13

148 9 7
                                    

Helü
Oy verirseniz ve yorum yaparsınız sevinirim
Teşekkürler

"Hayır, demek istediğim şu: Sarhoşsun bu yüzden düzgün düşünemüyorsun."
"Hadi ama, Daryl! Sarhoşken dağıttığım görülmüş şey mi? Genelde dağıtan sensin! Hatırlamıyor musun bir kere-"
"Rob! Aklını buraya ver! Bu çocuğu tanımıyoruz."
"Daryl, aslında Hershel, Beth ve Maggie tanıyor gibi."
Daryl Rick'in işaret ettiği yere döndü. Beth Bruce'a sarılıyordu. Dediği gibi iyi bir ilişkileri vardı belli ki.
Bir dakika, ben zaten Greenleri tanıdığını Daryl ve Rick'e söylemiştim.
"Ben size söyledim ya zaten."
İkisinden de ses çıkmayınca söylemediğimi fark ettim.
"Oh, söylememişim anlaşılan. Greenleri tanıyormuş. Çevre çiftliklerin biri onlarınmış. Üstelik üstünden bıçak dışında silah çıkmadı ve tamamen yalnızdı."
"Aslında böyle diyince gruba alabiliriz gibi duruyor Daryl."
Rick'in destek çıkmasıyla gülümsedim.
"Söylemediğin şeyi söylediğini mi sandın? İki şişenin üstüne çıktın değil mi?"
"Daryl şu an sırası değil."
"Kaç şişe içtin?"
"İki buçuk."
"Aferin, haftaya anca ayılırsın!"
"Konuşana da bakın!"
"Nedenmiş o?"
"Bir keresinde az daha ölüyordun!"
"Öyle mi? Sen daha sadece 15 yaşındasın!"
Daryl'a yumruk atmak için elimi kaldırıyordum ki Rick beni durdurdu.
"Sizin probleminiz ne? Sinirlerinize hakim olamıyor musunuz?"
Sessiz kaldık.
"Şu an bu tartışmaların sırası değil. Yeni çocukla tanışıyoruz. Bizimle geliyor. Siz ikiniz kavga etmiyorsunuz ve içki kasasını da burada bırakıyoruz."
Rick'e karşı çıkacak oldum.
"Kasayı neden bıra-"
"Hayır! İtiraz yok."
"Peki."
Bruce'un yanına gittik. Tek tek herkes kendini tanıttı, pek sorun çıkmayacak gibiydi.
Tanışma faslı bittiğinde yola devam etmeye başladılar.
Bruce ve ben arkadaydık. Elini omzuma koydu.
"Teşekkür ederim Robs. Sen olmasan belki beni almazlardı."
"Hey! Biraz ağırdan almaya çalış."
Daryl araya girmeye karar vermiş gibiydi. Bruce'un elini omzumdan kabaca çekti.
Daryl'a ters bir bakış atıp Bruce'a döndüm.
"Sen önden git Bruce."
Bruce, Daryl'a bakmayı bırakıp kafasını sallayıp yürümeye başladı.
"Robs'muş hah!"
"Derdin ne Daryl?"
"Çocuğu beğenmedim."
"Sen ilk başta kimseyi beğenmezsin."
Daryl yürümeyi bıraktı.
"Öyle mi?"
Daryl'la bir daha kavga edersem Rick'in tepesinin atacağını bildiğim için gözümü devirip Bruce'un yanına doğru gittim.

"Gerçekten de Daryl'la bayağı benziyormuşsunuz."
"Demiştim."
"İkinizin de sinir problemleri var. Yani sanki bir düğmeniz var ve biriyle aynı fikirde değilken o düğmeye basıyorsunuz sonra da sinirlerinize asla hakim olamıyorsunuz gibi."
"Fazla konuşuyorsun Bruce."
"Hoşuna gidiyor ama."
İnkar etmedim. Arkamda olmasına rağmen Bruce'un sırıttığı resmen hissediliyordu. Eğlenceli biriydi. Aptal değildi ve biraz daha çabalarsa iyi bir savaşçı olacağı belliydi.
Daryl'ınsa onu neden sevmediğini anlamamıştım. Ki bu çok olmaz. Yani genelde her şeyi anlarım. Bu konunun üstüne çok düşmediğimden olsa gerek. Neyse çok da umurumda değildi zaten.

