part 7

97 6 1
                                    

Zvonek zazněl už po třetí. " Rox otevři tady je Viktoria„ Momentálně mi spadl kámen ze srdce. Já jsem si rychle začala utírat rozmazanou řasenku. Zvedla jsem se a šla jsem ke velkým bílím dveřím. Rychle jsem otočila klíčemi v zámku dveře se otevřely. " Sláva, cos dělala?" Vešla do vnitř a já stala jako přibitá u dveří. A koukala na výtah který se rozjel dolů. Já jsem se na něj nepřestala koukat. Nevím co mě fascinovalo na výtahu. Asi to že mi připomínal něco co ani nedokážu popsat a při pohledu na něj mi běžel mráz po zádech. 
" Rox!?"  Viktoria mě vyrusila z mých temných myšlenek. Otočila jsem se na ni můj pohled působil dost vyděšeně. " Jsi v pořádku? Mě se můžes svěřit. „
Kate vím že ji nevjeříš ale nemůžeš se zase dostat do upných sraček jako máš ve zvyku. Moje mysl mi sama říka co bych měla dělat příjde mi to hodně divné. Je to ten pocit jakobych měla na jednom rameni ďábla a na druhém anděla a ti mi říkali co mám dělat. Je to občas děsivější než se zdá. " Ne" odpověď mě samotnou překvapila vyzněla tak chladně a bezcitně. Svůj pohled jsem zaměřila na Viktoriin obličej. Její výraz se změnil byl milejší, a to už byla milá při našem prvním setkání, ale tentokrát z ní vazařoval takový pocit klidu a tepla. " Dobře jde vidět, že máš těžkou nedůvěru k lidem. Takže zkusím si získat tvoji důvěru jestli dovolíš.„ já jsem se na ni dívala a jen přikyvla hlavou. " Dobře a nechceš jen tak náhodou zavřít ty dveře?„ já jsem úplně zapomněla, že jsou pořad otevřené. Já jsem se podívala na ty dveře pomalu je zavřela a zamkla. Co mi je? Jsem nějaká mimo.

Pohled Viktorie

Já jsem věděla že ji musím říct co jí hrozí. Sarah nikdo nevaroval a teď je mrtvá. Nechci aby i Rox byla mrtvá. Od jeryho je sobecké že jí to nechce říct jen aby si zachránil vlastní prdel. Rox je ještě mladá, na to aby zažila New York úplně sama. Doufám že se tady nezdrží dlouho. Ne že bych nebyla ráda že je tady ale nechci aby se jí něco stalo. Rox mi připomíná moji mladší sestru. Katherine.  Kdysi jí unesli jak byla malinká a nemám šajn kde skončila. Ne že bych věděla jak Katherine vypadá dnes. Jen mi straně připomíná moji matku a mě.
Občas nenávidím být součástí mafie.
" Rox musím ti něco řict„ dívala jsem se na ni poněkud sklesle. Ona se na mě dívala pořád tím prázdným pohledem něco jí je, jde to vidět. " Rox pojď si prosím sednou v chodbě je to takové divné„ šla po dlouhé bílé chodbě až do obývacího pokoje, chodí jako tělo bez duše. Nevím jestli dokážete vůbec vnímat. Než si sedla na pohovku si vzala do rukou telefon a dívala se na něj. Pomalinku se jí hrnuly slzy do očí. Nevím odkud je, ale asi nebude místní. " Roxy copak se děje?„ ona si jen rychle utřela slzy a podívala se na mě s úsměvem.  Je vidět že tenhle úsměv byl falešný.
" Vidím že ti něco je tak mi to řekni„
Ona se snažila tvářit že je v pořádku, moc jí to nejde. Sedla jsem si opatrně vedle ní. " Mě važně nic není Viko„ Myslím že jí to z méhu podhledů došlo, tohle jí fakt nežeru. Vím je asi těžké se svěřit cizí osobě.
" Nelži„ Rox radši sklopila pohled k podlaze. Znovu ji slza po slze stékala po tváři. " Jen je těžší než jsem si myslela se probudit po party v Praze v New Yorku, a začít pracovat jako striptérka je to je to dost šílené.„ ona řekla po party v Praze? Není Praha Hlavní město České republiky? No ty kráso. Jak se sem vůbec dostala? " Ou, tuhle odpověď jsem nečekala„ podívala se na mě malinko naštvaně, ani se jí nedivím, já jsem to z ní vytáhla tak ji musím být oporou šikulka Viktoria. " A proč jsi sem vůbec přisla„ otázala se.
" Musím ti říct kdo je a co se stalo Sarah.„
( V- Viktoria, R- Roxana)
R: neříkal Jery že se o ní nemluví?
V : ano ale je to jedno protože Jery je strašný sobec a nechce ti to říct aby si zachránil svou vlastní prdel.
R: aha
V: Jery o ní nemluví protože byla mladá a hezká a začala pro něj pracovat stejně jako ty. Jenže Sarah byla trošku jinak emotivně založená a proto spala a hrála si s každým chlápkem který ji za to zaplatil.
R: takže se dá říct že je kurva?
V: přesně tak, no ale zpátky k důležitým věcem. Sarah jednou zaplatil jeden chlápek z místních.
Akorát že to nebyl jen tak ledajaký chlap.
R: z místních? V new Yorku žije víc jak 10 000 a ty řekneš z místních? Jak to můžeš vědět.
V: nech mě prosím domluvit
R: promiň
V: Sarah se sním scházela pravidelně platil nejvíce. Ale pak ho začala odmítat. On byl asi... no to je jedno.  Volal jí, otravoval, znaš to.
R: hm
V: jeden večer přisel do baru a odvedl jsi ji pryč. Ráno se Sarah našla mrtvá.
R: takže ji čávo zavraždil?
V: podle všeho ano
R: co to znamená pro mě?
V: znamená to že si máš dávat majzla
R: myslíš že půjde i po mě?
V: nemyslím, vím. Jsi mladá, hezká, hubená. Jery ti toho  hada na ruku nenechal vytetovat jen tak.

