnou se jmenuje Bára. Bára se na ni otočila a jen řekla: ou tak já nebudu otravovat, máš potíže se svojí holkou.
Já tu vanessu zabiju. Ona fakt musí zkazit i tohle.

M: Dělaš si prdel ?
V: ne a ty?
M: proč bych měl?
V: Neříkal jsi náhodou že to není pravda co o tobě spousta lidí říka?
M: ať si melou co chtěj je mi to u piči
V: ty ty.....

Melmenovi začali téct slzy. Mám ji rád ale je až moc emotivně založená.

M: no povídej
V: ( nádech) ty jsi strasný debil. Říkal jsi že věříš že Katherine žije a že si na ni pockaš. A teď dělaš tohle? Ti jebe? Stoupla ti sláva do hlavy nebo co.?
M: já už nevěřím že žije kdyby jo tak co? Určitě jsem jí byl u prdele jako všichni. Co pak to už nevidíš. Byla jsi jí jedno!
V: jak to můžeš vůbec říct. Ona tady byla pro mě kdykoliv jsem potřebovala. I pro tebe a pro Filipa.
M: ne nebyla zaleželo ji jenom na sobě.
V: Nedělej že ti nikdy nepomohla. Pomohla a hodně krát.
M: nemel sračky

Na mé tvaři byla z ničeho nic cíti strašna boles. Vanessa má sílu. Tam budu mít modřinu.

V: chceš ještě jednu aby ses vzpamatoval?
M: ne ale i tak mám pravdu.
V: fajn když ty tak já taky. Až budeš potřebovat pomoc a nebo si jen budeš potřebovat promluvit tak za mnou nelez, skončila jsem s tebou ty hajzle.
M: vaness počkej
V: ne já už jsem svoje řekla.

Odešla a já stratil i další skvělou osobu. Já nevím ani co jsem to řekl za hovna. Vanessa měla pravdu. Kate mi pomohla vždycky. Když jsem byl úplně na šrot v klubu a nevěděl jsem se ani dostat domů, ale vědel jsem její telefoní číslo. Ona si pro mě vždycky přišla a postarala se o mě. Proč jsem tohle řekl.

Nenáviď nebo milujKde žijí příběhy. Začni objevovat