Part 15

59 4 0
                                    

Martinův pohled:
" Neli půjdeme vybírat ty šaty na ten maturák? „
Mně Vanessa říkala jak jsem ket mohl tak rychle vyměnit a ona teď je s Nelou nejlepší kamarádka. Filip to moc dlouho nevydržel a přišel se mi omluvit.

F: čau, mě je z vanessy blbě
M: čau mě tež
F: Kamo kdo by se s nelou bavil ?"
M: Vanessa
F: kéž by ket žila bez ní je tu nuda.
M: souhlasím a myslím si že by vanesse rozbila hubu a nebo možná rozbije
F: jak to myslíš že možná rozbije
M: není jisté že je mrtvá.
F: Martine ty si myslíš že žije
M: ne
F: tak proč mě přesvědčuješ o opaku.
M: nevím

Nela: Filipe
F: co chceš
N: měl bys si začít chodit do fitka prospělo by ti to
F: a ty zase na skládku úplně perfektně bys zapadla mezi to smetí tam

Myslím si že teď Filip nelu šetřel. A to dost dobře.

Katherine pohled

Zásah přímo do hlavy. A pak, že já jakož to začínající mafián nezvládnu někoho jednoduše zabít. To vikině řeknu že mě nemá podceňovat. No a teď se ještě zbavit těl. Zeslezla jsem požární žebřík a přešla k černému BMW. Bylo odemčené díky bohu. No ale jak ty dva naložím do kufru tak to nevím. Popadla jsem první toho chlapa co zabil Jerryho. Vážil snad tunu.
Jen ho zvednout byl problém. Nějakým zázrakem jsem je dostala do auta. Jerrymu jsem ještě prohledala snad každou kapsu co měl. Všechny věci co po kapsách měl tak jsem mu posbírala s dala si je do kapes.

K: proč nosí u sebe fotku sám sebe ? To je weird

S těmihle slovy se zaklapl kufr. A moje kroky směřovaly k sedadlu řidiče. Díky bohu že ten dement nechal klíčky v zapalování. Sice vím jak nastartovat i bez klíčů ale je to jednoduší s nimi samozřejmě.

K: No Kate tak se ukaž

Asi jsem zapomněla zmínit že neumím řídit ale to nemůže být tak složité. Nějak jsem tu plechovku rozjela, ale nejspíš moje odhodlání bylo větší než  můj zdravý rozum.   Protože to schytaly popelnice přede mnou. Trochu rachotu a může se všechno pokazit úplně všechno. Zařadit R a pomalinku vycouvat z popelnic. Nepotřebuju to auto rozmrdat ještě víc než je. Úspěšně jsem dojela na místo které je mi poslední dobou hodně známé. Kufr se otevřel zmáčknutím jednoho tlačítka.
Dva překupníci holek mrtví dva problémy vyřešeny. Jerryho mi je malinko líto ale ne moc byl to kretén. Nemůžu opomenout jeho tučný bankovní účet.  Tichem se rozezněl otravný zvuk vyzvánění. Nevolal mi nikdo jiný než Viktoria. 

K: co? mám práci
V: kurva co děláš nemůžeš mě jednou poslechnout!
K: ne nemůžu a neřvi na mě
V: víš co se ti mohlo stát ty krávo
K: ale jsem v pohodě tak se uklidni
V: kde si
K: kde asi bych se zbavovala mrtvol ?
V: koho si zabila
K: toho borce co mě koupil od Jerryho a ten borec zabil Jerryho takže se musím zbavit obou. 
V: cooo?????
K: no
V: tím pádem jak to že žiješ
K: to bys ráda věděla že
V: dobre čekám tě u tebe doma kluci zešílí až jim řeknu že žiješ
K: okk

Zavěsila jsem. Vytáhla ty dva z auta polila benzínem a zapálila obvyklý postup. Do zítra nebo do pozítří shoří na popel a není po nich ani stopy. Takže práce hotova mužem jet dom.
Vika mě málem zabila když jsem přišla domů ale to jen vedlejší.

Uběhli další skoro dva týdny párkrát jsem se ještě porvali s nějakými lidmi ale to je jedno. Byla jsem vice za svědkyni a pak jsem zjistila že  patřím mezi bossy mafie. Malinko šok protože koho by před čtyřmi měsíci napadlo že budu patřit do mafie, že zabiju přes dvacetpět  lidí a že budu striptérkou málem jsem zapomněla na ten nejdůležitější pojnt jsem bohatá. Nik s Yzem se přidali mezi mafiány a jsou to mí podřízení the fuck. Ale myslím si že je na čase se vrátit zpátky do Prahy. Tu maturitu bych si vážně mohla udělat. Jsem zvědavá jak budou reagovat když mě uvidí vypadám jinak a jsem konečně se sebou spokojená. Miluju každé své tetování,  každý svůj piercing, těch 10ml ve rtech, dlouhé černé vlasy a svoji vypracovanou postavu. 

Ale nejvíce jsem ráda za skvělou rodinu co mi tyhle  čtyři měsíce přinesly. Vika je ta sestra se kterou můžu probrat všechno a nebude mě za nic soudit. A Enzo je ten nejlepší švagr kterého jsem kdy mohla chtít. Jsou to sice jenom oni dva, ale s vědomím toho že moji rodiče udělali všechno proto aby mě našli, tak jsem smířená s tím, že je nikdy nepotkám, nebo jim nikdy nepoděkuju za to že mi dali život, který tak miluju.

————————————————————————
Dobrý večer další kapitola na světě doufám že to aspoň baví někoho číst. I když  je to úplná sračka. Další kapitolu napíšu možná ještě dneska nejpozději zítra.

Nenáviď nebo milujKde žijí příběhy. Začni objevovat