part 5

134 6 0
                                    

Moje povědomí mi říká, že asi zas bude něco špatně. Bolí mě hlava okolo mě je nehorázný hluk a je mi strašná zima. Moje oční víčka byly vážně těžká, ale asi bylo na čase je otevřít abych zjistila v jaké části Prahy jsem se ocitla dneska. Tuhle čast jsem neznala byli tu obří svíticí bilboardy, kolem mě spousta aut, taxíky byli žluté a nezdálo se mi že bych někomu rozuměla co říká. Byl tu moc velký hluk a já byla moc zmatená na to abych se soustředila na jazyk kterým okolo mě všichni mluvili.
” Tohle asi Praha nebude„ řekla jsem si pro sebe. Kontrola kabelky jestli mám vše. No kromě cigaret a brk mám vše díky bohu. Podívam se na telefon co jsem včera dělala a kde jsem. Telefon jsem se snažila zapnou dobrých pět minut. Po téhle chvilce mi došlo že asi bude vybitý. Jsem v prdeli a to silně. Budu se muset probrat a zjistit kde jsem. Vstala jsem ze země na které jsem podle všeho strávila noc. Tady to doopravdy neznám a proto se asi budu řídit cedulkama kterým stejně jak se znám nebudu rozumět. Jednou odbočíme do práva, podruhé odbočíme v pravo a potřetí na posled  vlevo. A hele voda. Zvedla jsem hlavu od země a rozhlédla se okolo sebe. Přístav s hezkými loděmi. Jé socha svobody.
”ty vole počkej co? Ne, ne jak jsem se dostala do New Yorku, Aaaaaaaaaa„ zapistěla jsem pár lidí se na mě nechapavě otočilo. Já začala malinko panikařit. To co jsem si vzala, že jsem se dostala přes Atlantik sama. A mám vybitý mobil já jsem v hajzlu. No ty vole.
” Hey„ slyšela jsem za sebou nikdo okolo mě nestál. Jako umím anglicky dobře ale já se extrémně stidím mluvit v jiném jazyce než v češtině. Bojím se že to nevyslovuju dobře.
” Hi„ otočila jsem se a odvětila muži který na mě promluvil.
” What are you doing here alone?„
( Dejme tomu že mluví v aj ale já to budu psát v čj) ten člověk se začal vyptávat co mu mám říct? Chci to zaoblit abych nevypadala jak dement a nebo to řeknu na plnou hubu?
„ No jakby nevím ani jak jsem se tady dostala takže je to takový složitý„ řekla jsem s úsměvem na tváři. Moje oči vykazovali ještě známky po použití marihuany. Muži který si mě prohlížel od hlavy až k patě mohlo být maximálně 30. Měl kastanově hnedé vlasy, modré oči, a měl nádherně vypracované tělo, tohle  božské tělo obepínalo bílé tričko od Prady. Proč by si někdo kupoval čistě bílé tričko od Prady za nevím kolik dolarů.  ” co bys řekla že bych ti nabídl práci?„ zněl vážně mám se bát? Jestli myslí práci, že bych mu dělala osobní prostitutku tak nevím. Jakože je hot, ale abych se s ním vyspala bych si musela dát brko a brko nemám, takže smůla. ” zaleží jaká práce by to byla„ odpověď ho očividně potěšila, jo tímhle mě viděsil ještě víc. ” co bys řekla že bys dělala v baru? „ to nezní až tak špatně jestli budu stát za barem a budu míchat drinky tak to bude fajn job. Ale pro jistotu se ještě zeptám na detaily. Práce by se mi hodila, bez peněz se domů nedostanu. To už vidím svoje rodiče jak budou nasraní, a ještě hůř co bet. ” jakože barman?„ já se radši zeptala nechci abych byla taková ta kurva které dá každému. Vypadám na to ale nejsem. Jakože jo svoje panictví jsem ztratila v klubu. Ale od té doby jsem nemrdala. No nevím jestli je to pravda, protože alkohol dělá svoje.
” no ne ale jsou za to větší peníze„