V Roxyných očích se zjevil strach. Ale nebyl to jen tak ledajaký vnitřní strach. Šel cítit a nejen ten ale i pocit hrůzy a paniky. Je mi jí líto.

R: takže jery to celou dobu ví?
V: Ano, přivedl tě jako tele na poražku. Musíš dělat že nic nevíš. Bude to snažší

Rox tohle nesnese dobře, nikdo by to nesnesl. Postavila se a začala po místnosti chodit tam a zpět.

R: jak mám kurva dělat že nic nevím?!? Já nechci umřít takhle. Jsem okroužkovaná jak kráva.

Ta holka umí řvát. Sedla si frustrovaně zpět na pohovku.

R: kde se daj sehnat drogy?
V: Co!?!

Tohle jsem vážně nečekala. Rox vypadala moc slusně a teď chce drogy?

R: slyšelas
V: nenič si život ještě víc, než už je
R: Pozdě
V: jak to myslíš pozdě?
R: extáze, perník a tráva se dají v Praze sehnad jednoduše.
V: je ti 18!
R: a ? Jedu v tom už od 16, takže mi tady prosím nedělej mámu.
V: fajn co chceš?
R: co máš?
V: extáze, perník i tráva se tam najde.
R: za kolik ?
V: gram 10 dolarů.
R: tak hodně?
V: kvalitní matroš, Peníze neřes tentokrát to je na mě.

Pohled Martina:

Kate mi neodepisuje už celý den tohle není ona. Ona vždy odepisuje nejpozději do 5 hodin. Co když se jí něco stalo?

D: nad čím přemyslíš?
M: nad ničím
D: nevím jestli ti budu věřit Štuky.
M: teď nemám na tohle náladu.
D: sorry, co ti je
M: nic mi není
D: podle mě zamilovaní do svojí nejly něco teda je.
M: Davide!!!
D: Copak bráško
M: vypadni z mého pokoje
D: dobrý už držím hubu jen jsem ti přišel říct že je tu filip a nějaká buchta.
M: ok

David odešel z bytu úplně a mě do pokoje vtrhl Lev Alex s Melmenem.
Vanessa: Martine co to kurva je.
Ukázala mi video z včerejší party. Je tam Kate se mnou. Ne kdo to kurva natáčel. Jestli to uvidí tak jsem v hajzlu.
M: no Hmm
V: No dobre než ty se vymačkneš
F: kde je Kate?
M: ona není s váma?
F,V: Ne my mysleli že je s tebou
M : no tak jste mysleli špatně
V: Doma není, s tebou není, Sebastian o ní nic neví
Vaness se na nás podívala zděšeně.
V: co když se jí něco stalo?!?





Nenáviď nebo milujKde žijí příběhy. Začni objevovat