Katherine pohled:
Simča šílela strašně moc, když jsem ji popisovala naši divokou noc. Sice jsme říkala že si to necháme pro sebe ale Simča nás nachytala jak se líbáme takže tak. Simča začala mluvit o svatbě, dětech atd.
K: hej hej klid jen jsme spolu spali nemáme v plánu se brát kámo.
S: a ty děti?
K: ti jebe je nám 18!!!
S: a moje sestra má už tři děti a to ji je 20
To co řekla mě malinko zarazilo nečekala jsem že na mě vyhrkne tohle, ale proč ne, že? No škola byla vcelku v klidu. Nela dneska radši ani po včerejšku nepřišla. Dneska jsme v těláku tančili valčík či co to bylo bylo to crazy. Martinovi jsem párkrát šlápla na nohy a on mi tež. Ale on si začal, tak jsme si tam tak šlapali na nohy jako dva kokoti.
Svoboda: Albrechte co tam zas děláte za píčoviny.
My se jen začali smát. A dál pokračovali ve šlapání si na nohy. A akorát zazvonilo škola nebyla dneska vůbec špatná. Ještě aby trutnovská dostala infarkt a budu do té školy chodit k ráda.
F: muže tě mi vysvětlit co to má znamenat ?
K,M: co jako
F: vole včera jsi se líbala s Nik tendem a dneska se zas lísáš k Martinovi. Co to kurva je?
K: to je jedno
F: no to není jedno ty střídaš kluky jak ponožky.
K: no a
F: přijde mi to dost nefér
K: a taky třeba včera to nemuselo být real
F: pičo co zas meleš?
K: radši nicPřerušila jsme konverzaci s Filipem protože jsme zahlédla Veroniku jak jde se Sebastianem do obchodu.
K: marťo já ti pak napíšu jo?
M: jasně
K: papa
M: paByla jsme na odchodu ale uvědomila jsme si že dneska už Martina nevidím tak jsme se otočila a utíkala ho obejmout. On mě přivítal s otevřenou náručí. Jak jsem ho pouštěla stihla jsem mu ještě dát pusu na tvář a pak běžela co nejrychleji na autobus. Stihla jsme ho tak tak. Jsme ráda že jsme si jich všimla v čas. Jinak by to nemuselo dopadnout dobře.
K: Nikuuuuuuuuu
D: co ?
K: je tu ještě vika?
D: ne odjela na hotel
K: díky bohu
D: dneska pojedu do studia chceš jít se mnou
K: hej asi ne ale pozdravuj Jabuba toho jsme dlouho už neviděla
D: okkAfter 1 hour.
Nik odjel s Bethany do Pardubic a já jsem zůstala sama doma. Dneska je to dost nudný den ale mám pocit že zítra to bude lepší. Doufám že bude i nějaké drama. A taky bych si mohla jít vybrat šaty na maturák. To stihnu zítra a vezmu viku. Z mého přemýšlení mě vytrhl zvuk mého kručícího žaludku. Proto jsem se odebrala do kuchyně a ukuchtila si něco dobrého k jídlu.
Dneska už druhá kapitolka a je to asi naposled co píšu dvě kapitoly v jeden den protože ta druhá je úplný shit. Ale jsem ráda že to někoho baví aspoň trochu číst. Prostě nápady pořád mám ale fakt se mi psát dvě denně nedaří :(