Ježíši a je to tu jestli mi teď řekne že budu dělat kurvu to radši skočím do té vody a utopim se než abych se musela vyspat s každym kdo si mě objedna. Musela bych si hledat nějakou práci v new Yorku a ještě nějaké levné bydlení. Kdybych to nevzala. No dobře i ta kurva by byla dobrá. ” tak co bych dělala?„ taktika dělat blbou se někdy vyplací ale nevím jestli je to ta správná situace.
„ Stripterku„ žekl bez jakéhokoliv studu. Já jsem se na něj podíval pohledem si dělaš prdel.
” Ježiš nebudeš s těma chlapama spát budeš jen tančit u tyče a jestli to vezmeš budeš mít kde bydlet. A budeš mít zadarmo kadeřníka, nehty, tetovaní, oblecení, a takové ty věci.
Pak bys ještě fotila fotky do playboye a pro různé značky spodního prádla a plavek. „ Cápek je asi hodně zoufalý že mi tady říká jak budu mít vše zadarmo. Nevím jestli mu mám věřit ale co při nejhorším zhebnu. Stejně to bude lepší než se trápit se svým skurvenym životem. ” ale já neumím tančit u tyče„ skusíme se ještě vykroutit. ” mám na to lidi aby tě to naučili takže ano nebo ne?„
” mám na výběr?„ jakože nechce se mi do toho, ale když si dám nějaké podmínky a ještě můžu mít chlast zadarmo, a další ty píčoviny tak proč ne že, ale budu dělat že se mi do toho moc nechce. ” nemáš takže jdeme„ vzal mě za ruku a táhl mě k nějakému autu.  Joj to je přístup. Ještě mě znasilní to bude zažitek ty pičo. Posadil mě na místo spolu jezdce a jel se mnou neznámo kam. Zastavil před nějakou budovou. A vylezl z onoho auta. Já jsem zůstala sedět na onem místě. Seděla jsem tam asi deset minut. Pak se pan neznámý vrátil. Otevřel dveře a pak mě povzbudil ať vylezu z auta. Já jsem se na něj podívala zvláštním pohledem. On se na mě taky podíval dokonce se i usmál. Zajímavé. Doprovodil mě do vnitřních prostor budovy. Uvnitř to vypadalo moderně. Joj to je kadeřnictví. Zajímalo by mě co mi hodlá na hlavě vytvořit a jestli si budu moct vůbec vybrat co chcu.
Nějaká cápečka si mě vzala úplně do zadu a posadila mě na křeslo. Neptala se prostě začala pečovat o mé vlasy. Začala je barvit a stříhat, prodlužovat. Po asi dvou a půl hodinách se pan neznámý přisel podívat jak to jde. Nevím jestli tam byl celou dobu. Podíval se na tu holku co si hrála s mými vlasy.
” dobrá práce Michael„ dál jí do rukou  několik dolarů. Mě znepokojuje to proč tu není zrcadlo. Já chci vidět co mám na hlavě kurva. Opět mě vzal za ruku a šel se mnou opět k autu.
” promiň za to neslušné zacházení s tebou kotě ale potřebuju tě mít zítra už u tyče takže dneska ještě půjdeš na nehty, tetovaní a pirsing. „ řekl omluvně hej ale tak co to je. Nedal mi na vybranou jestli chci vůbec pracovat jako striptérka a teď za mě rozhodl že jdu na tatto a ještě na pirsing to si už děla prdel.
” to nemyslíš vážně„ já jsem se začínala bát a to víc a víc. ” ale myslím, co bojíš se?„ moje pocity jsou odhaleny. ” Ne vůbec jen jsi mě tak trochu unesl a rozhoduješ co se má udělat s mým tělem. Takže ne fakt se nebojím. A navíc ani nevím jak se jmenuješ.„ jemu to ještě přijde vtipné až já se dostanu k nějakému předmětu se kterým bych mu ublížila tak to udělám. ” Já jsem  Wiliam Jeremy Johanson je mi 24 pracuju jako podnikatel a vlastním stripbar ve kterém budeš od zítra pracovat taky a teď mi o sobě pověz něco ty„ já jsem se podívala z okna jestli mu mám říct to falešné jméno a nebo Real řeknem to fejk. „ jmenuji se Roxana Emilia Rossi je mi 18. Studuju na gymplu v Praze a to je asi vše. „ řekla jsem když jsem si všimla odrazu samy sebe v okně. Moje vlasy byly hnědé. Půlka hlavy že přebu byla červená. Vypadalo to krutopřisně.





Nenáviď nebo milujKde žijí příběhy. Začni objevovat