par 12

85 6 1
                                    

"Takže ty nám tady chceš říct že„
Nik začal větu kterou za něj dokončil yzo. " Jsi seriový vrah?!„
Dělájí si prdel oni mě neposlouchali?
" takhle jsem to neřekla„  podívala jsem se na ně vičítavě. Je težké jim něco vysvětlit. " Ale je to toho pointa„  yzo si zas vymyslel svůj scénař. To mě ani jeden nedokáže poslouchat aspoň 10 minut?
" ty vole není to pointa, pointa je úplně něco jiného"

N: a co byla ta pointa?
K: Mafiáni
Y: No a to znamená vrazi
K: tak seš kokot? To neznamená že je někdo mafián a hned je vrah chápeš vole ?
Y: tak co jsou když ne vrazi
K: překupníci zbraní, dileři, tatěři, atd.
N: ale mezi to atd patří ti vrazi.
K: fajn jo a co? Nevraždíme obyčejné lidi. Gang Angeles nezabíjí jen tak. Zabíjí jedině další vrahy Dominiku!
Y: ty jsi jich zabila kolik ?
K: 15

Podívali se na mě dost vyděšeně. Myslím si že po tomhle odjedou ještě dneska.

N: nemyslím si že by byla na tebe tvoje matka pyšná

Co to řekl? On zapomněl na to jak se ke mě moje "matka" chovala jako jsem byla malá? 

K: není to moje matka Dominiku! Unesla mě když mi byli tři!

Křikla jsem po něm a on se zarazil yzo přemysle pořád asi nad těmi 15 mrtvolami. Protože tam seděl a dívam se do země.  Teď já jsem si uvědomila jednu věc, že jsem strašně blbá protože jsem jim vůbec něco říkala. Měla jsem držet hubu.

N: co?
K : no slyšel jsi

Y: jak se vlastně jmenuješ?
N: Jakube to víš
Y: nevím ani ty to nevíš  když řekla že ji unesli když jí byli tři.
Y: takže jak ?
K; Katarina Alexandra Patricia Rose
Y: potřebuju jointa.
N: já spíš něco silnějšího
K: co chcete? Mám všechno
Y: Hej dej mi Molly a Xanax
K: ses si jistej mě se to nezdá jako dobrý kombo.
Y: nemel mi do toho
K : tak sorry.

No tak tohle bude ještě zajímavé. Co budu dělat proč vždycky něco řeknu a nerozmyslím si to do předu? Odešla jsem do svých zásob a donesla jim Molly a Xanax. Dala bych si taky ale dneska musím do práce. Vole au neumím chodit normálně.
Ti dva si tam o něčem povídali. Já už dneska nemám náladu na nic. Nejraději bych si šnupla nějakou dobrou drogu a zalezla někde kde mě nikdo nenajde.

K: pokoje máte v druhém patře jeden je  hned vpravo a vlevo. Kdyby něco potřebovali víte kde mě hledat.

Odpovědi jsme se nedočkala. Ani se nedivím. Nebudu se divit když se spakujou ještě dneska. Super všechny lidi co mě měli aspoň trochu rádi jsem odehnala tím co se ze mě stalo. Proč nechcipnu? Bylo by to jednodušší pro všechny. Ostatní by se nebáli že na ně kdykoliv vytáhnu zbraň. A já bych byla aspoň někde kde mi nikdo nebude nic vyčítat.

Pohled Martina

Otravný budík mi zvonil už asi dvacet minut a já jsem ho nebyl schopný vypnou. Mám jasno dneska do školy nejdu. Dneska mi není po fyzické ani po psychické stránce dobře.  Včera jsem řekl strašnou píčovinu. Proč? Protože jsem si musel vzít Molly.  A ta jedna píčovina mi zkazila přátelství. Tím že mi filip vyčetl všechno ještě dříve než Vanessa tak to nebylo jen jedno přátelství. Takže jsem zase jen já a brácha. 

"Štukyno jseš do školy nebo ti je tak na piču že zůstaneš doma?"
Myslím si že David ví moc dobře odpověď. Takže nemusím ani odpovídat.

" Okej tak až se proberes tak si něco obědnej v ledničce nic není.„ 
Mám pocit že ani mluvit nemužu. Proto jen zvednu ruku a ukážu palec nahoru. David odešel za maxipejskem a já zůstal sám v bytě. Mám čas přemýšlet a nebo psát track. Lepší je ta druhá možnost. Kdybych měl přemyslet tak nakonci toho bych došel k závěru že je potřeba dát si Molly. A to si myslím že stačilo včera.

Pohled Katherine.

" Kate?„ pomalu otevřel dveře do mého pokoje nik.

Jaj už mi přisel říct že zítra letí pryč? Nebo co?
" No?„ tohle vyznělo trochou dost toxicky.

" Můžu?„ opatrně se zeptal a poukázal na postel. Já jsem přikývla. Nik mi pomohl když jsem za poslední měsíc a půl potřebovala a já se chovam takhle hnusně. Všechno je moje vina, kdybych nešla na tu party tak by se tohle nikdy nestalo. Jsem na sebe strašně moc naštvaná.

" Co potřebuješ?" Zeptala jsem se ho pro něho musím vypadat asi naštvaně a že mi tady vadí.

" Přisel jsem se ti omluvit. Vím že jsem  se nechoval zrovna no..."
Hledal správné slovo které však ani nepotřeboval.

" Ne niku já se omlouvám měla jsem ti to říct dříve. Jsem strašná"

Nik se usmál nevím jestli se smál mě a nebo se jenom usmál. Ale asi se usmál , nebo ne já nevím.

" No strašná nejsi jsi jenom malinko nebezpečná, ale to je úplně jedno."

Chce tím naznačit že mu nevadí co jsem?

" takže tobě to nevadí? "

Otázala jsem se opatrně.

" Ze začátku jsem myslel že odjedeme ještě dneska, ale po těch čtyřech hodinách přemýšlení, jsem došel k závěru, že ne nevadími to. No jakubovi to přišlo fascinující hned na začátku, jen to nechtěl říkat nahlas."

Já jsem nika silně obejmula on mi obětí obětoval. Možna že bych se zamilovala? Ne to není pravda. Spíše to nesmí být pravda. Ne niní to pravda, určitě!

" tak jo vy dvě hrdličky tohle si můžete nechat na večer. Teď bych šel někam do baru" 

Jak nás právě nazval, hrdličky? Je normální..teď jsem si ho zakázala mít ráda takže.

"Jabube drž hubu." 

Až teď jsem pustila nika.

" do baru půjdem, ale chvíli počkej musím se převléct. "

Yzo se otočil a odešel. Nik zůstal sedět na posteli.

" Dominosaurus ty taky" 

Nevypadl moc nadšeně, ale odešel.

Oblékla jsme si to co v čem budu pracovat na to jsem hodila upnuté černé šaty a obula si červené jordany.

Vyšla jsem z pokoje a šla rovnou do chodby.

" hej vy dva dementi jdete"

Křikla jsem po nich. Oba dva přisli a nik se na mě díval nějak jinak. Než normálně. Boha Katarino nad čím zas přemyslíš?? Chápu že když se Martin začal chovat jak děvkař ale to neznamená že budeš chtít ojet svýho kamaráda. Ty seš kunda.

Do baru jsme se dostali taxikem. Hned jak jsme prišli se tam už ravali nějací chlapi. Tak aspoň drama.

Nenáviď nebo milujKde žijí příběhy. Začni objevovat