*************
"Belki biraz durmalıyız."
Uzun süredir durmadığımız için Hershel'dan gelen bu istek Rick tarafından mantıklı bulunmuş olacak ki biraz sonra durduk.
Benim grupta olmadığım bir buçuk gecede çok şey değişmiş gibi değildi. Ama Rick ipleri eline almıştı. Shane de artık olmadığı için bunu yapması eskiden olduğu kadar zor olmamıştı.
Daryl bana Rick'in ilk gece Shane'i öldürdüğünü itiraf ettiğini söylemişti. Şaşırmamıştım. İllaki birinden biri ölecekti ve bunun Shane olmasını tercih ederdim.
Bruce'a grup alışmış gibiydi. Zaten Greenler onu önceden de tanıyordu. Grubun kalanıyla da anlaşıyor gibiydi. Bir tek Daryl'la neredeyse hiç konuşmuyordu. Bunu Daryl'ın önyargısına bağlıyordum.

Durduğumuzda arbaletimi elime alıp grubun kalanına döndüm.
"Biraz etrafı kolaçan edeceğim."
"Ben de seninle geleyim."
Daryl'ın sözünden sonra Rick'e baktım.
Kafasıyla onayladı.
Geldiğimden beri en çok Daryl'la konuşmuştum ama onunla da doğru düzgün sadece bir kere konuşmuştum.
///////////////////////////
"Öyle çıkıştığım için üzgünüm, öldüğünü sanmıştım."
"Önemli değil."
"Hem sen gündüz sarhoşluğunu sevmezsin ki."
"Artık bu takıntıyı yenmem gerektiğini düşündüm. Hem artık neden sevmediğimi bile hatırlamıyorum."
"Ben hatırlıyorum."
Hayretle Daryl'a döndüm. Benim hatırlamadığım ve kendi içimde olan bir şeyi o nasıl hatırlayabilirdi ki?
"Nasıl yani?"
"Sana ilk içki içirdiğimiz zaman anlatmıştın. İlk sarhoşluğun olduğu için hatırlamaman normal."
"Ne demiştim?"
"Ağlamak üzereydin ve şöyle demiştin:
'Babam bizi dövdüğü zamanlar bardan dönmüş olurdu. Tam bir puşt olduğu için sabah olduğunda eve anca dönerdi. Ve her seferinde sarhoş olurdu. Sırtımda izleri var. Kolumun üstlerinde izleri var. Asla unutmayacağım. Gündüz sarhoş olmak da istemiyorum.' Yani tam olarak böyle olmayabilir ama sebebi buydu."
Daryl'ın bunu hatırlaması beni duygulandırmıştı. Böyle önemsiz bir ayrıntıyı unutmamışsa beni gerçekten umursuyor demekti. Kendimi tutamayıp ona sarıldım. Ellerinin saçımda gezindiğini hissediyordum.
"Sadece bir daha ölümün kıyısına bile yaklaşma. Bunu kaldırabileceğimi sanmıyorum."
Kafamı salladım.
//////////////////////////
Bu konuşmadan sonra ilk yalnız kalışımız olacaktı ve bu beni biraz korkutuyordu.
Duygular Daryl'ı da beni de gererdi. Üzerine konuşmazdık. Ama o benim abim sayılırdı. Sonuçta Bruce'a soyadımı söylerken ağzımdan "Dixon" çıkmıştı. Demek ki ben de bu ismi benimsemiştim. O zaman Daryl'dan çekinmeme gerek yoktu.
Gruptan uzaklaştığımızda Daryl konuştu.
"Gerginliğin hissediliyor resmen, Rob. Sakin ol, abin sayılırım biliyorsun."
"Biliyorum. Hatta Bruce'a kendimi tanıtırken Robin Dixon dedim."
"Doğru olanı yapmışsın, sen de bir Dixon'sın. Peki o aptal velet adının Robin olduğunu biliyorsa Robs'u nerden çıkarmış?"
Sırıttım.
"Bu konuya takman çok saçma."
"Sana ben Rob diyorum zaten yetmez mi?"
"Belki içini rahatlatır: Carl da bana Robby diyor."
"Bilgin olsun rahatlatmadı."
Sırıttım.
"Sence barınacak bir yer bulabilecek miyiz?"
"Belki de bulduk bile."
Eliyle işaret ettiği yere baktım. Tellerle kapalı bir hapishaneydi. Bahçesinde bir dolu aylak vardı. Ama indiremeyeceğimiz kadar değildi. En son umutlandığımda olanlar hâlâ tazeydi. Ama kalbimin en dibinde bir umut filizlendiğinde buna karşı koymak elimden gelmiyordu.

Selamlar
Ben geri geldim
Çok da uzun süre olmamış
Neyse dedim sınavlar başlamadan bölüm atayım
Kısa ve basit oldu
Ama idare ediverin kasım tatilinde iki üç bölüm atarım gibi
Hadi baysss

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 03, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

TwdHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin