"Benden başka kimsede bu herifi öldürecek taşşak yoksa ben yaparım o zaman." deyip Jim'e atlayan Daryl'ı ve onu durdurmaya çalışan Rick'i izledim.
Cidden bu insanlarda doğru karar verebilme yeteneği yoktu. Amy'yi de öylece bırakmışlardı.
Kampın dışlarına doğru yürüdüm. Bu kampta yapılacak en eğlenceli şey insanları shiplemekti. Eskiden Lori ve Shane'i shiplerdim ve bir şeyler yaşadıklarına emindim. Shane'in Rick'e bakarkenki ifadesi de bunu açıklıyordu. Ama şimdi yeni shipler bulmalıydım.
"Robby!"
Carl peşimdeydi.
"Naber Küçük C?"
"Hey, bana öyle deme!"
"O zaman sen de bana Robby deme."
Gülüştük.
"Ne oldu Carl? Bir sorun mu var?"
"Aslında ne yaptığını merak etmiştim."
"Dolaşıyorum sadece. Ne yapacağımı bilmiyorum."
"Neden?"
"Yani... Yani nasıl anlatsam? Etrafımızdayken Merle ikimizi de korurdu ve Daryl da beni korurdu anladın mı? Ama şimdi Merle yok ve Daryl beni korumaya devam ediyor ama ben onu korumaya devam edemiyorum."
"Bence Daryl kendi kendini koruyabilir."
Güldüm.
Biraz daha yürüdük.
Kampın iyice dışına çıkmıştık artık.
"Hadi geri dönelim Koca C."
Kıkırdadı.
"Çok yoruldum, Robby. Çok yürüdük."
"Seni omzuma almamı ister misin?"
Başını salladı.
Carl'ı omzuma aldım.
O gülüyordu, o güldüğü için ben de gülüyordum. Kampa yaklaştıkça gülmemi bastırdım. Kayıpları gömmüşlerdi. Biz gelince herkes bize bakmaya başladı.
Gericiydi.
Carl'ı yere indirdim.
"Hadi annenin yanına."
Gölge bir yere oturabilmek için bir ağacın altına oturdum.
Daryl yanıma geldi.
"O çocuğu seviyor musun?"
"Yani neden sevmeyeyim ki o sadece bir çocuk."
"Ama bizden değil."
"Yani bilemiyorum belki de bu insanlar o kadar kötü değildir."
Daryl ayağa fırladı.
"Ne yani şimdi de bunlara alışmaya mı başladın?" dedi kampı göstererek. Sesini yükseltmişti herkes bize bakıyordu.
Ben de ayağa fırladım.
"Şunu keser misin artık! Senin derdin ne?"
"Merle'ün dediklerini hatırla ve bu insanlara bağlanma! Ne demişti hatırlıyor musun? 'Bize bizden başka kimse sahip çıkmaz.' "
"Onlar sadece Merle'ün uydurmalarıydı Daryl! Elbette bize bizden başkaları da sahip çıkar!"
"Demek artık Merle'ün sözlerini de önemsemiyorsun! Onun sayesinde hayatta olduğunu ne çabuk unuttun!"
"Hayır, ben öyle demek iste-"
"Ne! Ne demek istemedin? Dedin işte. Keşke seni kurtarmamız gerektiğini söylediğimde Merle beni vazgeçirebilseydi de baban seni orada öldürseydi!"
Bu bardağı taşıran son damlaydı. Karnına yumruk attım. Detaylara girmeye gerek yok fiziksel ve oldukça şiddetli bir kavgaya başladık. Herkesin bize baktığını hissediyordum. Rick ve Shane bizi ayırdı.
Daryl yere tükürdü. Ben de bağırdım.
"Siktir git, Daryl! Gerçekten keşke hiç beni kurtarmasaydınız da bugünleri görmeseydim!"
Bana hayal kırıklığıyla baktı.
İçimden bir parçanın koptuğunu hissettim.
Shane, Daryl'ı götürdü. Rick de beni diğer tarafa götürdü.
Ağzımda biriken kanı tükürdüm.
"Ne oldu, Robin?"
"Sizlik bir şey yok."
"Yaralarına bakılması lazım."
"Gerek yok."
"Sürekli böyle kavga eder misiniz?"
"Evet. Sokaklardayken ve Merle yanımızdayken de sürekli küçük şeylerle ilgili tartışırdık. Aslında meselenin özü şu: Daryl bambaşka bir şeye sinirlenir ve benden çıkarır, kavga ederiz, pişman olacağımız şeyler söyleriz, sonra Daryl gelir ve özür diler, barışırız, beni motor sürmeye çıkarırlar. Böyle."
"Anladım. Çok hoş durmuyor."
"Hayır, kalp kırıcı bir süreçtir çünkü birbirimize değer veririz."
"Anladım."
Daryl geliyordu.
"Gitsem iyi olur özür dilemeye geliyor galiba."
"Rick bir saniye."
"Efendim?"
"Şimdi ne yapacağız?"
"Hastalık kontrol merkezine gideceğiz."
Ve gitti.
Daryl geldi.
"Hastalık kontrol merkezine gidiyormuşuz."
"Evet."
"..."
"Bak, özür dilerim. Başka bir şeye sinirliydim. Öyle düşünmediğimi biliyorsun."
"Evet biliyorum. Sen de benim öyle düşünmediğimi biliyorsun, değil mi?"
"Evet."
"Hastalık şeyine giderken motoru ben kullanayım mı?"
"Olur."
Gülümsedim.
"Hadi gidelim birazdan yola çıkarız."
Kampa yürüdük. Daryl elini omzuma atmıştı.
Herkes bize bakıyordu.
Rick bana naptınız der gibi baktı. Başparmağımla tamam işareti yaptım. Gülümsedi.
Daryl bana baktı.
"Belki de haklısındır. O kadar kötü değillerdir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Twd
FanfictionTwd imagine gibi bir şey. Twd evrenine en başından Robin'i de koymayı amaçlıyorum o yüzden olay örgüsünde kopukluk, zaman çizgisinde karmaşa vb. olabilir.