0.0

336 12 33
                                    


✍🏻 06.07.2023 ✍🏻

Oy verip yorum yaparak destek olursanız çok sevinirim, iyi okumalar :)

Amerika'ya gelmek bir zamanlar kulağa fazla ütopik gelse de uzun süredir hayalim olan bu durumu okulumun sağladığı program sayesinde gerçekleştirebilmiştim. Şu an tam olarak Los Angeles'ta, ilk iş günüm için yoldaydım. Dün akşam uçağıyla ülkeye vardığımda jetlag olup güçbela kaldığım yurda gittiğimde nasıl sızdığımı bile hatırlayamıyordum. Hâlâ tam olarak jetlagı atlatabilmiş değildim ve sabah çok geç kalktığımdan bugünlük işe gitmek için Uber kullanıyordum. Fakat bu her gün böyle gitmeyecekti. En yakın zamanda toplu taşıma araçlarını öğrenip aktif olarak kullanmaya başlayacaktım.

Uber şoförü navigasyondan baktığı adresin önünde durduğunda ödemeyi yaptıktan sonra arabadan indim. Beyaz, bahçeli müstakil evi incelerken bu mahallenin genelinde bu tarz evler olduğunu fark etmiştim. Aynı tarzda, sıralanmış bir sürü ev vardı.

Demir bahçe kapısını açıp içeri girdiğimde kapıyı çalmak üzereyken şortumun cebinde titreşen telefonum beni durdurdu. Ekranı açtığımda Ezgi'nin mesaj bildirimlerini gördüm.


Ezgi: Selam bebekk

Ezgi: Naptın bakalım

Ezgi: Gittin mi bücürün yanına

Gülerek ona cevap yazmaya başladım.

Melisa: Şimdi geldim, kapıdayım

Ezgi: Hee tamam aşk

Ezgi: O bücür canını sıkarsa söyle onu pataklamaya gelirim bak oraya

Melisa: Yer arıyorsun zaten...

Ezgi: İlk fırsatta kapındayım biliyorsun

Melisa: Herhaldee

Melisa: Aşk gitmem gerek şimdi konuşuruz sonra

Ezgi: Bol şans öptümm :3


Telefonu kapatıp tekrar arka cebime koyduktan sonra derin bir nefes alıp zile bastım. Hafta içi her gün çocuk bakıcılığı yapacaktım ve kalan vaktimde de kazandığım parayla şehri gezebilmeyi umuyordum.

Kapı çok geçmeden sarışın orta yaşlı bir kadın tarafından açıldığında bunun benim işverenim, aynı zamanda bakıcılık yapacağım çocuğun annesi olduğunu biliyordum. Kadın beni fazla bekletmeden gülümseyerek içeri davet etti.

"Merhaba tatlım, ben de tam seni aramak üzereydim."

Gerilsem de bunu yüzüme yansıtmamaya çalıştım. "Geç kalmadım umarım? Tam olarak gelmemi söylediğiniz saatte geldim aslında."

Kadın elini havada salladı. "Ah hayır hayır, ben sadece yola çıktığından emin olmak için arayacaktım. Bilirsin, adresi falan bulabildin mi diye. Her neyse, ismim Emily. Sen bana Bayan Black diye seslenebilirsin. Ve senin adın..."

SON YAZ | Kısa HikayeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin