Oy verirseniz gerçekten çok sevinirim Teşekkürlerr
Hatırladığım tek şey koşabildiğim kadar hızlı koşmaya çalıştığımdı. Öyle ki o çiftlik evine vardığımızda ciğerlerim patlayacak gibi hissetmiştim. Rick en önde Carl'ı taşıyordu ve şüpheliyim ama galiba bir yandan da ağlıyordu.
Shane de bir yandan koşuyor bir yandan da Carl'ı vuran adama kızıyordu. Adam geyiği avlamaya çalışıyormuş. Bizi görmemiş. Kurşun geyiğin içinden geçip Carl'a girmiş.
"Kımıldasana bok çuvalı! Bizi oraya götür hadi!"
Rick arkasını döndü.
"Daha ne kadar var? Ne kadar var dedim!"
"800 metre falan var! Hershel. Hershel ile konuşun. Oğluna yardım eder!"
Adam yere doğru çömeldi. Shane onu kaldırmaya çalıştı.
"Kalk hadi!"
Rick'e baktım. Çoktan uzaklaşmıştı. Koşmaya devam ettim.
İleride çitlerle kaplı bir çiftlik evi görene kadar koştuk. Gözüm kararıyordu resmen. Daha önce bu kadar koştuğumu hatırlamıyordum.Bir süre soluklanmak için durdum. Rick durmadı. Kapıya 4-5 kişinin çıktığını gördüm. Rick'le bir şeyler konuştular. Rick'in içeri doğru gittiğini gördüm. Arkasından yetiştim.
Yaşlı bir adam, iki genç kız, orta yaşlı gibi gözüken bir kadın bir de genç bir çocuk vardı.
"Patricia, çantamı getir." Galiba yaşlı adam Hershel'dı.
"Maggie?"
"Evet."
"Ağrı kesici, pıhtılaştırıcı ne varsa kap getir. Temiz havlu, örtü, alkol."
Yatağın üstündeki örtüyü açtı.
"Koy şöyle."
Rick, Carl'ın küçük bedenini yatağın üstüne koydu.
"Yastık kılıfını al."
"Yaşıyor mu?"
"Hemen yastık kılıfını al."
Rick yastık kılıfını aldı.
"Yaşıyor mu?"
"Katlayıp tampon yap hemen. Pres yap."
Maggie, Patricia ve adını hâlâ öğrenemediğim kız eşyaları getirmişti. Ne yapacağımı bilmez bir şekilde orada dikiliyordum.
Hershel stetoskopu Carl'ın göğsüne dayadı.
"Kalp atışı var. Belli belirsiz."
Çok rahatlamıştım.
"Ben hallederim, kenara çekil." Patricia yastık kılıfını Rick'in elinden aldı.
"Adın?"
"..."
"Adın?"
"Rick, Rick."
"Rick, elimizden geleni yapacağız. Sen bize yer aç."
Rick odadan çıktı. E benim kalmam çok mantıksız olurdu. Ben de çıktım.
Rick'in omzunu sıvazladım. Bana boş bir bakış attı.
"Yürü!"
Pencereye doğru döndüm. Shane ve Carl'ı vuran adam geliyordu. Rick kapıya doğru gitti.
Boşlukta yürüyormuş gibi yürüyordu.
Dışarı çıktı.
Duvara yaslanıp oturdum. Rick'i hep kendinden emin ve hiç çaresizliğe düşmeyen bir adam olarak kurgulanmıştı beynim. Şimdi böyle çaresiz olması çok yeniydi. Kapıdan Shane ve Rick seziliyordu. Hayır, dışarı çıkmayacaktım. Özel bir an yaşamalarına izin vermeliydim. Geçmişlerini bilmiyordum ama birbirleri için önemli oldukları kesindi. Acaba Rick Lori ve Shane'in arasında bir şey olduğunu biliyor muydu?
Hiç değilse sezmiştir yani.
Sonra aklıma Daryl geldi. O ve diğer grup silah sesini duymuştu elbet. Acaba Lori öğrenince ne tepki verecekti? Sorular, sorular...Shane, Rick ve diğer adam içeri girdi. Koridordan geçerken Shane bana başıyla selam verdi. Karşılık verdim. Carl'ın olduğu odaya gittiler. İçerideki konuşmalar bölük pörçük kulağıma geliyordu. Kan grubunu sorduklarını falan duydum. Benimki uyuşmuyordu. Odanın kapısına doğru gittim.
Rick titrek bir sesle konuşuyordu.
"Lori'nin haberi yok mu?"
"Yok."
"Karımın haberi yok. Karımın hiç haberi yok."*************
"Neden gelmesine izin verdim ki?"
Harika. Rick şimdi de kendisini suçluyordu. Burada herkes biraz biraz suçluydu. Ama kendisine bu kadar yüklenmesi saçmaydı.
Yerimden kalktım. Carl'ın olduğu odanın kapısına doğru gittim. Bir yandan da yüzümü siliyordum. Çünkü sürekli ama sürekli terliyordum.
Biraz sonra Maggie kapıyı açtı.
"Rick. Kana ihtiyacı var."
Odaya girdik.
"Sen!" Hershel, Shane'e seslendi.
"Tut onu!"
Carl çırpınıyordu. Hershel mermi parçalarından birini çıkartmaya çalışıyordu. Ama bunu Carl çırpınırken yapması işleri çok zorlaştırıyordu.
Patricia, Rick'in kolunu kan almak için hazırlıyordu.
"Baba!"
Rick dayanamayıp bağırdı:
"Dur! Onu öldürüyorsun!"
"Rick, onun yaşamasını istiyor musun?"
Hershel çok sakindi.
"Kana ihtiyacı var!"
Shane, Rick'e bağırdı.
"Yapsana be!"
Birden Carl'ın gözleri kapandı.
"Dur, dur. Ne oluyor?"
"Bayıldı sadece."
Mermiyi çıkardı.
"Biri gitti. Beşi kaldı."
Bunu beş kere daha mı yapacak yani?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Twd
FanfictionTwd imagine gibi bir şey. Twd evrenine en başından Robin'i de koymayı amaçlıyorum o yüzden olay örgüsünde kopukluk, zaman çizgisinde karmaşa vb. olabilir.