part 8

84 5 1
                                    

M: Melmene nepanikař, určitě je v pohodě

Snaha uklidnit Vanessu byla zbytečná, protože když nad tím tak přemýšlím, ani sám nevěřím že je v pořádku. Snažím se vypadat sebejistě.

V: tomu ani sám nevěříš.
M: věřím Kate je určitě v pořádku.
F: hej proč mi volá číslo z USA?
V: tobě taky?
F: jo, a už asi po 4. Mám to zvednout ?
V: ne je to spam
M: nevíš jistě že je to spam
F: tak to zvedni.... No zpátky volat nebudu.
V: ono se to vyplo?
F: očividně
M: jaké je to číslo ?
F: +1 358 289 702
M: tohle číslo mi volalo taky
V: říkam spam, já jsem si to číslo zablokovala
F, M: já taky

Nevím jestli bylo správné si to číslo zablokovat mohlo to být něco důležitého. Martine nebuď senilní.

M: kolik je ?
F: 9 večer proč?
M: a co je za den ?
V: neděle, ješ v pohodě?
M: jsem jen jsem malinko mimo
V: všimli jsme si  ...... volá mi máma
( Vanes kde jsi ?)
V: u Glorie
(U koho?)
V: u Martina
( Aha tak Lukáš tě vyzvedne za 5 minut)
V: proč?
( Vanesso je 9 zítra jdeš do školy)
V: fajn

Vanessa s Filipem odešli. A v mojí hlavě převladají deep myšlenky. Nechi být závislý na jednom člověku. Je to tak zvláštní pocit. Většinou v těhle stavech je nejlepší psát treky. 
Sedl jsem si k počítači a začal přemýšlet o čem bude trek. Dneska mi to šlo nějak rychle. Obrátil jsem svůj pohled na hodiny. Ty vole jsou 4 ráno, tak dneska asi spát nejdu.

Pohled Katherine

S Viktoriou jsem ještě skusila zavolat Filipovi. Nezvedl to jak jinak. Vik pak odešla, asi na  půl hodiny pryč.
" Jsem zpátky a mám pro tebe to co si chtěla„ přisla zpátky do obýváku a já jsem se už tak nějak nezabývala jestli o mě mí přátelé ví. Vik po mě hodila pár sáčku s bílym práškem a pak větší sáček s nasušenou marihuanou.
" Díkec„ poděkovala jsem jí. Ona semnou zůstala i přes noc. Ráno jsem se probudila na gauči. Já jsem se nebyla podívat ani do koupelny. No jdeme si udělat smejděníčko šmejdění. Z obýváku jsem šla do chodby. Jen v té chodbě bylo tolik dveří. Potřebuju strašně chcát ale nevím kde je koupelna. Takže nejrychlejší možnost je otevřít všechny dveře a najdu ji rychle.  Heh jo našla jsem ji.  " Rox já už půjdu pak mi napiš jak dopadlo focení. „ řvala na mě Vika z chodby. " Okej„  zařvala jsem na spět. Já nemám oblečení ale i tak by bylo dobré se osprchovat jestli nechci smrdět.

Call from Jery:
J: jsem dole
R: už jdu

End call.

Focení probíhalo docela vklidu. Já jsem dělala že mi z jeryho není zle. Jsem na svoje herecké výkony pyšná.
Tady jsou nějaké fotky co jsme na fotili.

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Zaplaceno jsem dostala takže jde se na kupovat

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Zaplaceno jsem dostala takže jde se na kupovat. No tak nejde musím jít ještě do baru k tyči. Prý se to naučit říkal Jery. Nemám tušení jestli mi to půjde. Skusím uvidím.
Dojeli jsme do baru a jery odešel a pak opět přisel jak nečekané, ale tentokrát se nevrátil sám přivedl sebou nějakou ženu jen ve spodním prádle. No tak do tohodle mě nenavlečete, vždyť je to průhledný jak píča. Já nepotřebuju ukazovat každý záhyb svého těla. " Rox tohle je Laura„
Představil mi ženu. " Těší mě„ řekla mi Laura. " Mě taky„ odpověděla jsem ji s úsměvem na tváři. " Laura ti ukáže jak na to„ podívala jsem se na něj se zvednutým obočím. Já jsem na to už radši nic neříkala a šla jsem tam od kud přisli a Laura hned za mnou. Ukázala mi jak se mám kolem té týče motat atd. Nevím proč mi To tak do podrobna vysvětluje je to easy. Aspoň to tak vypadá. " Skus to„ řekla mi a já jsem bez váhání šla k tyči. " Přirozený talent" řekla po chvíli Laura. No co jsem říkala easy. " Jery může už dneska„ křikla Laura po Jerym. " Vážně tak to je super. „ jery přisel do místnosti a podíval se na mě. Nevím co si myslí ale je to zkurvený zmrd. Ať ho ten cápek zabije jako Sarah. A jestli ho nikdo nezabije tak to udělám já.
Fórek.

Nenáviď nebo milujKde žijí příběhy. Začni objevovat